Kan hij ook Nederlands?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie je wel Rosberg, je kan makkelijk over die kerbs. Alleen niet te ver want dan ga je surfen![]()
(Ja hij leest mee denk ik)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:44 schreef Zorro het volgende:
"Dit is wel wat andere autosport dan Tom doet"
Bij Jack?quote:
en in België uiteraard weer alleen Frans commentaarquote:
Die maffe Fransen die weigerden andere talen te erkennen zijn toch ook de oorzaak geweest van de afscheiding van België van Nederland en de taalstrijd na de wereldoorlogen? Je klinkt verrastquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en in België uiteraard weer alleen Frans commentaar
Ze zullen z'n RP helm niet voor de hand hebben gehad op zo'n korte termijn.quote:
Wat vind je van Jack Plooij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Stuk plastic Olav. Nee, dat is de bandenopwarmer. Weet ik zelfs nog😂
Waarom?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Vettel Ferrari volgend jaar het snot voor de ogen rijdt.
RP is niet een team dat een auto heel snel door kan ontwikkelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Vettel Ferrari volgend jaar het snot voor de ogen rijdt.
P1quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:16 schreef Dazalbest het volgende:
Welke plek is hier beste qua startpositie?
De positie van HAMquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:16 schreef Dazalbest het volgende:
Welke plek is hier beste qua startpositie?
Eins!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Welke plek is hier beste qua finishpositie?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
20e.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja kan niet goed uitleggen waarom. Gun het Vettel gewoon om goed te presteren. En als je dan op zon manier aan de kant gezet wordt is het fijn als je het beter doet dan bij je oude team.quote:
Omdat hij 0.2 seconden langzamer is dan voormalig WDC Kimi. In zijn 5e rondje in een F1 auto sinds 2 maanden?quote:
@vosssquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:21 schreef singha het volgende:
[..]
Heinz Harald Frentzen rijdt hier niet
Toch nog een happy endingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
20e.
Dan krijg je als troostprijs een half uurtje de verzorgster van Hamilton.
Niet beter dan Grosjeanquote:
Ja hoorde het van Jack.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze mochten niet meer verder kopiëren uhhhh ontwikkelen.
Nounou, Stroll meteen lul noemen...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nounou, Stroll meteen lul noemen...
Snapte ik ook niet. Ze hadden niks te verliezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat ze Hulk niet gewoon die hele sessie hebben laten rijden
Dat heb je met Fransenquote:
Eén ronde om feeling te krijgen, dan de setup veranderen en de rest van de kwalificatie trappen. Hoe had dat beter gekund?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat ze Hulk niet gewoon die hele sessie hebben laten rijden
dat is toch weer een beetje beweging voor hem hè, dat schuifje omhoog doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Olav heeft controle over de microfoons
en een blikje Red Bull openenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat is toch weer een beetje beweging voor hem hè, dat schuifje omhoog doen.
Is bang voor Maxquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Snap niet waarom Hamilton ook naar buiten is op rood.
Ja, zal interessant zijn of hij toch z'n snelste tijd gaat rijden op soft, of dat het uit voorzorg is(?).quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:35 schreef potjecreme het volgende:
Snap niet waarom Hamilton ook naar buiten is op rood.
Gras is groenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Jezus Olav mist weer alles wat relevant is
Pas na een minuut ja😂quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Dit jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:
Gele band werkt niet? Hamilton reed er de tweede tijd mee.
Begint nu pas opeens over Hamilton inderdaadquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:37 schreef Gezicht het volgende:
Euhm, Max kan hem niet uit de top 10 rijden..quote:
U heet Olav Mol?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:
Gele band werkt niet? Hamilton reed er de tweede tijd mee.
De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter; hij is echter niet blind.quote:
De Olavmol heeft een genetische mutatie waardoor hij wel blind is denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter; hij is echter niet blind.
Ik pak even mijn glazen bol erbij.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
Verstappen zet de druk er mooi op. Misschien pole straks?
Nee hoor. Hamilton heeft nog wel wat extra.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
Nee gewoon p3quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:41 schreef beantherio het volgende:
0.077quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:40 schreef Newone82 het volgende:
En nu mist die de tijd van Max van 0.77 seconde😂😂
Ze hebben geen FP1 & FP2 gehad. Banden zat, beter even zien hoever je kan drukken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:41 schreef Zorro het volgende:
Waarom Max hier nog een set rood heeft opgebruikt is mij een raadsel. Alsof ie nog uit de top10 ging vallen.
Goed puntquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Ze hebben geen FP1 & FP2 gehad. Banden zat.
Ik krijg honger van je ui.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat dus, en ieder rondje is weer data.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
De Olavmol heeft een genetische mutatie waardoor hij wel blind is denk ik.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De mol heeft kleine, slecht ontwikkelde ogen met een diameter van slechts één millimeter; hij is echter niet blind.
Ja ik had ook met het idee dat Mercedes en Red Bull vooral nog even wat meters wilden maken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:42 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Hoezo setup veranderen? Gebruik die van Perez. Door meerdere rondes te maken pak je pas echt tijdswinstquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén ronde om feeling te krijgen, dan de setup veranderen en de rest van de kwalificatie trappen. Hoe had dat beter gekund?
Waarschijnlijk toch geen voordeel met geel.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:39 schreef DKUp het volgende:
Hamilton had dus makkelijk door kunnen gaan op de medium banden.
Wellicht de verwachting bij Merc dat Max het ook weleens zou kunnen proberen op de Mediums in Q2, dat heeft hij vaker gedaan dit seizoen en daar op zondag het voordeel van gepakt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch geen voordeel met geel.
Ze staan P1 en P3 op een circuit waar ze nauwelijks hebben gereden..quote:
Meer grindbakken ipv uitloopstrokenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Handig die grindbak daar. Had best een metertje extra groen naast kunnen liggen
Het had ook niet slechter gekund. Het had hem meer feeling kunnen geven.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén ronde om feeling te krijgen, dan de setup veranderen en de rest van de kwalificatie trappen. Hoe had dat beter gekund?
Hij heeft toch een andere rijstijl... de kans is 100% dat ze die gekopieerd hebben.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo setup veranderen? Gebruik die van Perez. Door meerdere rondes te maken pak je pas echt tijdswinst
Wil je mij niet meer mentionen als het over die lul gaat aubquote:
Fixed. Geen dank.quote:
Daarom juistquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer mentionen als het over die lul gaat aub
HHFquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Wil je mij niet meer mentionen als het over die lul gaat aub
Zo heel slecht is de motor dan toch nog nietquote:
Laat ze maar sandbaggen tot en met het einde van de race.quote:
Doeiquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:54 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat ik bij Reddit ga kijken.
Grootste bouwbedrijf van Nederlandquote:
Die zullen zuur zijn.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:54 schreef potjecreme het volgende:
Ik denk dat ik bij Reddit ga kijken.
Kijk op de 65 inch OLED nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daarom juist![]()
Problemen met ziggo opgelost?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grootste bouwbedrijf van Nederland
1000 gedwongen ontslagen
Zeesluis bij IJmuiden debacle
Ingestortte parkeergarage in Eindhoven
Gaat internationaal krimpen
Stop de tijd. Wat heb ik gewonnen?
Valt reuze mee. Sommigen kunnen een ander team op pole wel waarderen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Altijd beter dan het gefap hier.
Wat een klojo he!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:55 schreef Newone82 het volgende:
Nog 1,5 jaar gaat Honda door met Red Bull. Dus tot maart 2022 aldus Olav....
nog maar 13,5 maand hoortot december 2021
Jij mag ook wel een keer komen kijken hier hoorquote:
Ik gedraag me keurigquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een keer komen kijken hier hoor
Als je je een beetje gedraagt dan.
Al een heel potjecreme er doorheen hierquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Look who's talkingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Morgen regen tijdens de podium ceremonie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker weer daar
Hier de hele dag bakken regen
Altijd tegen ons @:zipportal
Ik lees dit als ham met boterquote:
Ghehequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:56 schreef singha het volgende:
[..]
Al een heel potjecreme er doorheen hier
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:58 schreef Newone82 het volgende:
Olav denkt even dat Max wk wordt gewoon zomaar even. Humor
Keeping the dream alivequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:58 schreef Newone82 het volgende:
Nee...daar kunnen ze morgen niet mee racenquote:
Hij denkt dat ze dat kunnen afwachten eer ze een beslissing gaan nemen over de motorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:58 schreef Newone82 het volgende:
Bouwen momenteel de hoogste prefab woontoren ter wereld.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Grootste bouwbedrijf van Nederland
1000 gedwongen ontslagen
Zeesluis bij IJmuiden debacle
Ingestortte parkeergarage in Eindhoven
Gaat internationaal krimpen
Stop de tijd. Wat heb ik gewonnen?
Mag wel, maar blijft die motor niet lang heel in de racequote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...daar kunnen ze morgen niet mee racen
Adres ge-DMt. Tot morgenquote:
Er toch weer ingetrapt.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:57 schreef Wereldgozer het volgende:
Lekker weer daar
Hier de hele dag bakken regen
Altijd tegen ons @:zipportal
Domme gast ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:59 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze dat kunnen afwachten eer ze een beslissing gaan nemen over de motor
Mwa, hij was sneller dan Ham in Sector 1 & 2.quote:
Ploffende motoren morgen?quote:
Ja en verliest 2 tienden in sector 3.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 16:01 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Mwa, hij was sneller dan Ham in Sector 1 & 2.
Hoezo, Verstappen zat maar vier honderdsten achter Hamiltonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |