Niet al te veel denk ik, van zijn vorige aankoop moeten nog minstens 500 rollen over zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Zou @:kapiteintje al extra wc-papier inkopen?
Ze is niet dik.quote:
picsquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En heeft tepels als spiegeleieren.
Dan heb ik weer een ban aan m’n broek.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze is niet dik.
Ze is slank, maar versleten.
Tepels als sigarenpeukenquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze is niet dik.
Ze is slank, maar versleten.
Teringhond @Scrummie heeft een TR geplaatst waar ik ook nog een note voor heb gekregenquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen moderator onlogisch.
Ik moest lachen om de note die je jezelf hebt gegeven.
Je hebt geluk dat het geen ban opleverde. Forum admin @GGMM heeft je gespaard.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teringhond @:Scrummie heeft een TR geplaatst waar ik ook nog een note voor heb gekregen
Walgelijk.
Lekker bezig @Scrummiequote:Op zondag 11 oktober 2020 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teringhond @:Scrummie heeft een TR geplaatst waar ik ook nog een note voor heb gekregen
Walgelijk.
Wat loop je te roddelen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
Kwam de note van forum moderator sounddragon?
Lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Ga me vanavond laten testen trouwens maar ik ben nauwelijks meer verkouden
Alsnog gaan?
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Alsnog gaan?
Nah. Boomergriepjequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Alsnog gaan?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Alsnog gaan?
poli cor, policorquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Wat een God is Geert toch ook. 1 tweetje en het COR topic staat op hun achterste poten.
?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen in het @:Erasmus MC
[ afbeelding ]
(lol)
Moslims leven ook echt bij inshallah dus kwalijk kan je het ze niet echt nemenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Wat een God is Geert toch ook. 1 tweetje en het COR topic staat op hun achterste poten.
Inshallah ik die Rolex mag krijgen. Wacht, ik help wel een handje Allah.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moslims leven ook echt bij inshallah dus kwalijk kan je het ze niet echt nemen
Heb het ook op staan. Pot thee erbij, buiten regent het, binnen lekker warm. Genot.quote:
Ik was te vroegquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is weer file rijden inmiddels ja.
Idd, gebeurt genoeg nu even.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker veel gedoe nu met de wagens
@Charrell laat je pompoenen eens zien. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het ook op staan. Pot thee erbij, buiten regent het, binnen lekker warm. Genot.
De daling is ingezet, de boel kan nu wel weer verder opengegooid worden.quote:
Dit beeld zag ik in Tilburg ook (voornamelijk buitenlandse namen op de IC). Had er niet echt een verklaring voor.quote:
Rob Jetten had de oplossing; meer communiceren in het Arabisch.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit beeld zag ik in Tilburg ook (voornamelijk buitenlandse namen op de IC). Had er niet echt een verklaring voor.
Gewoon al die Marokkanen terug naar Istanbul!quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rob Jetten had de oplossing; meer communiceren in het Arabisch.
Nederland laat steken vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
. Had er niet echt een verklaring voor.
Erg teleurstellend dat @Lenny_Leonard niet zo woke is om even Arabisch te leren en voor de makkelijke weg kiest, door het zinkende schip te verlaten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rob Jetten had de oplossing; meer communiceren in het Arabisch.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Geachte heer/mevrouw Caland
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor een coronatest bij de GGD op:
11-10-2020 om 18:03 uur
Waar moet ik naartoe?
Wij verwachten u op de GGD-testlocatie: GD D Nijmegen - Weg door Jonkerbos 100
SPANNEND JONGENS
Ik ben ook getest op cojona, stelt niets voor allen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Waar moet ik naartoe?
SPANNEND JONGENS
Is het zo'n sneltest?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Waar moet ik naartoe?
SPANNEND JONGENS
Ondanks een negatieve uitslag heb je nog steeds respect voor Corona?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben ook getest op cojona, stelt niets voor allen.
Was negatief trouwens.
Jammer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben ook getest op cojona, stelt niets voor allen.
Was negatief trouwens.
Neequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het zo'n sneltest?
Denk je nog steeds dat het een boomergriepje is?
Wat als je het hebt?
Pics van je moeder?
Godverdomme wat een vragen rijzen hier.
Godver. We weten het dus pas over 24 uur of zo of je het ook echt hebt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ja
Verkoudheid is alweer voorbij, men vatte ze nie @:lenny_leonard
Nee
Geen flauw idee hoelang zoiets duurtquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godver. We weten het dus pas over 24 uur of zo of je het ook echt hebt?
mooi gezegdquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Het geeft ons wel weer 3 topics om te vullen.
User @:Caland heeft een mogelijke primeur in handen. Als eerste van deze SC het China-virus te hebben.
Zou wel humor zijn, het was vandaag bejaardenuurtje in de sportschoolquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Het geeft ons wel weer 3 topics om te vullen.
User @:Caland heeft een mogelijke primeur in handen. Als eerste van deze SC het China-virus te hebben.
Godverquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn, het was vandaag bejaardenuurtje in de sportschool
Heb ik daar voorlopig geen last meer van
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ja
Verkoudheid is alweer voorbij, men vatte ze nie @:lenny_leonard
Nee
Kreeg de uitslag na een paar uur al. Ze zeiden dat het twee dagen kan duren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoelang zoiets duurt
Ik hoop dan maar dat je je niet te veel aan de hygiëne- en afstandsregels gehouden hebt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn, het was vandaag bejaardenuurtje in de sportschool
Heb ik daar voorlopig geen last meer van
Dat wel, die teringoudjes houden toch altijd de apparaten bezet, die gebruik ik toch al nauwelijksquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dan maar dat je je niet te veel aan de hygiëne- en afstandsregels gehouden hebt.
Nu @Caland nogquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:25 schreef De_Kraam het volgende:
Erwin Van de Looi is positief getest.
Erg mooi.
Nee. Ik ben tegen Bluetooth.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie de corona-app trouwens in gebruik?
Zipportal zei tegen mij dat bluetooth kankerverwekkende signalen bevat dus nee dankjequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:25 schreef onlogisch het volgende:
Hebben jullie de corona-app trouwens in gebruik?
Wist je trouwens dat de big 4 ook gewoon onder leiding staan van Jacob?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:31 schreef KingRoland het volgende:
trouwens de overheid heeft al genoeg data van mij
@monkyyy is dit waar?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat de big 4 ook gewoon onder leiding staan van Jacob?
Dit neem jij nu terug.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lichaam en uitstraling van een puisterig 12 jarig jochie.
DIT IS GEEN VROUW.
Ik weet het nog niet maat. Ik denk dat ik de frituur aangooi, net als gisteren.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip en broccoli.
@:onlogisch
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat. Ik denk dat ik de frituur aangooi, net als gisteren.
@:GGMM
@:AFCNiels
ik ga naar het #NedBos topicquote:
URL?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik ga naar het #NedBos topic
@JosBrechquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lichaam en uitstraling van een puisterig 12 jarig jochie.
DIT IS GEEN VROUW.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:14 schreef Caland het volgende:
Boys ben weer terug
Dat staafje in je neus jeukte een beetje
CORONAED
Wat zeiden ze over de uitslag? Wanneer kan je die verwachten?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel handig, zo’n teststraat
Net de mcdonalds
Als je een auto hebt wel. Al die mensen die dat niet hebben gaan denk ik minder snel. Je mag niet met OV dus moet je gaan fietsen naar zo'n teststraat ver weg door de regen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel handig, zo’n teststraat
Net de mcdonalds
48 uurquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat zeiden ze over de uitslag? Wanneer kan je die verwachten?
Pics?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet maat. Ik denk dat ik de frituur aangooi, net als gisteren.
@:GGMM
@:AFCNiels
Ik heb het net op.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hou Twitter in de gaten!
(Wanneer mogen we op Twitter eens aanschouwen wat jij gaat eten????)
Gewoon opeten die handel.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik liet alleen wel een bakje gesneden uien vallen wat ik net open had gemaakt. Dat was even balen zeg!
Je moet maar zo denken: als je dat al niet zelf kan faal je sowieso wel in het levenquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik liet alleen wel een bakje gesneden uien vallen wat ik net open had gemaakt. Dat was even balen zeg!
Gemak dient de mens Caland.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken: als je dat al niet zelf kan faal je sowieso wel in het leven
Uitje snipperen vind ik altijd wel leuk jaquote:Op zondag 11 oktober 2020 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemak dient de mens Caland.
Of snij jij je uien zelf als je 5 keer per week iets laat bezorgen?
Dat heb je vast je van moeder. Die komt ook altijd huilend binnen. Zo gaat ze ook weer weg overigens.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Uitje snipperen vind ik altijd wel leuk ja
Daarna de kraan aftrekken @:zipportal
Gelukkig komt Babel er zo in Drizzt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar zijdelings naar BOS-NED te kijken, maar man man man wat een tandeloze tyfuspot is dit
Niet eens gekeken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit maar zijdelings naar BOS-NED te kijken, maar man man man wat een tandeloze tyfuspot is dit
Als je die nog selecteert, dan zegt dat al dat je niet geschikt bent. Ik ben alleen nog wel benieuwd naar het interview van Fronske en of hij het nog over domineren durft te hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde
Heb hardop moeten lachen om Babel
De rugby schoten van Promes leken ineens zo slecht niet meer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde
Heb hardop moeten lachen om Babel
Ja, wat een kutidee.quote:
Zero is voor slimme mensen zoals big 4 werknemersquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Rotterdamgod
@:erasmus @:wereldgozer
Uien in je macaroni mikken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Niks mis mee.quote:Op zondag 11 oktober 2020 21:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uien in je macaroni mikken.
Ben je dan een mongool, zeg.
Lennyquote:
Jojoquote:
Op naar CULquote:Op zondag 11 oktober 2020 21:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Uien in je macaroni mikken.
Ben je dan een mongool, zeg.
Ben er bang voor. Wij hebben zaterdag sowieso weer vrij, wanbeleid.quote:Op maandag 12 oktober 2020 08:43 schreef JanCees het volgende:
Denk dat het wel winterstop is trouwens @:caland
ja wij ook vrij weekend vanwege vakantie LOLquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben er bang voor. Wij hebben zaterdag sowieso weer vrij, wanbeleid.
kan bij ons niet eens doordeweeksquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:45 schreef Caland het volgende:
Gaat veel doordeweeks ingehaald worden op deze manier denk ik en bij ons komt dan de helft van het team niet
Oh is dat vanwege vakantie jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 08:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja wij ook vrij weekend vanwege vakantie LOL
echt net 4 wedstrijden onderweg en alweer vrij
Dat had gisteren Bosnië al gedaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 09:33 schreef Caland het volgende:
Werd vanmorgen wakker
De leeuw in mij is vermoord
HELEMAAL NIETS.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:08 schreef JanCees het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jn-thaise-vrouw-dood
Ajacied, mis je niks aan
@:zipportal @:caland
CourantGoden hebben weer ludieke posts allen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 10:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Minder bij Jinek gaan aanschuiven.
@DonRajaquote:Op maandag 12 oktober 2020 10:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
CourantGoden hebben weer ludieke posts allen.
HUGO DE JONGE KAN NIKSquote:Testuitslag
Je bent op 11 oktober 2020 getest. De uitslag van je test is er nog niet. Je krijgt een e-mail, sms of telefoontje als je uitslag er is.
Ik was verkouden (lol)quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:18 schreef JanCees het volgende:
wa
[..]
waarom laat je je testen kutboomer
Ik hoop dat de altijd vervelende Caland het corona virus heeft zo dat hij erg lang niet meer kan voetballenquote:
Dollehond.gifquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:21 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb @:Caland nog de hand geschud de afgelopen maand. Ik hoop maar dat hij niet besmet is.
door jou straks lockdown dusquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was verkouden (lol)
En leek me wel eens leuk om door dat teststraatje te gassen
hoezoquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:24 schreef JanCees het volgende:
d
[..]
door jou straks lockdown dus
bedankt alvast
gewoon niet testen en ook de app niet installerenquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
hoezo
Gewoon weer een negatieve test erbij, alsof ik dat bejaardengriepje heb
Neem aan dat JaapGOAT dat meeneemt in het overleg vandaag
Denk dat ik het al gehad heb.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Zou @:Caland de eerste SC'er zijn met corona?
Ik ben op dreef laatste tijd. #forumbeestquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima tijdstip van je post.
Het hart @:Muskusboktor57 en mij klopt weer wat sneller
Ja, en van de vele koppen koffie.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Prima tijdstip van je post.
Het hart @:Muskusboktor57 en mij klopt weer wat sneller
Anders ik wel maat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nu hoop ik dat je positief getest bent
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:30 schreef Coco het volgende:
Ik zie dat user @:Scrummie weer paniek zaait in COR
Krijg jij ook maar de tering.quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:38 schreef GGMM het volgende:
Scrummie wil heel graag serieus genomen worden.
Terwijl alles wat hij zegt impliceert dat het malle pietje is.
quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:41 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens geen dramaandag
Dat doet een alcoholloos weekendje dus met je. Walgelijk.
Om 12:00 jaquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan ga je wat eten.
IS DAT NOU ZO MOEILIJK?!?!?!
Heb komend weekend van vrijdag t/m maandag vrij. Zou eigenlijk donderdag uit gaan eten en de kroeg in (als dat nog doorgaat)quote:
ik heb nu corona wssquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:25 schreef Scrummie het volgende:
Zou @:Caland de eerste SC'er zijn met corona?
Ja dit schiet ook niet op hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:45 schreef JanCees het volgende:
ik gewoon weer 3 dagen lam
dus dramaandag en morgen ook zeker nog last
denk niet dat de horeca dicht gaat hoorquote:Op maandag 12 oktober 2020 11:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb komend weekend van vrijdag t/m maandag vrij. Zou eigenlijk donderdag uit gaan eten en de kroeg in (als dat nog doorgaat)
Dan maar eens dubbel inhalen.
heb hem dinsdag toch gezienquote:
Hoe gaat het met je pa nu dan?quote:Op maandag 12 oktober 2020 11:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb hem dinsdag toch gezien
maar ik heb geen klachten
ik ben dan ook een superfitte jongeman
Hey lekkerwijffiequote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef Charrell het volgende:
Panini maken met kipfilet, kaas en tomaat.
Hey lekkerwijfiequote:Op maandag 12 oktober 2020 11:57 schreef Charrell het volgende:
Panini maken met kipfilet, kaas en tomaat.
Dat vind ik erg jammer en teleurstellend maat.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
0 reacties
Het lijkt niemand ook maar een reet te kunnen interesseren.
Kreeg net dit door. Ziet er wel legitiem uit.quote:
quote:Nieuwe informatie uit het OMT en RIVM:
- Avondklok zal gelden voor iedereen die niet werk gerelateerd het huis uit gaat of dat niet kan aantonen, boete is 99,-
- Alle sportgelegenheden zullen sluiten
- Op alcoholische dranken komen accijns van 3,- om het alcoholgebruik in te perken
- Iedereen van Joodse afkomst melden op spoor 13
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Kreeg net dit door. Ziet er wel legitiem uit.
[..]
Dit verwacht ik ookquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:37 schreef Charrell het volgende:
Ik heb een half pak melk leeg en mn tieten doen pijn. Maar ik klaag niet.
*schenkt nog een glas in.
[..]
[..]
Melkquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:37 schreef Charrell het volgende:
Ik heb een half pak melk leeg en mn tieten doen pijn. Maar ik klaag niet.
*schenkt nog een glas in.
Ik jou ook niet, met of zonder melk.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk
Volwassen mensen die melk drinken neem ik niet serieus.
Geen melk drinkenquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Melk
Volwassen mensen die melk drinken neem ik niet serieus.
heb ik nietquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ben aan het kijken naar een NAS.
@:scrummie @:jancees wat hebben jullie? Of wat zouden jullie aanraden?
Jullie zijn expert op dit gebied toch?
Illmatic was uiteraard het beste album. Zou voor die gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
2de was ook primaquote:Op maandag 12 oktober 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Illmatic was uiteraard het beste album. Zou voor die gaan.
Ik weet daar echt helemaal niets van (gelukkig).quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Deze post kan jij op iedere reactie wel plaatsen.quote:Op maandag 12 oktober 2020 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet daar echt helemaal niets van (gelukkig).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |