Die Nathan Ake is opeens ook oud geworden.quote:
Snelle douche genomen ookquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Nathan Ake is opeens ook oud geworden.
Ik kijk zn samenvatting wel in studio Voetbal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van Rafael van der Vaart.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Niet echt in deeeuhhhh problemen gekomen
Meerdere euhhh 100% kanseneuhhh afgedwongen
Veelvuldig euhhhhhh aan de bal geweest
Eenvoudig overeind euhh gebleven
De afwerkingeuhhhh kan beter
Ik zie nog wateuhhh puntjes waar we aan moeten werken maar euhhhhh, de basis staat
Je komtehhh natuurlijk om te winnen, euuhhh, jah
Moeilijkeuuuhhh tegenstander om de bal rond te laten gaan
In zulkeeeuhhh wedstrijden moet je een beetje geluk hebben
Als de eerste valt kan het-euuhhhh maar zo een dikke uitslag worden
Die kan geen goal makenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Frenkie was de enige die er nog voetbal in probeerde te krijgen. Moest eigenlijk ook nog de assist en goal maken ook.
Goed voorteken wel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Waarom verbaast dat rijtje me niet?
Hij zou sowieso wat meer naar voren moeten spelen. Dat gekut achterin schiet je weinig mee op.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Frenkie was de enige die er nog
voetbal in probeerde te krijgen. Moest eigenlijk ook nog de assist en goal maken ook.
Maar wel een overwinningquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:06 schreef Zorro het volgende:
Als iemand anders dan Babel die laatste kans had gekregen was het nu ook weer een last minute overwinning geweest.
Alles beter dan De Roon, dat kan echt niet meer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bij Rondo wil men Koopmeiners op de plak van de Roon.![]()
Als je echt alles op 1 draftempo wil hebben
Was de ideale wedstrijd voor hem om te starten met voorzetten op De Jong. Onbegrijpelijke keuze.quote:
dan had ie nee moeten zeggenquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De Boer stapt ook wel weer op een kutmoment in.
Koeman begon op een dieptepunt qua niveau en kon bouwen. Creërde er een sfeer omheen met een Depay dat deze selectie er wat van ging maken. Met ook wat gelukjes erbij leuk gepresteerd. nu kijkt men vooral naar de Boer naar hoe hij met de erfenis Koemans omgaat. Heel andere druk.
Ben jij gek. Interlandsquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Buitendam @:Adames @:Lange_Lans @:muskusboktor57 zou ik ook onder de 'graag geziene gasten' scharen voor dit topic.
3, 4 grote kansen, en die moeten er gewoon in op dit niveau.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef hhh38 het volgende:
"Ze stonden wel heel erg gegroepeerd"
Echt, die man leert helemaal niets van zn carrière
'ze groeven zich in rond de 16'quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:26 schreef hhh38 het volgende:
"Ze stonden wel heel erg gegroepeerd"
Echt, die man leert helemaal niets van zn carrière
Maar Koeman kan ook bouwen en die sfeer creeeren. Van Gaal ook, die zetten het meteen goed neer. Dat betekent niet dat het meteen al swingt als het eindresultaat, maar de basisdingen zitten in een weekje goed. Nu stonden de spelers elkaar de eerste helft aan te kijken alsof ze nog nooit samen getraind hadden. Dat is typisch De Boer, die heeft voor de basisdingen 10 wedstrijden nodig als het al lukt, en dan maar hopen dat hij het vasthoudt en geen gekke dingen gaat doen. En dat is het dan, meer zit er niet in.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Koeman begon op een dieptepunt qua niveau en kon bouwen. Creërde er een sfeer omheen met een Depay dat deze selectie er wat van ging maken. Met ook wat gelukjes erbij leuk gepresteerd. nu kijkt men vooral naar de Boer naar hoe hij met de erfenis Koemans omgaat. Heel andere druk.
Klopt. De Boer lijkt keer op keer niet te snappen dat een bepaalde sfeer neerzetten enorm belangrijk is. Met alleen voetbaltechnische zaken kom je er niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar Koeman kan ook bouwen en die sfeer creeeren. Van Gaal ook, die zetten het meteen goed neer. Dat betekent niet dat het meteen al swingt als het eindresultaat, maar de basisdingen zitten in een weekje goed. Nu stonden de spelers elkaar de eerste helft aan te kijken alsof ze nog nooit samen getraind hadden. Dat is typisch De Boer, die heeft voor de basisdingen 10 wedstrijden nodig als het al lukt, en dan maar hopen dat hij het vasthoudt en geen gekke dingen gaat doen. En dat is het dan, meer zit er niet in.
quote:
Ze speelden tegen Bosnië hè, dat zou je met 8 spelers nog moeten winnen...quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit kan echt niet.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zij speelden heel gegroepeerd, het was moeilijk om er doorheen te komen”, zei De Boer bij de NOS. „We hadden een paar goede momenten in de eerste helft en gaven niks weg, maar je wil meer creëren. Maar het baltempo hooghouden tegen zo’n tegenstander is ontzettend moeilijk.”![]()
Dat Oranje niet scoorde in Zenica, stak De Boer wel. „Zeker na het inbrengen van Steven Berghuis kwam er wat schwung in. Hij deed het opnieuw uitstekend, maar ik denk dat mijn keuze om te starten met Donyell Malen en Quincy Promes te rechtvaardigen was. Ook achteraf. En van de drie, vier, vijf grote kansen die we krijgen, moet je er gewoon zeker eentje maken.”
https://www.telegraaf.nl/(...)r-moet-er-een-van-in
![]()
Recordaantal voorzetten ook.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:01 schreef Vriezzer het volgende:
2 wedstrijden De Boer. Heb weer alles gezien waar ik mij zo aan ging ergeren tijdens zijn Ajax tijdperk. Hij heeft níets geleerd sindsdien. Wat een ramp.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:01 schreef Vriezzer het volgende:
......Hij heeft níets geleerd sindsdien. Wat een ramp.
Het is ook zo ontzettend stompzinnig dat hij die wedstrijd tegen Mexico niet serieus nam achteraf. Hij voelt het sentiment totaal niet aan, dat was vorige maand al negatief na die kutwedstrijdjes van Lodeweges.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Verliezen en ontslagen worden zonder dat je de schuld bij je zelf zoekt, best knap
quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:09 schreef Generationalpha het volgende:
...Nog 2 potjes geen goals en de pers zaagt hem tot de grond af.
Ga zeker even kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]22.40 al bij studio voetbal npo 1
Heeft ie dit echt gezegd?quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zij speelden heel gegroepeerd, het was moeilijk om er doorheen te komen”, zei De Boer bij de NOS. „We hadden een paar goede momenten in de eerste helft en gaven niks weg, maar je wil meer creëren. Maar het baltempo hooghouden tegen zo’n tegenstander is ontzettend moeilijk.”![]()
Dat Oranje niet scoorde in Zenica, stak De Boer wel. „Zeker na het inbrengen van Steven Berghuis kwam er wat schwung in. Hij deed het opnieuw uitstekend, maar ik denk dat mijn keuze om te starten met Donyell Malen en Quincy Promes te rechtvaardigen was. Ook achteraf. En van de drie, vier, vijf grote kansen die we krijgen, moet je er gewoon zeker eentje maken.”
https://www.telegraaf.nl/(...)r-moet-er-een-van-in
![]()
Dit is ongeveer wat die altijd zegt na een wanprestatie . Altijd en overal tot nu toequote:
Misschien kan Gudde even bellen met Louis.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit is ongeveer wat die altijd zegt na een wanprestatie . Altijd en overal tot nu toe
Gudde en daadkracht/toegeven dat die fout zit gaan niet hand in hand.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien kan Gudde even bellen met Louis.
Hopelijk verliest Frank nog 3 keer. Dan is het wel klaar.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gudde en daadkracht/toegeven dat die fout zit gaan niet hand in hand.
Eerst nog een stuk of 3 0-0`s tussendoorquote:Op zondag 11 oktober 2020 22:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hopelijk verliest Frank nog 3 keer. Dan is het wel klaar.
Was een enorme misser maar stonden wel 2 spelers voor. Een geblokt schot was waarschijnlijker geweest.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:33 schreef TLC het volgende:
Om het op zijn Frank Kramer's te zeggen over dat moment van Babel in blessuretijd :
die had mijn schoonmoeder nog gemaakt
Zo ziet Frank de Boer voetbal er gewoon uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 22:34 schreef BasEnAad het volgende:
Het was ook gewoon heel lui en gemakzuchtig. Ze doen hun best niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |