Nachtkaars - uit?quote:
Kyle B zijn nachtkaarsquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nachtkaars - uit?
Of ga je slapen?![]()
Deze race gaat uit als een nachtkaars.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nachtkaars - uit?
Of ga je slapen?![]()
Is ook logisch...quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat NASCAR op roadcourses anders omgaat met cautions dan op ovals, maar ik kan het mis hebben
Dan begreep ik je toch goedquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Deze race gaat uit als een nachtkaars.
Ja dat idee heb ik ook, not sure thoquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:49 schreef Zorro het volgende:
Ik heb het idee dat NASCAR op roadcourses anders omgaat met cautions dan op ovals, maar ik kan het mis hebben
Het is dat Rick het 54 keer herhaalde anders zou ik toch gaan twijfelen.quote:
Detailsquote:Op zondag 11 oktober 2020 23:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is dat Rick het 54 keer herhaalde anders zou ik toch gaan twijfelen.
Haha geweldig!quote:
Doe mij maar Chase. En anders Bowman of Truex.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Hamlin, Elliott, Kurt Busch, Harvick, Logano, Keselowski, Bowman en Truex dus, één van hen wordt kampioen.
Hopelijk:quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:52 schreef heywoodu het volgende:
Hamlin, Elliott, Kurt Busch, Harvick, Logano, Keselowski, Bowman en Truex dus, één van hen wordt kampioen.
Ik ga helemaal met je meequote:Op zondag 11 oktober 2020 23:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Hopelijk:
Elliott, Truex Jr.
Whatever (nou ja, iets minder ongeïnteresseerd dan dat):
Bowman, Busch, Keselowski, Hamlin, Logano
Hopelijk niet:
Harvick
Ik voel mij vereerdquote:
Logano heeft (bij mij) lang in hetzelfde hokje gezeten als Harvick, maar tegenwoordig heb ik niet echt meer problemen met hem. Evengoed zal ik niet snel fan van hem worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Zolang Logano het maar niet wordt
Goed nieuws, ik ben benieuwd. Die lijkt meer kans te hebben dan Decker, denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:51 schreef Starflyer het volgende:
Hailie Deegan maakt morgen haar debuut in de Truck Series.
https://beyondtheflag.com(...)-debut-expectations/
Tegenvallend dat NASCAR het überhaupt nog aan het bekijken is, maar dit zou gewoon een formaliteit moeten zijn natuurlijk, kom op zeg.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:47 schreef Starflyer het volgende:
Kyle Larson heeft om reinstatement gevraagd.
https://racer.com/2020/10(...)ascar-reinstatement/
Hopen dat Elliott nog 2 rondes wintquote:Op maandag 12 oktober 2020 00:23 schreef JochemSjakie het volgende:
Zolang Logano het maar niet wordt
Dus niet de #88?quote:Within the industry, speculation is that Larson is likely to return to the NASCAR Cup Series, where he has six career wins, with Hendrick Motorsports in a renumbered Chevrolet.
Nee de man die racistische opmerkingen maakte in een auto met nummer 88 zetten levert geheid slechte publiciteit op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:
Opvallend in het Larson artikel is deze regel.
[..]
Dus niet de #88?
waarschijnlijk de #5quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:17 schreef Starflyer het volgende:
Opvallend in het Larson artikel is deze regel.
[..]
Dus niet de #88?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |