jouw denken of wat jij denkt dat doet er niet toequote:Op zondag 11 oktober 2020 15:03 schreef r_one het volgende:
[..]
Kijk even waarop en op wie ik reageerde, als je het over “denken” hebt en de vergelijking met een paard wilt maken.
Voor de rest slaat je post nergens op, het ging over slachtofferverklaringen.
Ken je die van de pot en de ketel?quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:18 schreef michaelmoore het volgende:
als iedereen hier neer plempt wat ie denkt dan schiet niet op
Oké Harry.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:18 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jouw denken of wat jij denkt dat doet er niet toe
als iedereen hier neer plempt wat ie denkt dan schiet niet op
Ja en nu? Welk punt wil je maken? Je hoeft mij niks uit te leggen over spreekrecht, is mij genoegzaam bekend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:14 schreef Barlexus het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)offer-of-nabestaande
[..]
Dit zal een treurige zaak worden.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:31 schreef AToontje87 het volgende:
Vandaag de dag dat Roethof (helaas!) gehakt zal maken van het OM.
Hoewel ik van mening ben dat het recht moet zegevieren, zal het toch ontzettend bitter zijn als deze rat van een Jos Brech er genadig vanaf komt.
Triest?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel triest dat die andere zaken er bij zit te halen...
Lucia B
Waarom? Als hij het nou niet gedaan heeft? Of is het voor jou gewoon een geval van 'Barbertje moet hangen'?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:31 schreef AToontje87 het volgende:
Vandaag de dag dat Roethof (helaas!) gehakt zal maken van het OM.
Hoewel ik van mening ben dat het recht moet zegevieren, zal het toch ontzettend bitter zijn als deze rat van een Jos Brech er genadig vanaf komt.
Waarom is dat triest?quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Wel triest dat die andere zaken er bij zit te halen...
Lucia B
Omdat ieder weldenkend mens weet/beseft dat het niet anders kan dan dat Brech onrechtmatige handelingen heeft verricht in de zaak Nicky Verstappen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Als hij het nou niet gedaan heeft? Of is het voor jou gewoon een geval van 'Barbertje moet hangen'?
Die zaken lijken in niets op elkaar, geen DNA sporen en geen valse verklaringen onder druk afgelegd.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:55 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Triest?
Ik mag hopen dat er geleerd is van dat gepruts. Dus hij heeft alle recht om daaraan te refereren.
Ze lijken wel degelijk op elkaar, namelijk dat bij beiden niet altijd een onnatuurlijke dood is aangetoond, er geen directe link tussen het vermeende misdrijf en de verdachte is, en daarom alles aan elkaar hing aan indirect bewijs en “ja dit is wel erg toevallig!”.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die zaken lijken in niets op elkaar, geen DNA sporen en geen valse verklaringen onder druk afgelegd.
Grote verschil is dat het DNA van de verdachte op het slachtoffer zat, op PD. En nogmaals dat is het grote verschil.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:16 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ze lijken wel degelijk op elkaar, namelijk dat bij beiden niet altijd een onnatuurlijke dood is aangetoond, er geen directe link tussen het vermeende misdrijf en de verdachte is, en daarom alles aan elkaar hing aan indirect bewijs en “ja dit is wel erg toevallig!”.
Zou het een complot zijn?quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:18 schreef ootjekatootje het volgende:
Een muis saboteert de boel, rent er een door de zaal.
Ik denk niet dat hij alsnog gaat praten, hij zal het vast aan Roethof overlaten.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:19 schreef Woonbootjes het volgende:
Goedemorgen
Krijg Jos ook het laatste woord vandaag ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |