Verjaardagen vieren is zó 2019...quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:52 schreef Mortaxx het volgende:
G
[..]
Gelukkig heb vrijdag een verjaardag in de kroeg. Is al erg genoeg dat het om 22 uur afgelopen is
Ja, maar Nederlanders willen altijd regels voor anderen, niet voor zichzelf.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ze hadden toch onderzoek onder de bevolking gedaan waaruit bleek dat de meerderheid strengere maatregelen wil?
ze leren ook echt helemaal niks he.......quote:
Er is altijd gezegd dat er een risico is van transfer besmetting vanaf dag een is dat gemeld. Klein risico weliswaar maar toch risico.quote:
Dear lord... als het weer van die 'halve' maatregelen worden, dan ga ik gillen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:51 schreef quirina het volgende:
Fijn geen lockdown dus.
Dus we kunnen gewoon doorgaan.
Nou, dan moet alles maar dichtquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ja, maar Nederlanders willen altijd regels voor anderen, niet voor zichzelf.
Het zijn adviezen he.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dear lord... als het weer van die 'halve' maatregelen worden, dan ga ik gillen.
Als iedereen nou gewoon even twee weken lang hun adem inhoudt, kunnen we daarna weer met een schone lei beginnen.quote:
zal wel weer....allemaal dringende adviezen en dan als extra geen koopavonden en koopzondagen meer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:57 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dear lord... als het weer van die 'halve' maatregelen worden, dan ga ik gillen.
Was al een tijdje bekend volgens mij. Maar al in maart/april werd duidelijk dat oppervlakten geen substantiele bijdragen aan besmettingen leveren. In NL.quote:
Daar komt nu bij: geen smartphoneschermen likken als iemand er niet op gehoest heeft.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:59 schreef capricia het volgende:
Handen wassen is en blijft het devies.
Is niet te handhaven toch?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Jor_Dii het volgende:
@ Fons Lambie RTL:
Andere aanscherpingen waar over wordt gesproken:
- mondkapjesplicht
- horeca en avondwinkels eerder sluiten
- OV alleen voor noodzakelijke reizen
Nog geen definitieve besluiten en nog veel huiswerk, zeggen bronnen
Sorry, maar dit gaat ‘m hopelijk niet worden toch?!
Wat moet het anders worden?quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat zou ook overdreven en te vroeg zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:59 schreef kol7680 het volgende:
Nou. Geen nieuwe lockdown dus. Prima!
YeaaahKabinet werkt aan nieuwe maatregelen, geen nieuwe lockdown verwacht
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-nieuwe-maatregelen
quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Jor_Dii het volgende:
@ Fons Lambie RTL:
Andere aanscherpingen waar over wordt gesproken:
- mondkapjesplicht
- horeca en avondwinkels eerder sluiten
- OV alleen voor noodzakelijke reizen
Nog geen definitieve besluiten en nog veel huiswerk, zeggen bronnen
Gaan ze dus niet doen. Gelukkig maar. Alleen horeca dus wat eerder dicht en mondkapjesplicht.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef FalloutVATS het volgende:
Man als de nieuwe maatregelen weer alleen met een dringend advies zijn dan blijft het gewoon zo qua besmettingen.. Kom op wees strenger als je dit echt wil aanpakken want je weet dat de meeste mensen toch niet gaan luisteren naar dat advies.
ja, maar niet 28 dagen, was 3 dagen max.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Was al een tijdje bekend volgens mij. Maar al in maart/april werd duidelijk dat oppervlakten geen substantiele bijdragen aan besmettingen leveren. In NL.
Handen wassen is en blijft het devies.
Nou, je eigen foon mag nog wel misschien. Niet likken aan andermans foon!quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar komt nu bij: geen smartphoneschermen likken als iemand er niet op gehoest heeft.
Ja komop, ze hebben het zelf over ‘the Hammer’, maar dit is echt lachwekkend wederom. Hier schrikt niemand van.quote:
Hope.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:56 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ze leren ook echt helemaal niks he.......
Zo'n toon zou wel beter zijn, ja.quote:
horeca eerder dicht, kan je beter sluiten, is er nl niks meer leuks aanquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:00 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Gaan ze dus niet doen. Gelukkig maar. Alleen horeca dus wat eerder dicht en mondkapjesplicht.
Dit had ik nou niet hoeven horen, yuckquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:59 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Daar komt nu bij: geen smartphoneschermen likken als iemand er niet op gehoest heeft.
Maar de cijfers zijn niet slecht, dus waarom streng ingrijpen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:01 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hope.
Het lijkt wel of de overheid niet beseft hoe de gemiddelde Nederlander denkt over een slappe term als 'advies'.
Maar nogmaals: wat dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja komop, ze hebben het zelf over ‘the Hammer’, maar dit is echt lachwekkend wederom. Hier schrikt niemand van.
Waarom is ingrijpen nodig dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:01 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja komop, ze hebben het zelf over ‘the Hammer’, maar dit is echt lachwekkend wederom. Hier schrikt niemand van.
dat werd in maart/april/mei al niet gedaanquote:
Thuiswerken verplichten (met strenge handhaving), middelbaar onderwijs dicht, horeca dicht.quote:
Waar moet ik dan naar toe met mijn zwart geldquote:Op zondag 11 oktober 2020 20:03 schreef Ven1972 het volgende:
Contactloos betalen is het beste wat we kunnen doen, vanwege mogelijke besmetting van corona op de bankbiljetten en de munten. We moeten ook zo veel mogelijk internetbankieren... da's ook veel veiliger.
OV functioneerde op 10% in het begin, waar heb je het over...quote:Op zondag 11 oktober 2020 20:03 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat werd in maart/april/mei al niet gedaan
het OV zat stampvol naar de stranden bij de eerste warme dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |