abonnement Unibet Coolblue
pi_195548696
Niets wat vanuit dat belachelijke land komt zou mij nog verbazen.

Even los daarvan: Hillary is een irrelevantie uit het verleden. De fetish die Trump en het eenvoudige volk dat hem volgt met haar hebben is vermoeiend.
Conscience do cost.
pi_195548874
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:09 schreef ems. het volgende:
Niets wat vanuit dat belachelijke land komt zou mij nog verbazen.

Even los daarvan: Hillary is een irrelevantie uit het verleden. De fetish die Trump en het eenvoudige volk dat hem volgt met haar hebben is vermoeiend.
Ik zou niet weten waarom zaken uit t verleden niet aangekaart zouden moeten worden. Omdat ze irrelevant zou zijn.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:23:56 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195548955
Wie geeft nog een neuk om Hillary. Haar grootste prestatie is dat ze erin geslaagd is om te verliezen van Trump.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:28:41 #29
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195549050
Je begint te merken dat het heet onder de voeten van de Trump-campange begint te worden. Wel heeeel toevallig dat uitgerekend nu dit dan naar buiten zou komen. Wel een complete misrekening van de campagne dat dat ook maar iets gaat uitmaken voor verkiezingen, dat mens doet namelijk niet meer mee.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_195549120
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:28 schreef ijs_beer het volgende:
Je begint te merken dat het heet onder de voeten van de Trump-campange begint te worden. Wel heeeel toevallig dat uitgerekend nu dit dan naar buiten zou komen. Wel een complete misrekening van de campagne dat dat ook maar iets gaat uitmaken voor verkiezingen, dat mens doet namelijk niet meer mee.
Wie zou hem gaan verslaan dan? Biden? Bij zn speeches zijn vaak max 20 mensen aanwezig.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:32:44 #31
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195549142
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:31 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Wie zou hem gaan verslaan dan? Biden? Bij zn speeches zijn vaak max 20 mensen aanwezig.
Aangezien Biden de tegenkandidaat is (behalve wat obscure clubjes dan) lijkt me dat het meest waarschijnlijk dan he.

En dat er twintig mensen aanwezig zijn, waar zou dat nou mee te maken hebben toevallig? Corona misschien? Er is ook nog iets als digitale verspreiding natuurlijk.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_195549226
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:31 schreef Ensiferum het volgende:
Al die figuren die nu zeggen dat Hillary er niet toe doet, zijn diezelfden die wachten tot Trump president af is om hem te grazen te nemen. En dat terwijl Trump daadwerkelijk onschuldig is.

Walgelijk hypocriet volk is het ook :')
Gelukkig is er één klein figuurtje dat dapper blijft strijden tegen fake news, leugens en hypocrisie. Ensiferum!
(Niet te verwarren met de wel lollige folk metal band)
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_195549228
quote:
81s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Aangezien Biden de tegenkandidaat is (behalve wat obscure clubjes dan) lijkt me dat het meest waarschijnlijk dan he.

En dat er twintig mensen aanwezig zijn, waar zou dat nou mee te maken hebben toevallig? Corona misschien? Er is ook nog iets als digitale verspreiding natuurlijk.
Trump heeft bijna 10x meer volgers op twitter en is 2x zo populair op google trends. Waaruit blijkt volgens jou dat Biden populairder is?
pi_195549272
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Trump heeft bijna 10x meer volgers op twitter en is 2x zo populair op google trends. Waaruit blijkt volgens jou dat Biden populairder is?
Ja, ik volg Donald ook om te lachen om wat hij uitkraamt. Zou nooit op zo’n idioot stemmen tho
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:41:59 #35
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195549333
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Trump heeft bijna 10x meer volgers op twitter en is 2x zo populair op google trends. Waaruit blijkt volgens jou dat Biden populairder is?
Twittervolgers is niet noodzakelijk representatief voor of er op hem gestemd gaat worden, zelfde voor de trends. Je zou kunnen zeggen dat Biden momenteel hoger in de peilingen staat

Maar goed, ik zit hier niet om te voorspellen wie er gaat winnen, mijn eerste reactie was hier om mijn sceptische houding van de timing van dit onderzoek aan te geven en mijn vermoeden te geven waar dat aan zou kunnen liggen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_195549386
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:44:46 #37
319979 Fok-it
All is well
pi_195549388
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:36 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Trump heeft bijna 10x meer volgers op twitter en is 2x zo populair op google trends. Waaruit blijkt volgens jou dat Biden populairder is?
Ben je oprecht serieus?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195549420
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:41 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Twittervolgers is niet noodzakelijk representatief voor of er op hem gestemd gaat worden, zelfde voor de trends. Je zou kunnen zeggen dat Biden momenteel hoger in de peilingen staat

Dat was in 2016 niet echt n betrouwbare graadmeter. maar we zullen t volgende maand zien.

ontopic.
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:46:58 #39
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_195549436
:)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:53:42 #40
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195549555
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:36 schreef OllieA het volgende:

[..]

Gelukkig is er één klein figuurtje dat dapper blijft strijden tegen fake news, leugens en hypocrisie. Ensiferum!
(Niet te verwarren met de wel lollige folk metal band)
Da's en vrij omslachtige manier om te zeggen dat ik volkomen gelijk heb.

(Zeg je nu dat ik een One Man Army ben?)
pi_195549954
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:53 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Da's en vrij omslachtige manier om te zeggen dat ik volkomen gelijk heb.

(Zeg je nu dat ik een One Man Army ben?)
Nah, eerder een One Armed Man, als in dat je steeds hetzelfde riedeltje post.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:21:36 #42
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_195550000
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:18 schreef OllieA het volgende:

[..]

Nah, eerder een One Armed Man, als in dat je steeds hetzelfde riedeltje post.
:'( :'( :'(

Doe je beklag aan je ideologiegenoten en zorg dat ze hun gedrag veranderen. Dat jij en je gelijken allergisch zijn voor de waarheid van een voorgehouden spiegel, is niet echt mijn probleem. Gewoon wat meer integriteit kweken en je hebt niets te vrezen! :*
pi_195550009
Het is natuurlijk al heel lang duidelijk dat Comey en Mueller niet zuiver op de graat waren in die cold war reenactement van de media. Maar we zien al jaren dat onthullingen zelf er eigenlijk niet meer toe doen.

De ene kant zal het negeren wanneer het niet in hun straatje past en de andere kant zal het proberen uit te melken maar of het nou een nothing burger is of een echte onthulling doet daarbij nauwelijks nog terzake. En zo zal de andere kant er dan ook naar wijzen. Er verandert niks want het steekt de loopgraven niet over.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_195550049
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 14:55 schreef capricia het volgende:
Is zij nog interessant?
Behalve als Trump-obsessie.
Het komt mij over als een afleidingsmaneuvre voor het falende optreden van Trump de afgelopen tijd.

- Hoe hij met Covid omging heeft nogal wat kritiek veroorzaakt. En nu al helemaal. Zijn uitstekende medische behandeling staat in schraal contrast met zieke mensen die niet eens een rit naar het ziekenhuis kunnen betalen.
- Zijn focus op antifa/extreemlinks tijdens de BLM-demonstraties
- Zijn respons tegen de recente poging tot kidnapping van een gouverneur rondom haar strenge Covid beleid. Politici worden in de steek door Trump gelaten wanneer het niet in zijn straatje past. Dat is een doodsteek voor een democratie met veel gepolariseerde kiezers.

Trump heeft zich de afgelopen tijd niet als een staatsman gedragen die bezig was met het belang van zowel een functionerende en gerespecteerde overheid alswel de gezondheid/veiligheid van de bevolking. Zat Republikeinen die hem dat ook de laatste tijd kwalijk beginnen te nemen.
pi_195550149
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 15:16 schreef Tante__Lien het volgende:
Wist niet dat Hillary weer meedoet met de verkiezingen.
Wel Biden, die wist dat dat hele Russia verhaal een hoax was. verzonnen door Clinton, net zoals Obama die op de hoogte was
pi_195550199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk al heel lang duidelijk dat Comey en Mueller niet zuiver op de graat waren in die cold war reenactement van de media. Maar we zien al jaren dat onthullingen zelf er eigenlijk niet meer toe doen.

De ene kant zal het negeren wanneer het niet in hun straatje past en de andere kant zal het proberen uit te melken maar of het nou een nothing burger is of een echte onthulling doet daarbij nauwelijks nog terzake. En zo zal de andere kant er dan ook naar wijzen. Er verandert niks want het steekt de loopgraven niet over.
Als Clinton strafbare feiten heeft gepleegd, dan dient zij te worden vervolgd. Maar haar e-mails zijn meerdere keren onderzocht, evenals haar rol in het Benghazi-debacle, en dat heeft nergens toe geleid. Trump, die tijdens de campagne verklaarde dat Clinton moest worden opgesloten, is inmiddels bijna vier jaar president en met Barr vindt hij een gewillige AJ aan zijn zijde. Desondanks hebben ze geen zaak kunnen maken tegen Clinton.

Persoonlijk zal het mij een rotzorg zijn als Hillary op basis van feiten wegrot in de bak. Maar deze actie van Pompeo komt een beetje wanhopig op mij over.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 17:35:06 #47
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195550206
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:23 schreef Twiitch het volgende:
Wie geeft nog een neuk om Hillary. Haar grootste prestatie is dat ze erin geslaagd is om te verliezen van Trump.
Sorry, maar dat heeft ze dus niet. De enige reden dat die fascist in het Witte Huis zit, is door het volledige uit de tijd zijnde kiescollege.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195550228
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:21 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

:'( :'( :'(

Doe je beklag aan je ideologiegenoten en zorg dat ze hun gedrag veranderen. Dat jij en je gelijken allergisch zijn voor de waarheid van een voorgehouden spiegel, is niet echt mijn probleem. Gewoon wat meer integriteit kweken en je hebt niets te vrezen! :*
Dit is inderdaad ongeveer het riedeltje dat jij voortdurend post. Niet zo interessant verder. :W
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_195550239
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is natuurlijk al heel lang duidelijk dat Comey en Mueller niet zuiver op de graat waren in die cold war reenactement van de media. Maar we zien al jaren dat onthullingen zelf er eigenlijk niet meer toe doen.

De ene kant zal het negeren wanneer het niet in hun straatje past en de andere kant zal het proberen uit te melken maar of het nou een nothing burger is of een echte onthulling doet daarbij nauwelijks nog terzake. En zo zal de andere kant er dan ook naar wijzen. Er verandert niks want het steekt de loopgraven niet over.
Overigens heeft Comey inderdaad twijfelachtig gehandeld, door daags voor de verkiezingen het onderzoek naar de e-mails van Clinton te heropenen. Daarmee speelde hij Trump in de kaart.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195550279
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 17:35 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Sorry, maar dat heeft ze dus niet. De enige reden dat die fascist in het Witte Huis zit, is door het volledige uit de tijd zijnde kiescollege.
Volgens het stelsel van de failed states heeft ze nu eenmaal wel verloren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')