Corona als ziekte bestaat niet, als bier welquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Corona bestaat ook niet dus dat schept wel een band.
Tiesj ging lekker buiten de 'bubbel' zitten babbelen dit is allemaal binnen de 'bubbel' (waar je blijkbaar dus ook niet veel aan hebt)quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.
Hoe zal Tiesj zich voelen?
Tsja, mijn oma is het daar niet mee eens.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Corona bestaat ook niet dus dat schept wel een band.
En het familielid van mij dat nu op de IC ligt...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tsja, mijn oma is het daar niet mee eens.
De bubbel van de giro stelde alleen ook niet zo heel veel voor van wat ik begrepen heb.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:43 schreef noodgang het volgende:
[..]
Tiesj ging lekker buiten de 'bubbel' zitten babbelen dit is allemaal binnen de 'bubbel' (waar je blijkbaar dus ook niet veel aan hebt)
Ja, eens, dan verklein je de kans op een eenvoudige manier nog wat meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar als er echt strenge dingen gedaan worden om niet besmet te raken, waarom dan zoiets simpels als fysiek contact niet ook even vermijden? Dat is toch hartstikke makkelijk.
Alvast popcorn inslaan voor volgende week dinsdagquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen?
0, na volgende week is het afgelopen met de Giro!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen (als ze überhaupt de finish halen)?
Oh die van mij ook hoor (sinds gisteren denk ik), alleen weiger ik het foutieve corona ervoor te gebruikenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:44 schreef Momo het volgende:
[..]
En het familielid van mij dat nu op de IC ligt...
Italiëquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dzjos beweert dat de Dzjumbos gezellig met random mensen van hetzelfde buffet moesten eten.
Erg bijzonder weer.
In de Tour waren het alleen stafleden. Nu is 1 renner besmet (Yates) en gelijk zijn er een hoop andere renners ook besmet. Een klein wondertje dat het in de Tour 3 weken lang goed is gegaan dus.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:47 schreef Felagund het volgende:
Loopt nu wel wat uit de hand, met meerdere besmettingen. Met hoeveel man zullen we finishen (als ze überhaupt de finish halen)?
Ik zal deze discussie maar niet verder hier gaan voeren...quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh die van mij ook hoor (sinds gisteren denk ik), alleen weiger ik het foutieve corona ervoor te gebruiken
Geloof je dat er niet corrupt is omgegaan met die testen? Don't be naïefquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In de Tour waren het alleen stafleden. Nu is 1 renner besmet (Yates) en gelijk zijn er een hoop andere renners ook besmet. Een klein wondertje dat het in de Tour 3 weken lang goed is gegaan dus.
Je hoeft het ook weer niet in het extreme te trekkenquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 10:52 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Geloof je dat er niet corrupt is omgegaan met die testen? Don't be naïef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |