Als het verplicht is kan je nog zo "dom" zijn maar dan moet je wel een mondkapje opquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat gezichtsherkenning niet werkt als je zo dom bent om een mondkapje te dragen lijkt mij geen zwakte van de iPhone.
Een opmerking als een pizzawiel: all edge, no point.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat gezichtsherkenning niet werkt als je zo dom bent om een mondkapje te dragen lijkt mij geen zwakte van de iPhone.
Het is in winkels helemaal niet verplicht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het verplicht is kan je nog zo "dom" zijn maar dan moet je wel een mondkapje op
Joh, blijf lekker janken over dat gezichtsherkenning met mondkapje op niet werkt, kan mij het schelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 00:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Een opmerking als een pizzawiel: all edge, no point.
Toevallig is het verplicht in de Apple winkel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 04:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is in winkels helemaal niet verplicht.
Maar goed, de klacht blijft raar. Ja, het werkt niet met een mondkapje. En dat nu ineens mondkapjes mode zijn geworden was ten tijde van de ontwikkeling niet te voorzien.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Toevallig is het verplicht in de Apple winkel.
Ja maar ik met abonnement haha, geen los toestel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Amazon.de heeft de oudere series iPhones in de aanbieding. Bijvoorbeeld: iPhone 11 Pro 64GB
[..]
Das wel kut ja..![]()
Touch ID in de aan/uit-knop had al gekund zoals hier eerder is vermeld.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar goed, de klacht blijft raar. Ja, het werkt niet met een mondkapje. En dat nu ineens mondkapjes mode zijn geworden was ten tijde van de ontwikkeling niet te voorzien.
Wellicht dat ze op de volgende versie daar iets op hebben bedacht.
Er was serieus niks mis met de vingerscanner als back-up. Maar dat wilde Apple niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 09:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar goed, de klacht blijft raar. Ja, het werkt niet met een mondkapje. En dat nu ineens mondkapjes mode zijn geworden was ten tijde van de ontwikkeling niet te voorzien.
Wellicht dat ze op de volgende versie daar iets op hebben bedacht.
Is verkopen via Sobby een optie?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef RoW_0 het volgende:
ffs, ik raak de iPhone xs 256gb nog aan de straatstenen niet kwijt. Dat er crisis is, is goed te merken. Ik vraag er 400 euro voor, is dat veel? Eigenlijk wil ik 'm gebruiken als back-up phone, maar ik weet eigenlijk niet waaromEr moet dan eigenlijk een nieuwe batterij in, die shit kost 100 euro.
Hier idem! Mijn XR 128GB op marktplaats staan voor ¤340... nu een bod van 300 euro, terwijl ik deze week wel nog een 8 verkocht heb voor 250.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef RoW_0 het volgende:
ffs, ik raak de iPhone xs 256gb nog aan de straatstenen niet kwijt. Dat er crisis is, is goed te merken. Ik vraag er 400 euro voor, is dat veel? Eigenlijk wil ik 'm gebruiken als back-up phone, maar ik weet eigenlijk niet waaromEr moet dan eigenlijk een nieuwe batterij in, die shit kost 100 euro.
Helaas wordt er gediscrimineerd op de kleur. De goude willen ze niet!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 20:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is verkopen via Sobby een optie?
Afhankelijk van de de staat van je telefoon, kun je daar nog wel 400 euro ervoor krijgen.
https://www.sobby.nl/iPhone-XS/verkopen/
Idem dito.quote:
Rebuy zijn oplichters. Echt, negeer die idioten. Ze bieden het hoogste bedrag en als je het dan opstuurt willen ze ineens veel minder ervoor geven.quote:
Echt?? Oh dat is niet de bedoeling. Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rebuy zijn oplichters. Echt, negeer die idioten. Ze bieden het hoogste bedrag en als je het dan opstuurt willen ze ineens veel minder ervoor geven.
Bij coolblue volgende dag in huis.quote:Op zondag 1 november 2020 12:56 schreef Enawh het volgende:
Waar kan je het best de nieuwste iPhone bestellen zodat je het zo snel mogelijk is huis heb
Bij huidige provider werd er mij verteld 3 weken.
Bij online shops (niet van de provider zelf) stond er 5-7 werkdagen, maar heb daar nooit besteld dus vroeg het mij af of het wel zo kan kloppen
Ik was toevallig net de opties aan het bekijken voor mijn vorige toestel. Heeft iemand hier ervaring met zo'n partij die wel tevreden is?quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 10:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rebuy zijn oplichters. Echt, negeer die idioten. Ze bieden het hoogste bedrag en als je het dan opstuurt willen ze ineens veel minder ervoor geven.
Ik heb louter goede ervaringen met sobby.nlquote:Op maandag 2 november 2020 10:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik was toevallig net de opties aan het bekijken voor mijn vorige toestel. Heeft iemand hier ervaring met zo'n partij die wel tevreden is?
Dafuq, waarom zou ik er een hoes bij nemen? Zit toch al een magneetje in de iphone?quote:Op maandag 2 november 2020 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
Peak Design. Maar dan moet je er wel een hoes bij kopen. En komt het pas in mei.
Ik ben ook zeer te spreken over Sobbyquote:Op maandag 2 november 2020 10:33 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Ik heb louter goede ervaringen met sobby.nl
Ik ken iemand die een Xs Max 256GB heeft verkocht voor ¤625...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:23 schreef RoW_0 het volgende:
Goeie vraag, ik heb überhaupt soms het idee dat ie dat de ene keer wel doet en de andere keer niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:44 schreef Ang3l het volgende:
Sinds de update naar 14 inhoudt mn auto via CarPlay en kaarten ineens niet meer waar hij geparkeerd staat. En dat was toch wel verrekte handig.
Iemand een idee hoe ik dat weer terugkrijg? Want googlen zegt dat t een vinkje is bij instellingen van kaarten, maar day vinkje bestaat niet (tenminste niet in 14).
hij heeft vaak wel een melding dat ie iets opslaat in kaarten, maar als ik dan zoek op parkeren of auto vindt ie niets. Daar had ik voor 14 geen last van, kon ik m dagen geparkeerd zien staan.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik heb überhaupt soms het idee dat ie dat de ene keer wel doet en de andere keer niet.
Ah, overigens zie ik nu mn auto wel staan in Kaarten, ik krijg blijkbaar daar niet altijd een melding van.
Whatsapp comprimeert toch alle foto's en filmpjes? Sla maar een ontvangen foto vanuit Whatsapp op, die zijn meestal 350 kb of zo.quote:Op maandag 25 januari 2021 21:07 schreef Krollie het volgende:
Meer mensen last van het volgende? Als ik een filmpje maak op mijn Xs Max dan is het filmpje in Foto's scherp, maar als ik hem deel in Whatsapp lijkt het alsof ie met een aardappel gemaakt is. De kwaliteit wordt heel slecht.
Met een Samsung heb ik hier geen last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 18:09 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Whatsapp comprimeert toch alle foto's en filmpjes? Sla maar een ontvangen foto vanuit Whatsapp op, die zijn meestal 350 kb of zo.
Via Instellingen misschien?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef Krollie het volgende:
Als iemand die ik ken de schuif aan de zijkant op stil zet, dan trilt zijn iPhone als er een bericht binnenkomt. Ik heb dat blijkbaar ooit uitgeschakeld, maar ik weet niet meer hoe, en dus ook niet hoe ik dit aan zet. Ik wil graag alleen het trillen als de telefoon op stil staat, niet in geluidsmodus. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
Zit dat niet gewoon onder je whatsapp instellingen onder meldingen?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef Krollie het volgende:
Als iemand die ik ken de schuif aan de zijkant op stil zet, dan trilt zijn iPhone als er een bericht binnenkomt. Ik heb dat blijkbaar ooit uitgeschakeld, maar ik weet niet meer hoe, en dus ook niet hoe ik dit aan zet. Ik wil graag alleen het trillen als de telefoon op stil staat, niet in geluidsmodus. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg?
Instellingen > Geluid > bovenaan?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef Krollie het volgende:
Helpt dit?quote:Op donderdag 19 augustus 2021 16:40 schreef Krollie het volgende:
Als je die case eraf haalt en laat trillen kan je erachter komenquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 10:37 schreef Krollie het volgende:
Dank voor de antwoorden. Het werd inderdaad gevonden in instellingen, alleen niet bij geluid maar bij Toegankelijkheid - Aanraking. Daar staat ook nog de optie trillen met schuifje.
Nu heb ik overigens het probleem dat ie wel trilt, maar heel zacht. De telefoon van m'n maatje trilt harder. Wellicht dat dit komt door de dikke case die ik er omheen heb zitten?
Fabrieksinstellingen terugzetten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:37 schreef senesta het volgende:
Ik heb een probleem. Ik heb een prachtige IPhone 11 Pro, eind september is hij twee jaar oud maar hij ziet er uit als absoluut nieuw. Altijd heel zuinig op geweest. Nu wil ik een nieuw toestel dus wilde ik deze verkopen. Dus advertentie gemaakt, mooie foto’s etc..
Mensen gingen vragen naar mijn batterij conditie. Blijkt die dus op 100% te staanToestel is gewoon twee jaar gebruikt, niets aan gerepareerd of vervangen. En volgens mij stond hij een poos terug echt niet op 100%.
Maar goed, mensen vertrouwen het niet en logisch natuurlijk. Ik probeerde Apple support te bereiken via de site maar die geven aan dat mijn product niet in aanmerking komt voor gratis support![]()
Ik heb hem al herstart maar dat doet allemaal niets. Wat nu?
Maar ben ik dan niet meteen alles kwijt?quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fabrieksinstellingen terugzetten?
Als je een icloud backup hebt niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:52 schreef senesta het volgende:
[..]
Maar ben ik dan niet meteen alles kwijt?
Ik heb inmiddels een Apple horloge en eigenlijk gebruikte ik het schuifje niet vaak. Ik voel hem nu zonder schuifje trillen bij bepaalde handelingen. Heel handig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 16:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je die case eraf haalt en laat trillen kan je erachter komen
Ik gebruik bijvoorbeeld nogal wat Google apps (Gmail, Google agenda, Gboard, etc.) geen idee of dat goed gaat.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar verwacht je tegenaan te gaan lopen?
Van wat ik begrijp kun je contacten toewijzen aan één van beide sims, en kun je ook standaarden instellen e.d.quote:Ik weet alleen niet hoe het met usermanagement zit (en dus hoe je werk en prive uit elkaar houdt) maar voor transitie tussen beiden zijn wel tools te vinden om dat zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Gmail heeft een app beschikbaar vooor iPhone, maar is ook te configgen voor de native mail app op iOS.quote:Op vrijdag 10 september 2021 23:44 schreef twist02 het volgende:
[..]
Ik gebruik bijvoorbeeld nogal wat Google apps (Gmail, Google agenda, Gboard, etc.) geen idee of dat goed gaat.
Verder weinig spannende apps denk ik, maar hoop bijv. ook al m'n foto's goed over te kunnen zetten enzo.
Je kan per contact een voorkeurslijn opgeven.quote:Van wat ik begrijp kun je contacten toewijzen aan één van beide sims, en kun je ook standaarden instellen e.d.
Maar dat moet ik sowieso nog even uitzoeken inderdaad.
Ja idd mail scheiden door twee apps te gebruiken. Zelfde voor Whatsapp. Je kunt Whatsapp for Business dan voor je werkt gebruiken. Je kunt in de instellingen ook je werk sim uitschakelen als je vrij bent. Ik gebruik voor mijn werk de MS Outlook app. Die heeft instellingen dat je mail gemute wordt als je niet aan je werk bent. Je kunt instellen op welke dagen of tijden hij dit kan doen. Of zelf elke keer aan of uitzetten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:06 schreef PPL het volgende:
[..]
Gmail heeft een app beschikbaar vooor iPhone, maar is ook te configgen voor de native mail app op iOS.
Tip: Gebruik de gmail app voor het beter scheiden werk/privé.
Gboard gebruik ik zelf ook en voor Google Calendar bestaat ook een iOS app.
[..]
Je kan per contact een voorkeurslijn opgeven.
Ja, de Whatsapp for Business optie had ik ook al gevonden!quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:28 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja idd mail scheiden door twee apps te gebruiken. Zelfde voor Whatsapp. Je kunt Whatsapp for Business dan voor je werkt gebruiken. Je kunt in de instellingen ook je werk sim uitschakelen als je vrij bent. Ik gebruik voor mijn werk de MS Outlook app. Die heeft instellingen dat je mail gemute wordt als je niet aan je werk bent. Je kunt instellen op welke dagen of tijden hij dit kan doen. Of zelf elke keer aan of uitzetten.
Contacten worden ook gescheiden. Heb via mijn werk alles via Office dus Exchange en die doet dat dus automatisch.
Over nieuwe iphones?quote:
Ik heb nog een uitstekend functionerende 11 Pro Max, ik ga de 13 Pro Max aanschaffen maar dat heeft geen haast. Die sienna blue is wel nice (heb nu de groene).quote:
Ik heb dat beestje sinds maart ongeveer.quote:Op vrijdag 17 september 2021 13:56 schreef Lief17 het volgende:
Ik hou het nog bij mijn 12 mini. Verschillen zijn niet zo groot.
Ja de batterij is matig idd. Maar de grootte is echt ideaal. Ik heb maar kleine handen dus wat betreft echt heel blij mee.quote:Op vrijdag 17 september 2021 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb dat beestje sinds maart ongeveer.
Had achteraf gezien voor de normale 12 moeten gaan, betere batterij en scherm, maar wilde niet beginnen aan een groter scherm. Maar alsnog ga ik er gewoon mee doen totdat die niet meer normaal functioneert. Zo'n 4-5 jaar denk ik.
Dit. Maar meer omdat mijn 6 het gewoon op begint te geven.quote:
Meestal rond 19.00 uur.quote:
Gelijk heb je, ik ben dan weer zo’n koekwaus die alleen voor het kleurtje voor die 13 gaat (qua snelheid en camera maakt het volgens mij niet zo heel veel uit) hoewel dat achteraf focus verplaatsen me wel gaaf lijkt.quote:Op maandag 20 september 2021 14:08 schreef senesta het volgende:
Ik heb de 12 pro aangeschaft, vond de 13 pro niet zo heel veel meer bijzonder behalve het blauwe kleurtje en de 12 pro was lekker iets gezakt. We zien het over twee jaar wel weer 😎👍
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |