Dat dikke en lange wenkbrauwen een sterke en grote penis aangeven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 23:02 schreef Dave het volgende:
@:Strani - wat staat hier precies bij figuur 7.11? Asking for a friend.
[ twitter ]
Dan ben je nog vroeg op.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben vrij vandaag, gewoon een dagje niks doen.
Ik ook dus dan kunnen we gezellig samen niks doenquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben vrij vandaag, gewoon een dagje niks doen.
Ik lig nog in bed hoorquote:
Gezellig!quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook dus dan kunnen we gezellig samen niks doen
Alsof Spanjaarden ooit werken.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ook dus dan kunnen we gezellig samen niks doen
Lekker! Heb je nog plannen of ga je ook niks doenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vakantie van volgende week is goedgekeurd
En de kerstvakantie ook
De Stranjaard gebruikt de siësta altijd om de rest te terroriserenquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alsof Spanjaarden ooit werken.
Geen plannen. Lekker verder met Harrogate Town.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Lekker! Heb je nog plannen of ga je ook niks doen
Jaaaa gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2020 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vakantie van volgende week is goedgekeurd
En de kerstvakantie ook
MAATJEquote:
Spanjaarden wel, maar @Strani nooit.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Thanks, dit zet ik even in m'n notitieboekje.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat dikke en lange wenkbrauwen een sterke en grote penis aangeven.
En hiermee wil ik iedereen heel graag een fijne morgen wensen!
Iemand moet het bier toch brengen terwijl jullie met z'n allen in Benidorm op het terras komen zitten!quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laten we dat vandaag nog even massaal doen, nu het nog kan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:40 schreef Strani het volgende:
Iemand moet het bier toch brengen terwijl jullie met z'n allen in Benidorm op het terras komen zitten!
Worden daar geen Nederlandse studentes voor ingehuurd?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Iemand moet het bier toch brengen terwijl jullie met z'n allen in Benidorm op het terras komen zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |