De kans op gezichtsverlies is enorm in zo'n geval. Als iemand er echt last van krijgt kan ie zelfs de Tour aansprakelijk stellen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:52 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Geloof je dat er niet corrupt is omgegaan met die testen? Don't be naïef
Ja, klopt. Het zal mij ook benieuwen hoe het verder gaat, het zijn ook allemaal vrij grote renners tot nu toe (Yates, Kruijswijk, Matthews).quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Tour waren het alleen stafleden. Nu is 1 renner besmet (Yates) en gelijk zijn er een hoop andere renners ook besmet. Een klein wondertje dat het in de Tour 3 weken lang goed is gegaan dus.
Ja, dat gaan ze. En ja, die gaan ze pakken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Even wat anders: zou Bora voor de ritzege gaan nu Matthews er niet meer bij is?
Ik zeg niet waarom ik deze vraag stel.
Het positieve is dat de ziektesymptomen zo meevallen, dat ze het zelf niet eens doorhebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen (als ze überhaupt de finish halen)?
Ulissiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze. En ja, die gaan ze pakken.
Maar Sagan gaat toch niet gokken als het tegen de 18% loopt? Die zal wel mee willen springenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat gaan ze. En ja, die gaan ze pakken.
Ik weet niet of dat positief is, dat zou ook kunnen betekenen dat er nog renners een tijdje rondrijden met Corona en daardoor anderen besmetten zonder dat ze het doorhebben.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:56 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het positieve is dat de ziektesymptomen zo meevallen, dat ze het zelf niet eens doorhebben.
Ik vind het raar dat Yates twee dagen slecht is en negatief is getest? (of zijn ze alleen op de rustdagen getest?)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat positief is, dat zou ook kunnen betekenen dat er nog renners een tijdje rondrijden met Corona en daardoor anderen besmetten zonder dat ze het doorhebben.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Corona als ziekte bestaat niet, als bier wel
Maar goed, bier
Pas toen Yates een beetje koorts kreeg deden ze een test, hij zei dat hij sinds die maandag al wel wat vage klachten had, maar schijnbaar is er toen niet getest.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat Yates twee dagen slecht is en negatief is getest? (of zijn ze alleen op de rustdagen getest?)
Ah vandaar... ik dacht dat alle renners voor vertrek getest werden, al dan niet door de ploeg of door de organisatie.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Pas toen Yates een beetje koorts kreeg deden ze een test, hij zei dat hij sinds die maandag al wel wat vage klachten had, maar schijnbaar is er toen niet getest.
In de tour voor de start en de rustdagen, maar veel ploegen die vaker hebben getest. Zou je denken dat ze dat ook wel doen in de giro.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah vandaar... ik dacht dat alle renners voor vertrek getest werden, al dan niet door de ploeg of door de organisatie.
Was dat in de tour dan wel zo?
De Haai zal niet positief testen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef TLC het volgende:
Je zult maar net op de voorlaatste dag het roze hebben en dan positief testen...
Inderdaad... vroeg me al af of Yates dan gewoon al langer positief was en dat ze dus foutieve/onbetrouwbare tests deden of in het slechtste geval het zelfs zouden verzwijgen... maar ze testen dus gewoon niet of minder.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:20 schreef Momo het volgende:
[..]
In de tour voor de start en de rustdagen, maar veel ploegen die vaker hebben getest. Zou je denken dat ze dat ook wel doen in de giro.
Ik denk niet dat er na etappe 20 getest wordt. In de tijdrit is toch geen besmettingsrisicoquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef TLC het volgende:
Je zult maar net op de voorlaatste dag het roze hebben en dan positief testen...
Dat is geen rustdag, dus gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 11:25 schreef TLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |