Preciesquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik denk dat we het nu beter zullen onthouden, omdat we nu een 1 op 1 een gesprek hebben.
Niet gestoord door @:dud0r @:Justin_Case @:Geerd @:stokj @:engine
Geerd gaat hard, Geerd gaat lekkerquote:
Jij bent het probleem?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:41 schreef Amee het volgende:
[..]
Zie ik nu pas. Haha!
Maar toetsenbord is niet het probleem. Dat weet je.
Het is allemaal de schuld van de Rabobank!quote:
Zo te zien hebben jullie hulp nodig om meer van elkaar te weten te komen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:39 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik denk dat we het nu beter zullen onthouden, omdat we nu een 1 op 1 een gesprek hebben.
Niet gestoord door @:dud0r @:Justin_Case @:Geerd @:stokj @:engine
Van jou altijd!quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo te zien hebben jullie hulp nodig om meer van elkaar te weten te komen.
Neu dat kan ik zelf ook wel primaquote:
Dat is ook zo, te ver gaan is ook niet goedquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef Amee het volgende:
[..]
Moet niet hard van stapel lopen, he. Haha!
Af en toequote:
Precies!quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is ook zo, te ver gaan is ook niet goed
Jawel hoorquote:
Veel cadeautjes dus! Wat van momsie gekregen?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoorVoelde me in ieder geval wel echt jarig, dat wel wel leuk. Maar ook niet al te veel aan gedaan verder.
Wat was het hoogtepunt van je verjaring?quote:Op maandag 12 oktober 2020 21:57 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel hoorVoelde me in ieder geval wel echt jarig, dat was wel leuk. Maar ook niet al te veel aan gedaan verder.
Nee niet echt cadeautjes gehadquote:Op maandag 12 oktober 2020 21:58 schreef Amee het volgende:
[..]
Veel cadeautjes dus! Wat van momsie gekregen?
Koffie drinken met m'n ouders en peettantequote:Op maandag 12 oktober 2020 22:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat was het hoogtepunt van je verjaring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |