Ik ging een half jaar oid geleden van de oude SE naar de 12 mini.quote:Op maandag 20 september 2021 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga nu van de SE2016 naar de 13mini dus dat zal wel een schok zijn
Hij was wel echt op nu maar het was een fijn ding die SEquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ging een half jaar oid geleden van de oude SE naar de 12 mini.
Vooral van de batterij werd ik blij. (terwijl die juist bij de mini niet zo fantastisch schijnt te zijn) Maar ligt net aan wat je gewend bent
Klopt, SE was ook nog gewoon prima functioneel en snel tot de simkaartlezer bij mij kapot ging. Had eigenlijk pas bij het uitkomen van de 13 willen upgraden. Had ook niet gedacht dat iOS 15 beschikbaar zou zijn op de SEquote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was wel echt op nu maar het was een fijn ding die SE
En kk snap die kritiek op de batterij van de mini’s ook niet helemaal want is toch lang zat.
Precies ja, wil met deze ook weer lang gaan doen sowieso. Maargoed ben benieuwd hoe het allemaal aanvoeltquote:Op maandag 20 september 2021 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, SE was ook nog gewoon prima functioneel en snel tot de simkaartlezer bij mij kapot ging. Had eigenlijk pas bij het uitkomen van de 13 willen upgraden. Had ook niet gedacht dat iOS 15 beschikbaar zou zijn op de SE
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 20 september 2021 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
iOs 15 komt nog niet met die privacy schendende feature wbt het scannen van foto's toch?
Het gaat mij eigenlijk meer om het principe.quote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
Of heb je vieze plaatjes op je telefoon.
Dit was letterlijk het eerste bericht dat ik las na m’n update…quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Pas op, de adresbalk in Safari staat op je iPhone beneden ipv boven.
Je kan het uitzetten maar er zit wel een logische gedachte achter natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit was letterlijk het eerste bericht dat ik las na m’n update…
Ik vind het wel een fijne plek, ook makkelijk swipen tussen de tabbladen onderin.quote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan het uitzetten maar er zit wel een logische gedachte achter natuurlijk.
Heerlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Pas op, de adresbalk in Safari staat op je iPhone beneden ipv boven.
Wifi uitzetten?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:46 schreef Krollie het volgende:
Weet iemand of en zo ja waar, in instellingen, ik kan instellen dat alles via mobiele data gaat?
Ik denk dat ik jouw vraag niet goed begrijp.quote:Want WhatsApp wil geen reservekopie maken op mobiele data. En de reservekopie van de gehele iPhone wil ook niet werken op mobiele data.
Wif uitzetten helpt niet. Dan krijg ik bij beide na enige tijd een melding dat er al geruime tijd geen reservekopie is gemaakt.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Wifi uitzetten?
[..]
Ik denk dat ik jouw vraag niet goed begrijp.
Alles moet via mobiele data gaan, dus je wilt mobiele data uit zetten
Overigens:
Settings → Mobile Data → Mobile Data → "Off"
[ afbeelding ]
Ik wil uiteindelijk naar een 12 Pro, maar ik ben mijn 8 Plus nog niet beu. (en voor het eerst in iPhone tijden wordt-ie ook niet trager met elke iOs upate).quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 15:18 schreef tja77 het volgende:
Heb vandaag m’n iPhone 13 Pro Max binnen gekregen. Ik kwam van een iPhone 11 Pro Max.
Moet wel zeggen dat het toch weer een vooruitgang is qua snelheid en hoe soepel alles loopt.
Batterij schijnt fenomenaal te zijn maar heb ik nog niet kunnen testen.
Nu mijn oude foon nog zien te slijten, moet ik toch nog wel 400-500 voor kunnen krijgen.
quote:Op maandag 22 november 2021 10:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
5. Hoe laat ik het zoveel mogelijk op and4roid lijken?
Volgens mij weet jij niet hoe een iPhone werkt.quote:Op maandag 22 november 2021 10:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Gisteren van Android naar een iphone 13 mini overgestapt.
Maar dit gaat wel even duren om te configureren. Echter zit ik met een paar vragen:
1. Hoe kan ik makkelijk een eigen ringtone en sms toon toewijzen. Op internet lees ik allemaal moeilijke trucs met itunes en andere ongein. Kan dat makkelijker anno 2021?
2. Ik gebruik op android een ti83 emulator omdat het een bazenrekenmachine is. Is er zoiets voor ios?
3. Kan ik gps, wifi en bluetooth ook (makkelijk) permanent uitzetten ipv dat halfslachtige gedoe?
4. Is er een goede gps logger beschikbaar die ook exporteert naar gpx?
5. Hoe laat ik het zoveel mogelijk op and4roid lijken?
Daarom vraag ik het ook.quote:Op maandag 22 november 2021 10:30 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet hoe een iPhone werkt.
dat had ik het liefste gedaan maar die brengen alleen maar tablets uit.quote:Op maandag 22 november 2021 10:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan had je maar een Android moeten kopen.
Al een keer het netwerk verwijderd (via vergeet dit netwerk) en opnieuw ingelogd? Verbindt ie dan ook niet meer opnieuw als je weer thuiskomt?quote:Op woensdag 15 december 2021 11:42 schreef Guppy het volgende:
Ook een vraagje. M'n iPhone maakt opeens geen automatisch verbinding meer met m'n thuis-Wifi. Alle instellingen staan volgens mij goed (lees, niks aan veranderd) en als ik het netwerk aanklik, verbindt de iPhone probleemloos en houdt dat ook vast. Tot ik van huis ga en weer thuiskom. Moet ik altijd even m'n Wifi aanklikken.
iPhone is up to date... Wat mis ik
Hoop al jaren op een donker paarsequote:Op dinsdag 2 november 2021 22:56 schreef Yasmin__x het volgende:
Komt de iPhone 13 er ook nog in het paars? Weet iemand dit?
Ik leg het je uit als ik een dm mag sturenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:56 schreef Pisces29 het volgende:
Na de laatste iOS update krijg ik geen DM melding van Instagram in het berichtencentrum. Telkens Insta moeten openen om te kijken of er nieuwe berichten zijn, word na een paar dagen echt vervelend.![]()
Online tips zien staan en alles geprobeerd wbt settings, alles nagelopen, maar alles (notificaties, geluid aan, etc.) staat goed.
Iemand nog een tip?
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon opgestart, alle notificatie instellingen gecontroleerd. Moet ik dan op echt iOS 16 wachten?![]()
Ik overweeg zelfs terug te gaan naar 14.
Thanks. Helaas hebben je tips niet geholpen. Mochten anderen nog ideeën hebben, hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:28 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ik leg het je uit als ik een dm mag sturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |