Ik heb nog een uitstekend functionerende 11 Pro Max, ik ga de 13 Pro Max aanschaffen maar dat heeft geen haast. Die sienna blue is wel nice (heb nu de groene).quote:
Ik heb dat beestje sinds maart ongeveer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:56 schreef Lief17 het volgende:
Ik hou het nog bij mijn 12 mini. Verschillen zijn niet zo groot.
Ja de batterij is matig idd. Maar de grootte is echt ideaal. Ik heb maar kleine handen dus wat betreft echt heel blij mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb dat beestje sinds maart ongeveer.
Had achteraf gezien voor de normale 12 moeten gaan, betere batterij en scherm, maar wilde niet beginnen aan een groter scherm. Maar alsnog ga ik er gewoon mee doen totdat die niet meer normaal functioneert. Zo'n 4-5 jaar denk ik.
Dit. Maar meer omdat mijn 6 het gewoon op begint te geven.quote:
Meestal rond 19.00 uur.quote:
Gelijk heb je, ik ben dan weer zo’n koekwaus die alleen voor het kleurtje voor die 13 gaat (qua snelheid en camera maakt het volgens mij niet zo heel veel uit) hoewel dat achteraf focus verplaatsen me wel gaaf lijkt.quote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef senesta het volgende:
Ik heb de 12 pro aangeschaft, vond de 13 pro niet zo heel veel meer bijzonder behalve het blauwe kleurtje en de 12 pro was lekker iets gezakt. We zien het over twee jaar wel weer 😎👍
Ik ging een half jaar oid geleden van de oude SE naar de 12 mini.quote:Op maandag 20 september 2021 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga nu van de SE2016 naar de 13mini dus dat zal wel een schok zijn
Hij was wel echt op nu maar het was een fijn ding die SEquote:Op maandag 20 september 2021 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ging een half jaar oid geleden van de oude SE naar de 12 mini.
Vooral van de batterij werd ik blij. (terwijl die juist bij de mini niet zo fantastisch schijnt te zijn) Maar ligt net aan wat je gewend bent
Klopt, SE was ook nog gewoon prima functioneel en snel tot de simkaartlezer bij mij kapot ging. Had eigenlijk pas bij het uitkomen van de 13 willen upgraden. Had ook niet gedacht dat iOS 15 beschikbaar zou zijn op de SEquote:Op maandag 20 september 2021 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij was wel echt op nu maar het was een fijn ding die SE
En kk snap die kritiek op de batterij van de mini’s ook niet helemaal want is toch lang zat.
Precies ja, wil met deze ook weer lang gaan doen sowieso. Maargoed ben benieuwd hoe het allemaal aanvoeltquote:Op maandag 20 september 2021 19:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt, SE was ook nog gewoon prima functioneel en snel tot de simkaartlezer bij mij kapot ging. Had eigenlijk pas bij het uitkomen van de 13 willen upgraden. Had ook niet gedacht dat iOS 15 beschikbaar zou zijn op de SE
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 20 september 2021 19:22 schreef WammesWaggel het volgende:
iOs 15 komt nog niet met die privacy schendende feature wbt het scannen van foto's toch?
Het gaat mij eigenlijk meer om het principe.quote:Op maandag 20 september 2021 19:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
Of heb je vieze plaatjes op je telefoon.
Dit was letterlijk het eerste bericht dat ik las na m’n update…quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Pas op, de adresbalk in Safari staat op je iPhone beneden ipv boven.
Je kan het uitzetten maar er zit wel een logische gedachte achter natuurlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit was letterlijk het eerste bericht dat ik las na m’n update…
Ik vind het wel een fijne plek, ook makkelijk swipen tussen de tabbladen onderin.quote:Op maandag 20 september 2021 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je kan het uitzetten maar er zit wel een logische gedachte achter natuurlijk.
Heerlijk.quote:Op maandag 20 september 2021 20:21 schreef Pino112 het volgende:
Pas op, de adresbalk in Safari staat op je iPhone beneden ipv boven.
Wifi uitzetten?quote:Op woensdag 29 september 2021 18:46 schreef Krollie het volgende:
Weet iemand of en zo ja waar, in instellingen, ik kan instellen dat alles via mobiele data gaat?
Ik denk dat ik jouw vraag niet goed begrijp.quote:Want WhatsApp wil geen reservekopie maken op mobiele data. En de reservekopie van de gehele iPhone wil ook niet werken op mobiele data.
Wif uitzetten helpt niet. Dan krijg ik bij beide na enige tijd een melding dat er al geruime tijd geen reservekopie is gemaakt.quote:Op donderdag 30 september 2021 11:16 schreef PPL het volgende:
[..]
Wifi uitzetten?
[..]
Ik denk dat ik jouw vraag niet goed begrijp.
Alles moet via mobiele data gaan, dus je wilt mobiele data uit zetten
Overigens:
Settings → Mobile Data → Mobile Data → "Off"
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |