Detailsquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is dat Rick het 54 keer herhaalde anders zou ik toch gaan twijfelen.
Haha geweldig!quote:
Doe mij maar Chase. En anders Bowman of Truex.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Hamlin, Elliott, Kurt Busch, Harvick, Logano, Keselowski, Bowman en Truex dus, één van hen wordt kampioen.
Hopelijk:quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Hamlin, Elliott, Kurt Busch, Harvick, Logano, Keselowski, Bowman en Truex dus, één van hen wordt kampioen.
Ik ga helemaal met je meequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Hopelijk:
Elliott, Truex Jr.
Whatever (nou ja, iets minder ongeïnteresseerd dan dat):
Bowman, Busch, Keselowski, Hamlin, Logano
Hopelijk niet:
Harvick
Ik voel mij vereerdquote:
Logano heeft (bij mij) lang in hetzelfde hokje gezeten als Harvick, maar tegenwoordig heb ik niet echt meer problemen met hem. Evengoed zal ik niet snel fan van hem worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Zolang Logano het maar niet wordt
Goed nieuws, ik ben benieuwd. Die lijkt meer kans te hebben dan Decker, denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef Starflyer het volgende:
Hailie Deegan maakt morgen haar debuut in de Truck Series.
https://beyondtheflag.com(...)-debut-expectations/
Tegenvallend dat NASCAR het überhaupt nog aan het bekijken is, maar dit zou gewoon een formaliteit moeten zijn natuurlijk, kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:47 schreef Starflyer het volgende:
Kyle Larson heeft om reinstatement gevraagd.
https://racer.com/2020/10(...)ascar-reinstatement/
Hopen dat Elliott nog 2 rondes wintquote:Op maandag 12 oktober 2020 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Zolang Logano het maar niet wordt
Dus niet de #88?quote:Within the industry, speculation is that Larson is likely to return to the NASCAR Cup Series, where he has six career wins, with Hendrick Motorsports in a renumbered Chevrolet.
Nee de man die racistische opmerkingen maakte in een auto met nummer 88 zetten levert geheid slechte publiciteit op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:
Opvallend in het Larson artikel is deze regel.
[..]
Dus niet de #88?
waarschijnlijk de #5quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:
Opvallend in het Larson artikel is deze regel.
[..]
Dus niet de #88?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |