quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Erik Dijkstra en Willemijn Veenhoven, Tijs van den Brink en Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma en Jort Kelder, Hugo Logtenberg en Sophie Hilbrand.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Erik Dijkstra & Willemijn Veenhoven (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (VPRO)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Jah lekker vroeg naar bed onder de electrieken deken!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
Gewoon 4 weken lang een full LOCKDOWN.
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Grapperhaus in de afgelopen vier jaar in vele andere zaken erg zwak gebleken.quote:
Krabbeltje vergeten op een of ander dossier van Volkert.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:35 schreef svann het volgende:
Verder deed Grapperhaus het toch redelijk, toch?
Geen bonnetjes kwijt enzo.
Nee want ze liegen zich allemaal helemaal blauw met de VVDers aan kop.quote:
Nee, maar als hij was opgestapt kon hij op termijn nog terug komen. Nu niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:35 schreef svann het volgende:
Verder deed Grapperhaus het toch redelijk, toch?
Geen bonnetjes kwijt enzo.
FF een paar Chickies... controleren...quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:35 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Grapperhaus in de afgelopen vier jaar in vele andere zaken erg zwak gebleken.
@ikweethetooknietquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee want ze liegen zich allemaal helemaal blauw met de VVDers aan kop.
Nee. Moet een Friesche restauranthouder boeten voor de stommiteiten van Randstedelingen..?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Is Nederland niet te klein voor een regionale aanpak?
Te eigenwijs !!! Jankend: "hij wel en wij niet"quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:38 schreef BlackNero het volgende:
Is Nederland niet te klein voor een regionale aanpak?
Wat als die randstedeling naar Friesland gaan dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:39 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Nee. Moet een Friesche restauranthouder boeten voor de stommiteiten van Randstedelingen..?
Laat ze weg blijven. Ook zonder coronaquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Wat als die randstedeling naar Friesland gaan dan?
Ik zag hem zittenquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:41 schreef Bocaj het volgende:
Kiele kiele kiele kiele kiele ik heb jeuk aan mijn...
Ze moeten hem amputeren boven de schoudersquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:42 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Zou hij weten dat je moedervlekken weg kan laten halen?
https://nos.nl/artikel/23(...)india-ontvoerde.htmlquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:43 schreef monkyyy het volgende:
Wat doet sjon van den heuvel daar, voor verstappen?
Wat een drama is dat....quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:45 schreef superniger het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)india-ontvoerde.html
Oh ja, verdedigt Spong die vader nog?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:45 schreef superniger het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)india-ontvoerde.html
Eens jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Ik word een beetje moe van die hijgerige media die het woordje lockdown uit zo ongeveer iedere arts of viroloog wil sleuren.
Jep.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Ik word een beetje moe van die hijgerige media die het woordje lockdown uit zo ongeveer iedere arts of viroloog wil sleuren.
Sensatie! En weer een onderwerp voor komende weken!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Eensquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:46 schreef Monolith het volgende:
Oh Hans, de virologen spraken over een lockdown voor Cojona! Houdt het dan nooit op, Hans!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:47 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Sensatie! En weer een onderwerp voor komende weken!
quote:
1300 euro... jan modaal heeft daar zelfs moeite mee... laat staan jan met pet of jan lul!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:49 schreef monkyyy het volgende:
Niet in Amsterdam wonen, lost hij al zijn problemen mee op.
Die vaak banen hebben waarbij ze niet lekker veilig thuis kunnen werken.quote:
Hans schijnt dood te zijn gegaan door een hartaanvalquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh Hans, de virologen spraken over een lockdown voor Cojona! Houdt het dan nooit op, Hans!
Ik zal het morgen voorleggen bij de baasquote:
Hij doet het gewoon he.quote:
Genotquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:54 schreef BlackNero het volgende:
''U noemt het verzinnen''. Lekkere binnenkomer.
Hij heeft wel gelijk over die taal, je hebt zeker in Rotterdam van die types lopen die alleen Arabisch kennen. Soms zit er een tolk bij, hoezee. Ik vind dat wel zorgelijk dat er mensen zijn die jaren lang in een land wonen zonder ook maar een woord te willen leren. Iets met een bubbel.quote:
Mierzoete Turks fruit of baklava...quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Bijvoorbeeld: in onderzoek onder Turkse, Marokkaanse en Hindostaanse diabetici komt als grootste probleem naar voren het opvolgen van leefstijladviezen, zoals meer bewegen en aanpassen van het voedingspatroon.
En los daarvan is het verhaal zo warrig en niet volledig. Hoe kan dat als je de enige verdachte bent?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:55 schreef Gehrman het volgende:
Die verklaring van Jos
Je hoort gewoon dat het nep en geacteerd is.
Verhaal is verzonnen door Roethof. Jos is zelf echt te dom om te schijten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:57 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En los daarvan is het verhaal zo warrig en niet volledig. Hoe kan dat als je de enige verdachte bent?
Ja natuurlijk, vooral die zin: jullie wens is niet mijn waarheid.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:58 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Verhaal is verzonnen door Roethof. Jos is zelf echt te dom om te schijten.
Nja, de eerste gastarbeiders zijn nou niet om hun intelligentie naar Nederland gehaald. Franstalige Marokkanen waren niet welkom bijvoorbeeld.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk over die taal, je hebt zeker in Rotterdam van die types lopen die alleen Arabisch kennen. Soms zit er een tolk bij, hoezee. Ik vind dat wel zorgelijk dat er mensen zijn die jaren lang in een land wonen zonder ook maar een woord te willen leren. Iets met een bubbel.
Respawned.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Is er al een verklaring hoe Nicky daar is gekomen?
Hij kreeg een lift van Jos.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Is er al een verklaring hoe Nicky daar is gekomen?
Haha, rechttrekken en aan de bel trekken!quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Kleding rechttrekken maar niet aan de bel trekken uit paniek. Pleur toch op.
Het OM heeft helemaal geen verhaal hoe het gebeurd is, die gissen 100%quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:01 schreef Szura het volgende:
Dat verhaal van Roethof/Brech rammelt aan alle kanten
Dat lijkt soms gewoon op bluffen ja.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Het OM heeft helemaal geen verhaal hoe het gebeurd is, die gissen 100%
Nee.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef SuperKaas het volgende:
Maar heeft Roethof een punt? Gaat dit vrijspraak worden?
Wat respectloos naar de nabestaanden toe, Bocaj! Wat als ze meelezen? Nou?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha, rechttrekken en aan de bel trekken!
Ik geloof dat hij toch al weg wilde lopen van dat kamp.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:00 schreef monkyyy het volgende:
Is er al een verklaring hoe Nicky daar is gekomen? Ontvoerd op een fiets ofzo las ik in het topic in NWS
En de potloodventerquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger in mijn tijd had je 'de kinderlokker'.
Niet langs dat huis lopen! Daar woont de kinderlokker.
We roddelen hier niet. @GGMMquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:02 schreef monkyyy het volgende:
Vroeger in mijn tijd had je 'de kinderlokker'.
Niet langs dat huis lopen! Daar woont de kinderlokker.
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef SuperKaas het volgende:
Nee, wordt een grote veroordeling vanwege maatschappelijke drukquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef SuperKaas het volgende:
quote:
Laten we hopen van niet, maar reken er maar hoe dan ook op dat dit tot de hoge raad zal gaan. Dus over een jaar of 5 weet je het definitief.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef SuperKaas het volgende:
Ja, met zo'n lange jas. En dan vragen of je een chupa chup wilquote:
Dat weet ik niet. Als je nee zegt, breng je niet nog meer leed toe aan die familie.quote:
Die weten niet wat er gebeurd en waar alleen dat Jos B. het gedaan heeftquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef BlackNero het volgende:
Dat lijkt soms gewoon op bluffen ja.
Hooguit dat de straf lager wordt en dat gaat Roethof doen omdat hij het voor zijn eigen imago doet en resultaat wil boeken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Laten we hopen van niet, maar reken er maar hoe dan ook op dat dit tot de hoge raad zal gaan. Dus over een jaar of 5 weet je het definitief.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:03 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Wat respectloos naar de nabestaanden toe, Bocaj! Wat als ze meelezen? Nou?
Chupa Chupsquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, met zo'n lange jas. En dan vragen of je een chupa chup wil
Nee jouw grap was nietquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, met zo'n lange jas. En dan vragen of je een chupa chup wil
Volgens mij zit die pa bij Plasman en die ma bij Knoopsquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:07 schreef Poefbank het volgende:
Moeder is kind kwijt want roethof staat te popelen om papa te verdedigen
1. Man is lelijkquote:
Die pa had eerst Spong.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit die pa bij Plasman en die ma bij Knoops
Roethof gaat straks nog een belletje plegenquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit die pa bij Plasman en die ma bij Knoops
Aan de bel trekken hahahaquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:09 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Roethof gaat straks nog een belletje plegen
I see what you are doing here!quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:08 schreef Oostblokkert het volgende:
Leuke dame, heeft iets oostbloks.
Ook als je dat geld schrapt, raken genoeg beroerde karakters aan de vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:08 schreef alors het volgende:
1. Man is lelijk
2. Man is dik
3. Man is rijk
4. Man heeft zo’n verrot karakter dat hij dit flikt.
Volgens mij staat daar maar 1 reden om met die man te trouwen.
Geweldige personage die Roethofquote:
Ja hoezo dat? Ik wil mijn geld terug.quote:
Het zegt ook wel alles dat hij inmiddels al zover moet gaan om nog aandacht te krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die heeft weer wat hij wil, aandacht.
En als ze betrapt worden ....quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:36 schreef Snowsquall het volgende:
Nee want ze liegen zich allemaal helemaal blauw met de VVDers aan kop.
Echt een jodenstreekquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:20 schreef Oostblokkert het volgende:
Aaaah, hij heeft een boekje, dat was de agenda achter die toespraak.
hij heeft rechts een zuurtje in zn mond.....quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:21 schreef Oostblokkert het volgende:
En wie is dit eigenlijk? Een socioloog? Rechtsgeleerde? Of gewoon een demagoog die zijn weg op de tv heeft gevonden?
Iemand met een hele zwakke kaaklijn. Ik zou ook pissig zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:21 schreef Oostblokkert het volgende:
En wie is dit eigenlijk? Een socioloog? Rechtsgeleerde? Of gewoon een demagoog die zijn weg op de tv heeft gevonden?
Soms schrijft hij een leuk stukje, maar die wijsgeeruitstraling die hij vaak heeft trek ik niet zo.quote:
gps dongle?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef Mansjester het volgende:
Wat heeft ie in zn rechter wang? Los van een lul
Hij wordt benaderd alsof hij een expert is op maatschappelijk gebied, dus oprecht wie is dit?quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef SuperKaas het volgende:
[..]
Iemand met een hele zwakke kaaklijn. Ik zou ook pissig zijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef Mansjester het volgende:
Ziedend.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:23 schreef Poefbank het volgende:
Paspoort inleveren en oprotten naar Amerika. Ga daar maar mensen knuffelen.
Die had watten in z'n mond voor die rol.quote:
Goudklompjesquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:22 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die had watten in z'n mond voor die rol.
Dan kunnen ze 's avonds zwart bijklussen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:24 schreef monkyyy het volgende:
Morgen om 7 uur staan de bouwvakker voor de deur, waarom beginnen die mensen zo gruwelijk vroeg
Alleen in z’n auditie:quote:Op maandag 12 oktober 2020 23:23 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die had watten in z'n mond voor die rol.
Fijne avond vriend!quote:
De vermeende ontvoeringszaak van Insiya kent ook inderdaad een andere kant van het verhaal: https://blendle.com/i/pan(...)Y3NWM1ZDgyMTUzIn0%3Dquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.destentor.nl/(...)F%2Fwww.google.nl%2FSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het maar lastig om te beoordelen wie er het meest fout zit in dit echtelijke probleem.
[ Bericht 24% gewijzigd door Gretzl op 13-10-2020 00:44:08 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
https://www.nporadio2.nl/(...)bouwvakkers-zo-vroegquote:Op maandag 12 oktober 2020 23:25 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Dan kunnen ze 's avonds zwart bijklussen.
Ja! De mensen die een mondkapjesplicht wilden zitten nu nog steeds in een orgasme!quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer dat je Jaap van Dissel nergens in talkshows ziet.. Maar begrijpelijk die man heeft erg druk.
jaaaaquote:
Terwijl dat volgens Rutte gewoon door kon gaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
Mijn tennis competitie gaat niet meer door
Tenzij Monkyyy van het dubbelspel is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terwijl dat volgens Rutte gewoon door kon gaan
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terwijl dat volgens Rutte gewoon door kon gaan
Kom bij mijn gang vriend.quote:
voor pils?quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb momenteel 3 bestellingen bij Albert Heijn open staan.
Het begint wel op een veldslag te lijken inderdaad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Dit is de schuld van de mensen die de vijand altijd hebben gebagatelliseerd.
emo-tvquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:44 schreef superniger het volgende:
En daar hebben we de jankende horeca eigenaar.
Wat zei hij dan daarover?quote:
De grote horecabazen( zonder Won Yipgod) zijn al bezig met een politieke partij.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:46 schreef Poefbank het volgende:
Mocht de horeca weer eerder open mogen of iig na die vier weken, hoe lang zal het dan duren wanneer de deur weer op slot moet. Die gaan dit niet pikken.. protesten incoming
Goed moment om wat aan die bezopen huren te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Deze man betaalt ¤3.000 huur per maand voor z'n tent
Als ze het thuisbezorgd tegoed wat hoger maakten hoef ik ook niet zoveel te doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:49 schreef Jemoederniet het volgende:
Iedereen 100 euro thuisbezorgd tegoed
Okay tong80quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb nog 18 flessen liggen in de wijnkoeler
Na het griepseizoen pas gok ikquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:51 schreef Jemoederniet het volgende:
Horeca dicht, dan gaat de jeugd nog meer illegale (thuis)feestjes organiseren zodat corona zich nóg sneller verspreidt. Kan zo nog heel lang duren voordat de horeca weer opengaat.
Mondkapje op hihiquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb donderdag een afspraak met de tandarts, die gaat toch gewoon door
quote:
wereldvreemdquote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Een "expliciet afwegingskader", dát hebben we nodig volgens econome Barbara.
Dit komt toch niet binnen bij het gewone volk.
Als Barbara die persconferenties zou geven zou men zich poeslief aan de regeltjes houden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zij kijkt mij wel heel erg eng aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |