all night long?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, nog meer gezellige mensen die binnen stromen om lekker te baggeren
Ooowww dat klinkt gezellig dan!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nee niet echt cadeautjes gehadVan m'n peettante een ding om waxinelichtjes in te zetten en van m'n ouders een tijdschrift
![]()
Maar vandaag is m'n broertje jarig en hebben het gisteren een beetje gevierd met elkaar![]()
Jij al een wensenlijstje voor je verjaardag dan?
Baggeren kent geen tijd, enkel gezelligheid en gebaggerquote:
Ja, toch!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, nog meer gezellige mensen die binnen stromen om lekker te baggeren
Meestal verwennen peettantes hun peetkinderen. Dit keer niet?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
Koffie drinken met m'n ouders en peettante
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]Ik had een heel ander nummer in gedachte toen ik dat typteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik heb een peetouder die het voor elkaar heeft gekregen om een half jaar na mijn verjaardag me een cadeautje te hebben gegeven met de tekst: 'jij was laatst toch jarig'quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Meestal verwennen peettantes hun peetkinderen. Dit keer niet?
Nee ik ontvang geen bezoekquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:06 schreef Amee het volgende:
[..]
Ooowww dat klinkt gezellig dan!
Bij jou gevierd of niet?
Nee, ik heb nooit wensenlijst. Haha!
Dat is het nadeel. Weet gewoon niet wat ik zou willen hebben. Maar ze weten fat boeken altijd welkom zijn.
3 weken volgens mij. Was vanmorgen om 6 uur op het werk en kwam er om 8 uur achter dat ik eigenlijk vakantie hebquote:
Op papier en e-books. Al heb ik liever papier. Om te verzamelen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik ontvang geen bezoek![]()
Lees je alles nog op papier?
Bij sommige is dat echt bizar jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Meestal verwennen peettantes hun peetkinderen. Dit keer niet?
Lionel Richie?quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had een heel ander nummer in gedachte toen ik dat typte
Wth!quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
3 weken volgens mij. Was vanmorgen om 6 uur op het werk en kwam er om 8 uur achter dat ik eigenlijk vakantie heb![]()
Beetje onduidelijk allemaal.
Ik moest er toevallig aan denken opeens. Ik weet niet of je die videoclip hebt gezien die erbij hoort maar men zou maar zo een vriendin hebben...quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik had een heel ander nummer in gedachte toen ik dat typte
quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb een peetouder die het voor elkaar heeft gekregen om een half jaar na mijn verjaardag me een cadeautje te hebben gegeven met de tekst: 'jij was laatst toch jarig'
Daar doet men het voor, gezelligheid en elkaar even zien inderdaad.quote:Op maandag 12 oktober 2020 22:16 schreef engine het volgende:
[..]
Bij sommige is dat echt bizar ja
Nee gewoon leuk dat ze er even was
Man man manquote:Op maandag 12 oktober 2020 22:14 schreef engine het volgende:
[..]
3 weken volgens mij. Was vanmorgen om 6 uur op het werk en kwam er om 8 uur achter dat ik eigenlijk vakantie heb![]()
Beetje onduidelijk allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |