Kan hij ook Nederlands?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zie je wel Rosberg, je kan makkelijk over die kerbs. Alleen niet te ver want dan ga je surfen![]()
(Ja hij leest mee denk ik)
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:44 schreef Zorro het volgende:
"Dit is wel wat andere autosport dan Tom doet"
Bij Jack?quote:
en in België uiteraard weer alleen Frans commentaarquote:
Die maffe Fransen die weigerden andere talen te erkennen zijn toch ook de oorzaak geweest van de afscheiding van België van Nederland en de taalstrijd na de wereldoorlogen? Je klinkt verrastquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 14:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
en in België uiteraard weer alleen Frans commentaar
Ze zullen z'n RP helm niet voor de hand hebben gehad op zo'n korte termijn.quote:
Wat vind je van Jack Plooij?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:02 schreef Newone82 het volgende:
Stuk plastic Olav. Nee, dat is de bandenopwarmer. Weet ik zelfs nog😂
Waarom?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Vettel Ferrari volgend jaar het snot voor de ogen rijdt.
RP is niet een team dat een auto heel snel door kan ontwikkelenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik hoop toch zo dat Vettel Ferrari volgend jaar het snot voor de ogen rijdt.
P1quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:16 schreef Dazalbest het volgende:
Welke plek is hier beste qua startpositie?
De positie van HAMquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:16 schreef Dazalbest het volgende:
Welke plek is hier beste qua startpositie?
Eins!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Welke plek is hier beste qua finishpositie?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
20e.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:17 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ja kan niet goed uitleggen waarom. Gun het Vettel gewoon om goed te presteren. En als je dan op zon manier aan de kant gezet wordt is het fijn als je het beter doet dan bij je oude team.quote:
Omdat hij 0.2 seconden langzamer is dan voormalig WDC Kimi. In zijn 5e rondje in een F1 auto sinds 2 maanden?quote:
@vosssquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:21 schreef singha het volgende:
[..]
Heinz Harald Frentzen rijdt hier niet
Toch nog een happy endingquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
20e.
Dan krijg je als troostprijs een half uurtje de verzorgster van Hamilton.
Niet beter dan Grosjeanquote:
Ja hoorde het van Jack.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze mochten niet meer verder kopiëren uhhhh ontwikkelen.
Nounou, Stroll meteen lul noemen...quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nounou, Stroll meteen lul noemen...
Snapte ik ook niet. Ze hadden niks te verliezen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat ze Hulk niet gewoon die hele sessie hebben laten rijden
Dat heb je met Fransenquote:
Eén ronde om feeling te krijgen, dan de setup veranderen en de rest van de kwalificatie trappen. Hoe had dat beter gekund?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat ze Hulk niet gewoon die hele sessie hebben laten rijden
dat is toch weer een beetje beweging voor hem hè, dat schuifje omhoog doen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Olav heeft controle over de microfoons
en een blikje Red Bull openenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 15:33 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
dat is toch weer een beetje beweging voor hem hè, dat schuifje omhoog doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |