Mag ik met terugwerkende kracht nog vanaf het begin mee gaan doen?quote:
Vul gewoon die voor aflevering 6 nog ff gauw in, en dan voeg je later voor spek en bonen een spoiler toe met je invullingen van aflevering 1 t/m 5, dan vragen we @PatriQue89 gewoon om dat voor de lol alsnog mee te tellen, van 'waar zou heywoodu gestaan hebben als hij níét het halve seizoen live had gemist?'quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ik met terugwerkende kracht nog vanaf het begin mee gaan doen?
Of haar mol vliegt eruit...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:22 schreef Legoblokje het volgende:
Ik hoorde Peggy net in de vooruitblik zeggen ''Nee, dit kan niet waar zijn'' met een verontwaardigde toon.
Lijkt er dus echt op dat Tygo en Nikkie niet gevonden gaan worden.
Dat dacht ik ook.......maar de montage kan hopelijk heel anders uitpakken....quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:22 schreef Legoblokje het volgende:
Ik hoorde Peggy net in de vooruitblik zeggen ''Nee, dit kan niet waar zijn'' met een verontwaardigde toon.
Lijkt er dus echt op dat Tygo en Nikkie niet gevonden gaan worden.
Uitkijken voor zwaardenquote:
Ik vrees dat hij de mol isquote:
Mag ook.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:33 schreef DaMart het volgende:
Nee hoor, Tygo en Nikkie worden gevonden en Nikkie gaat er eindelijk uit.
Dat vrees ik ook ja.quote:
Ẃordt eens tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zo zou het inderdaad veel vaker moeten zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit echt een heerlijke opdracht trouwens. De ene vloeit door in de volgende, plottwisten, uitgesmeerd over twee afleveringen, en echt zo'n lekker kneuterig sfeertje met dat ze lekker op reis zijn
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:37 schreef essnhills het volgende:
Het zwaard van damolcles, en Nikkie was toch de jager?Het zwaard van damocles hangt in de vorm van een executie met 4 personen boven het hoofd van Peggy, Ron, Patrick en Jeroen... hint dat een van hen de mol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mij betreft (nu nog i.i.g. het is nog niet overquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo zou het inderdaad veel vaker moeten zijn.
Of juist niet, Nikkie en Tygo hingen letterlijk boven hun in de heliquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zwaard van damocles hangt in de vorm van een executie met 4 personen boven het hoofd van Peggy, Ron, Patrick en Jeroen... hint dat een van hen de mol is?
Dat denk ik sowieso. De Mol zondert zich niet af op een eiland waar niks te mollen valtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zwaard van damocles hangt in de vorm van een executie met 4 personen boven het hoofd van Peggy, Ron, Patrick en Jeroen... hint dat een van hen de mol is?
Naja, het is ook supervet natuurlijk, zo'n helitripje. Zal niet de eerste keer zijn dat een mol iets kiest omdat dat gewoon supervet is om mee te maken, en niet wat de beste moltactiek isquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso. De Mol zondert zich niet af op een eiland waar niks te mollen valt
Zeker de beste positiequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat denk ik sowieso. De Mol zondert zich niet af op een eiland waar niks te mollen valt
Val echt van mijn stoel hierquote:
Jeroen was in het begin juist mijn hoofdverdachte, omdat ik hem zo op de achtergrond vondquote:
Ook datquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:41 schreef Pino112 het volgende:
Je kan met de telefoon een foto maken van de kaart ja.
Zou me in elk geval verbazen wanneer je niet (in elk geval) voor 50% gelijk hebt.quote:
quote:
Wowquote:
En weer terug op de stoel.quote:
Ja, duurde niet lang.quote:
Je bent zelf een actquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt die act des te irritanter
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als zijn zus Whoopi Goldberg is, is ze een Sister Act.
Van een fietsslot. Hoe moeten wij dat weten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:46 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Waar was die sleutel voor trouwens?
Idk ik dacht mss heb ik iets gemistquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Van een fietsslot. Hoe moeten wij dat weten?
Nope. Was alleen in beeld. Misschien wel van uiteindelijk de deur die ze open moeten maken?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:48 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Idk ik dacht mss heb ik iets gemist
Wat een wijsheidquote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:49 schreef Redefine het volgende:
Ron is nu debiel in het kwadraat bezig.
Patrick die niet bij die put gaat kijkenquote:
Ja maar het is op zich vaker doorzichtig gemaakt en toen ging hij er ook niet uit. Ben toch bang dat ze een Milouska2007-mol van 'm proberen te maken. "Zo klunzig en sullig, dat laten ze er vást niet in als hij de mol is".quote:
Hoe dan ook, heel erg vervelend.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:50 schreef Momo het volgende:
Ron ik weet niet of je de mol bent of gewoon een grote act
Het probleem bij Ron is dat die zelf al niet de meest snuggere is, dus dat het dan extra opvalt. En ik denk niet dat hij goed kan acteren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar het is op zich vaker doorzichtig gemaakt en toen ging hij er ook niet uit. Ben toch bang dat ze een Milouska2007-mol van 'm proberen te maken. "Zo klunzig en sullig, dat laten ze er vást niet in als hij de mol is".
Ja!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:51 schreef Guanabana het volgende:
Nou schiet op, ik wil Tygo terug in the game
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:50 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Vgm is die Ron oprecht zwakzinnig, maar dit wordt wel heel mollerig allemaal
MIlouska was ook al zijn favoriete molquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja maar het is op zich vaker doorzichtig gemaakt en toen ging hij er ook niet uit. Ben toch bang dat ze een Milouska2007-mol van 'm proberen te maken. "Zo klunzig en sullig, dat laten ze er vást niet in als hij de mol is".
Ja, mooi moment was datquote:
Lijkt mij wel iets daar mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Zes koppen bij elkaar, zijn dat niet gewoon de zes kandidaten of is dat te makkelijk
Ja ik ben dus bang dat ze die fout hebben gemaaktquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het probleem bij Ron is dat die zelf al niet de meest snuggere is, dus dat het dan extra opvalt. En ik denk niet dat hij goed kan acteren.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
MIlouska was ook al zijn favoriete mol
Dit dus, duurt te langquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Nou deze opdracht begon leuk, nu wordt het vervelend.
Ik vind hem nog steeds leuk, maar het duurt te langquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Duurt te lang, de regen en vooral Ron helpen deze opdracht niet nee.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het jammer dat we Tygo en Nikkie nu de halve aflevering niet eens zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds leuk, maar het duurt te lang
Ja dat is ook jammer. Leuke spraakmakende kandidaten, en dan zijn ze niet eens te zien. En liggen er misschien ook uit (mochten ze niet gevonden worden).quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat we Tygo en Nikkie nu de halve aflevering niets eens zien.
Ja hier heb je in de zoektocht naar de mol echt niks aanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat we Tygo en Nikkie nu de halve aflevering niet eens zien.
Als ze niet gevonden worden, zijn ze juist safequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat is ook jammer. Leuke spraakmakende kandidaten, en dan zijn ze niet eens te zien. En liggen er misschien ook uit (mochten ze niet gevonden worden).
Na die 1500 euro bij de vragen-opdracht schreef ik hem al af. Kan toch niet dat je op zo'n moment als mol geld pakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:57 schreef Redefine het volgende:
Patrick pakt weer geld. En nog mensen die hem verdenken...
Ja. En er is ook (nog) helemaal geen geld uit de pot opdracht.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na die 1500 euro bij de vragen-opdracht schreef ik hem al af. Kan toch niet dat je op zo'n moment als mol geld pakt.
Want hij had het makkelijk kandidaterig kunnen spelen als "ja ik wilde een zwarte vrijstelling"
Voor mij was dat al duidelijk na de vorige aflevering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat we Tygo en Nikkie nu de halve aflevering niet eens zien.
Wat maakt het de mol nu uit of Nikkie en Tygo wel of niet bij de executie zitten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef essnhills het volgende:
Jeroen en Patrick hadden die sleutel moeten pakken. Dus de mol wil daar zijn om de sleutel niet te vinden.
Ron besefte zich dat hij al vijf minuten niks doms had gezegd.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:59 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Ron in een theater, dat belooft veel goeds voor de executie.
Ja. Daar kan ook gemold worden. Bij de andere twee nauwelijks.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
Als mol wil je bij 1 van de 4 zitten met de informatie die je nu hebt
Dan gaat die er ook niet meer komen. Het einde van het seizoen is al in zicht. Zou wel heel suf zijn...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En er is ook (nog) helemaal geen geld uit de pot opdracht.
Nobelprijs voor de achterlijkheid bestaat niet.quote:
Precies. In de positie van Nikkie en Tygo kun je echt niet mollen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:00 schreef Momo het volgende:
Als mol wil je bij 1 van de 4 zitten met de informatie die je nu hebt
Daar moet nog een categorie voor worden uitgevondenquote:
En 1 van de 2 haalt dan in elk geval de finale.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze niet gevonden worden, zijn ze juist safe
Ik heb zin om een rondreis door Toscane te maken, sinds dit seizoenquote:
Ze weten niet dat dat kanquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:05 schreef DaMart het volgende:
Dat ze niet gewoon 2 mensen bij het fort laten voor het geval Tygo en Nikkie ontsnappen.
Ditquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:05 schreef DaMart het volgende:
Dat ze niet gewoon 2 mensen bij het fort laten voor het geval Tygo en Nikkie ontsnappen.
Ja. Die kettingen lijken ze niet op tijd door te krijgen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:08 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Lijkt erop dat Nikkie en Tygo worden gepakt
Nou, nouquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Die kettingen lijken ze niet op tijd door te krijgen.
Ja die anderen hebben veel mooiere dingen gezien en meegemaakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n helikoptervlucht, maar Nikkie en Tygo hebben toch veel minder leuks kunnen doen uiteindelijk
Mwa, door de regen banjeren en als een kip zonder kip zoeken....quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
Allemaal leuk en aardig zo'n helikoptervlucht, maar Nikkie en Tygo hebben toch veel minder leuks kunnen doen uiteindelijk
Als kandidaat al had ik liever bij die andere groep gezeten, ondanks geen kans op vrijstellingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja die anderen hebben veel mooiere dingen gezien en meegemaakt.
Dat jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
24 uur en het komt aan op seconden, jeetje!
Ze moet gewoon opschieten met dat lijfquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Tygo houdt zo lief de hand van Nikkie vast
Dit ja, wtfquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:11 schreef Moira het volgende:
oeiiii zure eliminatie wordt ditwant als de mol in het groepje met 4 zit, heb je als kandidaat dus 66% kans om weg te moeten
Echt hèquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb zo'n idee dat ze de sleutel maar niet vonden en de regie ze heeft geholpen. Of ze waren al twee uur eerder weg , maar doe alsof het tien minuten is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
En als Jeroen of Patrick een van hen is, zullen ze zich nog wel eens voor de kop slaan dat ze die sleutel de 1e keer niet vonden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:11 schreef Moira het volgende:
oeiiii zure eliminatie wordt ditwant als de mol in het groepje met 4 zit, heb je als kandidaat dus 66% kans om weg te moeten
Wáárom heb ik voor het eerst in weken niet alles op NIkkie ingezetquote:
Denk ook dat er gemanipuleerd is van hogerhand.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ze de sleutel maar niet vonden en de regie ze heeft geholpen. Of ze waren al twee uur eerder weg , maar doe alsof het tien minuten is.
Precies, dat laatste kan ook heel makkelijk met montagequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat ze de sleutel maar niet vonden en de regie ze heeft geholpen. Of ze waren al twee uur eerder weg , maar doe alsof het tien minuten is.
quote:
Ik heb voor het eerst in weken niet alles op NIkkie ingezet, maar ook wat op Ron...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef PinkLow het volgende:
Daar gaan mijn widm punten in de app. Switchste in de laatste minuut van Nikki naar Ron
Ik heb vanavond een deel op Jeroen en Patrick ingezet. Ook nog een deel op Nikkiquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wáárom heb ik voor het eerst in weken niet alles op NIkkie ingezetEn waarom uitgerekend op Ron
Kennelijk. Ik hoop niet dat het een blijvertje wordt. Finale met 3 is altijd leuker.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
Maar wordt het dan weer een finale met 4?
Ik op Jeroen en Nikkie... blijf steeds hopen dat ze eruit vliegt, maar dat lukt steeds nietquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:13 schreef Moira het volgende:
Op de prono heb ik Jeroen en Peggy als afvallers ingevuld
Vind ik ook. Heel stom en heel raar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
Is toch raar? Waarom 2 kandidaten zo veel kans op een vrijstelling en 4 (of 3 als daar de mol bij zit) zo veel kans om eruit te moeten?
Of Nikkie en Tygo snappen het niet, een vrij realistische optie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
Maar wordt het dan weer een finale met 4?
Dat heb ik ook wel eens, stug op blijven stemmen als afvaller en dan blijken ze de mol te zijnquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik op Jeroen en Nikkie... blijf steeds hopen dat ze eruit vliegt, maar dat lukt steeds niet.
Dan zouden ze dat er toch wel uitknippenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of Nikkie en Tygo snappen het niet, een vrij realistische optie.
Finale en terugblik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Dit aflevering 6 van 8, dus volgende aflevering is nog geen finale?
Volgende week finale, en dan de week erna ontknopingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Of wel, met daarna de onhullingsaflevering.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Jawel. Aflevering 8 wordt bekend wie de mol is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Momo het volgende:
Idd de winnaar en de mol blijven over.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:14 schreef Redefine het volgende:
Het was wel beter geweest als er één nu was uitgegaan. De test maar met zijn vieren en dan twee naar huis is wel erg extreem. Zeker als de Mol er ook tussen zit. Dan blijft er maar één kandidaat over van die groep.
Omdat ze toevallig het goede kaartje pakken, wel een heel erg groot voordeel ja.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Raar gedoe verder wel, twee willekeurige kandidaten die dus zomaar een kans als dit kregen, omdat banaan.
Had ook te maken met de gekozen envelop in vorige aflevering, volgens mij. Maar wel echt bizar hoeveel voordeel dat dan geeftquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
Raar gedoe verder wel, twee willekeurige kandidaten die dus zomaar een kans als dit kregen, omdat banaan.
Dit soort dingen zijn volgens mij nog nooit daadwerkelijk uitgekomenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:15 schreef Moira het volgende:
Peggy en Ron eruit lijkt het met deze forshadowing
Ja maar dat bedoel ik. Willekeurig die envelop pakken en bam, zo'n kans.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had ook te maken met de gekozen envelop in vorige aflevering, volgens mij. Maar wel echt bizar hoeveel voordeel dat dan geeft
wel toch? meestal als iemand heel verdacht wordt gemaakt vliegt die eruitquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn volgens mij nog nooit daadwerkelijk uitgekomen
ff doorspammen hupquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Topics die altijd op dit soort momenten bijna vol zitten, of het nou WIDM of sport is
Snel volpostenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Topics die altijd op dit soort momenten bijna vol zitten, of het nou WIDM of sport is
Nee joh, dat lijkt maar zo met een blik achteraf. Benieuwd naar statistieken daaroverquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:17 schreef Moira het volgende:
[..]
wel toch? meestal als iemand heel verdacht wordt gemaakt vliegt die eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |