Dus Trump stelt zelf ministers aan die niet te vertrouwen zijn en zijn wensen niet uitvoeren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de ongekozen ambtenarij heb jij
Nou waar blijven die rechtszittingen dan? Met dit tempo is Hillary aan ouderdom gestorven voor ze in de bak zit.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:19 schreef dellipder het volgende:
[..]
Hillary Clinton had al in de bak moeten zitten voor het overtreden van de Esponage Act, maar dit terzijde.
Er is een lopend onderzoek van USAO John Durham dat begon bij de oorsprong van Crossfire Hurricane, maar dit is uitgebreid met de bevindingen van USA John Huber. In Politically Charged Inquiry, Durham Sought Details About Scrutiny of Clintons
In het traject van het zoeken naar rechtvaardigheid zijn er bovendien nog eerst aanklachten, rechtszittingen, beroep, veroordeling, et cetera. Dus je slaat nogal wat over.
Als het vastgoed niet winstgevend is, dan stoot hij het af en betaalt hij de lening terug. En het bewijs zal vast in de jaarverslagen liggen. Het zijn allemaal redelijke aannames. Ik kan net zo goed vragen waar het bewijs is dat Trump daadwerkelijk die financiële problemen heeft. Als je een vermogen van miljarden hebt, is een paar honderd miljoen schuld als investering geen probleem. Zeker niet in de vastgoedwereld. Het is allemaal een kwestie van cijfers in de juiste context leren zien. Of het nu Trumps schuld of Covid is. Staar jezelf niet blind op een specifiek getal.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:16 schreef IndoorKite het volgende:
[..]
Hoe weten we of zijn vastgoed winstgevend is? En is er bewijs dat hij genoeg winst maakt om zijn schulden binnen afgesproken tijd af kan lossen? En dat de waarde van zijn vastgoed nu daadwerkelijk zijn schulden volledig dekt? Waar is het bewijs?
Hij hangt sinds hij Covid heeft rond in de west wing en dan doet hij alsof hij aan het werk is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:56 schreef Hexagon het volgende:
Maar wanneer gaat nou die Hillary de bak in? Wanneer gaat die luie Trump eens wat doen?
Ach, als Barr voldoende aanleiding ziet om Clinton te vervolgen, dan stuurt hij daar ongetwijfeld op aan. Blijkbaar is die er niet.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:16 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wat een vertrouwen in de ongekozen ambtenarij heb jij
Je mist ergens het woordje voorlopig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, als Barr voldoende aanleiding ziet om Clinton te vervolgen, dan stuurt hij daar ongetwijfeld op aan. Blijkbaar is die er niet.
Die komen er pas nadat de openbaar aanklager een zaak beyond a reasonable doubt rond heeft en een plea deal wordt afgewezen. Waarom precies moet dit voor jou dan snel gaan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:21 schreef Hexagon het volgende:
Nou waar blijven die rechtszittingen dan? Met dit tempo is Hillary aan ouderdom gestorven voor ze in de bak zit.
Linksextremisten beginnen bij de conclusie en werken en het dan wel uit door middel van nattevingerwerk. Ze snappen niet dat je bij het begin moet beginnen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef dellipder het volgende:
[..]
Die komen er pas nadat de openbaar aanklager een zaak beyond a reasonable doubt rond heeft en een plea deal wordt afgewezen. Waarom precies moet dit voor jou dan snel gaan?
We gaan met meemaken. Nogmaals, als er voldoende aanleiding is om Clinton te vervolgen, dan mag ze wat mij betreft de bak indraaien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:24 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je mist ergens het woordje voorlopig.
Hier kan ik mee leven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We gaan met meemaken. Nogmaals, als er voldoende aanleiding is om Clinton te vervolgen, dan mag ze wat mij betreft de bak indraaien.
Waarom is het voor jou prima als ze vier jaar treuzelen? Trump was er toch heel zeker van dat ze de bak in moest. Maar nu ineens niet meer?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:26 schreef dellipder het volgende:
[..]
Die komen er pas nadat de openbaar aanklager een zaak beyond a reasonable doubt rond heeft en een plea deal wordt afgewezen. Waarom precies moet dit voor jou dan snel gaan?
Ik heb dit inderdaad ook altijd heel opmerkelijk gevonden dat in het narratief van Russia collusion het presumption of innocence volkomen terzijde werd geschoven door onze "liberale" vrienden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:27 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Linksextremisten beginnen bij de conclusie en werken en het dan wel uit door middel van nattevingerwerk. Ze snappen niet dat je bij het begin moet beginnen.
Ja van mij ook. Maar dan moet er wel een competente regering zijn die in staat is dat te regelen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We gaan met meemaken. Nogmaals, als er voldoende aanleiding is om Clinton te vervolgen, dan mag ze wat mij betreft de bak indraaien.
Het onderzoek is lopende. Dit lijkt me voor zich spreken en ik kan verder niet veel met jouw gretigheid.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom is het voor jou prima als ze vier jaar treuzelen? Trump was er toch heel zeker van dat ze de bak in moest. Maar nu ineens niet meer?
Als het zo lang duurt, waarom zet hij er niet meer mankracht op dan?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:34 schreef dellipder het volgende:
[..]
Het onderzoek is lopende. Dit lijkt me voor zich spreken en ik kan verder niet veel met jouw gretigheid.
Ik heb geen idee of er te weinig mankracht wordt ingezet en ik weet dat je hierover ook niet over feitelijke informatie beschikt. Wel een feit is dat het een heel grote zaak betreft.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als het zo lang duurt, waarom zet hij er niet meer mankracht op dan?
Lekker makkelijk. Kan iedereen wel ff geld lenen en investeren? Je neemt voor het gemak maar even aan dat het vastgoed niet zodanig verlies heeft geleden dat hij het verlies niet goed kan compenseren?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:21 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als het vastgoed niet winstgevend is, dan stoot hij het af en betaalt hij de lening terug.
Heb niets aan je aannames. Zie graag bewijs.quote:En het bewijs zal vast in de jaarverslagen liggen. Het zijn allemaal redelijke aannames.
Schuld is sowieso een financieel aandachtspunt en bij gebrek aan passend vermogen een financieel probleem. We weten dat hij minimaal honderden miljoenen in schuld heeft. Kan allemaal in vastgoed zitten wat niet (meer) honderden miljoenen waard is. Dat is verlies en dus een zwak punt rijp voor manipulatie.quote:Ik kan net zo goed vragen waar het bewijs is dat Trump daadwerkelijk die financiële problemen heeft.
"Investering" klinkt leuk, maar zijn schuld is ook deels verlies. Zijn totale schuld is geschat op iets van een miljard. Zijn vermogen tusen 3-4 miljard. Dat is toch minimaal een kwart / een derde wat hij mogelijk kan verliezen. Een aandachtspunt voor manipulatie/corruptie.quote:Als je een vermogen van miljarden hebt, is een paar honderd miljoen schuld als investering geen probleem.
Ja, dat kan. Kom met een ondernemingsplan en je kan gaan. Alhoewel, een goede reputatie helpt uiteraard. En het verlies uit het vastgoed doet er in principe niet toe. De exploitatie van het gebouw beïnvloedt de waarde niet. Gemaakt verlies op het vastgoed kan problematisch zijn als het niet kan worden gecompenseerd, maar het mooie aan vastgoed is dat de waarde vaak stijgt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:00 schreef IndoorKite het volgende:
Lekker makkelijk. Kan iedereen wel ff geld lenen en investeren? Je neemt voor het gemak maar even aan dat het vastgoed niet zodanig verlies heeft geleden dat hij het verlies niet goed kan compenseren?
Aldus de schreeuwer die zonder bewijs onlogische dingen roeptoetert. Mijn geroeptoeter is tenminste gebaseerd op logica en geen door haat beïnvloed geraaskal.quote:Heb niets aan je aannames. Zie graag bewijs.
Speculatie, en niet op logica gebaseerd. Al moet ik wel toegeven dat een De Blasio hard zijn best doet om in New York de vastgoedprijzen te laten kelderen.quote:Schuld is sowieso een financieel aandachtspunt en bij gebrek aan passend vermogen een financieel probleem. We weten dat hij minimaal honderden miljoenen in schuld heeft. Kan allemaal in vastgoed zitten wat niet (meer) honderden miljoenen waar is. Dat is verlies en dus een zwak punt rijp voor manipulatie.
Ik ga er van uit dat de schuld al ingecalculeerd is in het vermogen, aangezien vermogen per definitie netto is. Jouw probleem is dat jij, net zoals de andere extremisten hier, vanuit jouw conclusie redeneert en alles binnen dat frame forceert. Begin bij het begin en maak dan logische aannames. Begin juist niet bij "Trump heeft schulden en hoe kan ik dit het slechtste framen en al het logische negeren".quote:"Investering" klinkt leuk, maar zijn schuld is ook deels verlies. Zijn totale schuld is geschat op iets van een miljard. Zijn vermogen tusen 3-4 miljard. Dat is toch minimaal een kwart / een derde wat hij mogelijk kan verliezen. Zwak punt voor manipulatie/corruptie.
Komen we nog steeds terug op het punt dat we weten dat hij een miljard aan schuld heeft, maar waar ik nog geen bewijs voor heb gezien is dat hij over zijn "investering" genoeg heeft verdiend om zijn schulden, zonder verlies, af te lossen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:17 schreef Ensiferum het volgende:
Gemaakt verlies op het vastgoed kan problematisch zijn als het niet kan worden gecompenseerd, maar het mooie aan vastgoed is dat de waarde vaak stijgt.
Eh, ik heb bewijs dat hij een miljard aan schulden heeft. Jij probeert zonder bewijs te beargumenteren dat dat blijkbaar niet significant genoeg is voor trump om dat als een opening voor manipulatie te zien.quote:Aldus de schreeuwer die zonder bewijs onlogische dingen roeptoetert. Mijn geroeptoeter is tenminste gebaseerd op logica en geen door haat beïnvloed geraaskal.
Voor iemand die zomaar roept dat 'niemand is makkelijker te manipuleren en corrupter dan Biden' ben ik niet echt overtuigd van je "neutrale aanpak".quote:Begin juist niet bij "Trump heeft schulden en hoe kan ik dit het slechtste framen en al het logische negeren".
Klinkt meer als een argument gebaseerd op je haat voor Bidenquote:maak ik een laatste redelijke aanname: jij bent het achtereind van een human-fakenews-centipede.
Zou toch mooi zijn. Hillary samen met Trump de cel in. Ik zou het niet verkeerd vinden.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van wat wordt trump verdacht?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:39 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn. Hillary samen met Trump de cel in. Ik zou het niet verkeerd vinden.
Ach, en toen dat nog niet zo lang geleden gebeurde met Obama kwam er bij jullie allerlei ranzige racistische raaskalderij naar boven en werd Trump als verademing verwelkomd.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 19:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom er in de VS niet een frisse jonge kandidaat kan zijn? Zeg maar jonger dan 50 jaar.
Corruptie, fraude, aanranding, nepotisme etc. etc.quote:
Dan was ie al lang afgezet. Al die verdenkingen/aanklachten eindigen steeds in t niets.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Corruptie, fraude, aanranding, nepotisme etc. etc.
Ook niet allemaal even dik qua bewijs maar als er op basis van wat nu bekend is genoeg zou zijn om Clinton op te sluiten, dan is er ook meer dan genoeg om Trump lang in de cel te gooien...
Zijn partij steunt hem maar dat doen natuurlijk niets af aan de feiten.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dan was ie al lang afgezet. Al die verdenkingen/aanklachten eindigen steeds in t niets.
Ik zal deze quote even bewaren voor als hij ooit eens president-af is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:48 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dan was ie al lang afgezet. Al die verdenkingen/aanklachten eindigen steeds in t niets.
Jullie? Je weet niet tegen wie je praat, vrind.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:42 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, en toen dat nog niet zo lang geleden gebeurde met Obama kwam er bij jullie allerlei ranzige racistische raaskalderij naar boven en werd Trump als verademing verwelkomd.
oke. Ik vrees dat Hillary (en friends) eerder de lul zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 23:57 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zal deze quote even bewaren voor als hij ooit eens president-af is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |