Niet al te veel denk ik, van zijn vorige aankoop moeten nog minstens 500 rollen over zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:45 schreef El-Stinho het volgende:
Zou @:kapiteintje al extra wc-papier inkopen?
Ze is niet dik.quote:
picsquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En heeft tepels als spiegeleieren.
Dan heb ik weer een ban aan m’n broek.quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze is niet dik.
Ze is slank, maar versleten.
Tepels als sigarenpeukenquote:Op zondag 11 oktober 2020 00:33 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ze is niet dik.
Ze is slank, maar versleten.
Teringhond @Scrummie heeft een TR geplaatst waar ik ook nog een note voor heb gekregenquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goedemorgen moderator onlogisch.
Ik moest lachen om de note die je jezelf hebt gegeven.
Je hebt geluk dat het geen ban opleverde. Forum admin @GGMM heeft je gespaard.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teringhond @:Scrummie heeft een TR geplaatst waar ik ook nog een note voor heb gekregen
Walgelijk.
Lekker bezig @Scrummiequote:Op zondag 11 oktober 2020 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Teringhond @:Scrummie heeft een TR geplaatst waar ik ook nog een note voor heb gekregen
Walgelijk.
Wat loop je te roddelen?quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:22 schreef Caland het volgende:
Kwam de note van forum moderator sounddragon?
Lekkerquote:Op zondag 11 oktober 2020 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walgelijk.
Ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Ga me vanavond laten testen trouwens maar ik ben nauwelijks meer verkouden
Alsnog gaan?
Natuurlijk.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Alsnog gaan?
Nah. Boomergriepjequote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Alsnog gaan?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:42 schreef Caland het volgende:
Alsnog gaan?
poli cor, policorquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Wat een God is Geert toch ook. 1 tweetje en het COR topic staat op hun achterste poten.
?quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen in het @:Erasmus MC
[ afbeelding ]
(lol)
Moslims leven ook echt bij inshallah dus kwalijk kan je het ze niet echt nemenquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:40 schreef Scrummie het volgende:
Wat een God is Geert toch ook. 1 tweetje en het COR topic staat op hun achterste poten.
Inshallah ik die Rolex mag krijgen. Wacht, ik help wel een handje Allah.quote:Op zondag 11 oktober 2020 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Moslims leven ook echt bij inshallah dus kwalijk kan je het ze niet echt nemen
Heb het ook op staan. Pot thee erbij, buiten regent het, binnen lekker warm. Genot.quote:
Ik was te vroegquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is weer file rijden inmiddels ja.
Idd, gebeurt genoeg nu even.quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker veel gedoe nu met de wagens
@Charrell laat je pompoenen eens zien. @Lenny_Leonardquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het ook op staan. Pot thee erbij, buiten regent het, binnen lekker warm. Genot.
De daling is ingezet, de boel kan nu wel weer verder opengegooid worden.quote:
Dit beeld zag ik in Tilburg ook (voornamelijk buitenlandse namen op de IC). Had er niet echt een verklaring voor.quote:
Rob Jetten had de oplossing; meer communiceren in het Arabisch.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit beeld zag ik in Tilburg ook (voornamelijk buitenlandse namen op de IC). Had er niet echt een verklaring voor.
Gewoon al die Marokkanen terug naar Istanbul!quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rob Jetten had de oplossing; meer communiceren in het Arabisch.
Nederland laat steken vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
. Had er niet echt een verklaring voor.
Erg teleurstellend dat @Lenny_Leonard niet zo woke is om even Arabisch te leren en voor de makkelijke weg kiest, door het zinkende schip te verlaten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rob Jetten had de oplossing; meer communiceren in het Arabisch.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Geachte heer/mevrouw Caland
Hierbij bevestigen wij uw afspraak voor een coronatest bij de GGD op:
11-10-2020 om 18:03 uur
Waar moet ik naartoe?
Wij verwachten u op de GGD-testlocatie: GD D Nijmegen - Weg door Jonkerbos 100
SPANNEND JONGENS
Ik ben ook getest op cojona, stelt niets voor allen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Waar moet ik naartoe?
SPANNEND JONGENS
Is het zo'n sneltest?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:07 schreef Caland het volgende:
Waar moet ik naartoe?
SPANNEND JONGENS
Ondanks een negatieve uitslag heb je nog steeds respect voor Corona?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben ook getest op cojona, stelt niets voor allen.
Was negatief trouwens.
Jammer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik ben ook getest op cojona, stelt niets voor allen.
Was negatief trouwens.
Neequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het zo'n sneltest?
Denk je nog steeds dat het een boomergriepje is?
Wat als je het hebt?
Pics van je moeder?
Godverdomme wat een vragen rijzen hier.
Godver. We weten het dus pas over 24 uur of zo of je het ook echt hebt?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ja
Verkoudheid is alweer voorbij, men vatte ze nie @:lenny_leonard
Nee
Geen flauw idee hoelang zoiets duurtquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godver. We weten het dus pas over 24 uur of zo of je het ook echt hebt?
mooi gezegdquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Het geeft ons wel weer 3 topics om te vullen.
User @:Caland heeft een mogelijke primeur in handen. Als eerste van deze SC het China-virus te hebben.
Zou wel humor zijn, het was vandaag bejaardenuurtje in de sportschoolquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:17 schreef onlogisch het volgende:
Het geeft ons wel weer 3 topics om te vullen.
User @:Caland heeft een mogelijke primeur in handen. Als eerste van deze SC het China-virus te hebben.
Godverquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou wel humor zijn, het was vandaag bejaardenuurtje in de sportschool
Heb ik daar voorlopig geen last meer van
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee
Ja
Verkoudheid is alweer voorbij, men vatte ze nie @:lenny_leonard
Nee
Forum Opties | |
---|---|