Je hebt weinig vertrouwen in hemquote:Op zondag 11 oktober 2020 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat Nadal 14 games totaal gaat pakken vandaag. Uiteraard hoop ik dat hij me gaat verrassen met de zege! Zou echt razend knap zijn.
Djokovic geeft op bij een 3-6 2-6 0-2 achterstand?quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:03 schreef GwaiLow het volgende:
Ik denk dat Nadal 14 games totaal gaat pakken vandaag. Uiteraard hoop ik dat hij me gaat verrassen met de zege! Zou echt razend knap zijn.
Precies, dat is zo ongeveer wat ik denk 🤣quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:08 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Djokovic geeft op bij een 3-6 2-6 0-2 achterstand?
Je moet niet onderschatten dat deze omstandigheden Djoko veel beter liggen. Nadal zal een top dag moeten hebben, en Djoko een mindere.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je hebt weinig vertrouwen in hem
Dat zegt hij alleen maar om nadien als Nadal toch zoals gewoonlijk easy gewonnen heeft hier kan claimen dat het een sensationele zege is.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Je hebt weinig vertrouwen in hem
Wie gaat er winnen volgens jouquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:23 schreef Federer-fan het volgende:
Hier een vooruitblik van tennis.com.
Ik denk Djokovic en hoop Nadal. En jij?quote:
Dat zou het ook zijn als hij nu wint. Maar het kan natuurlijk best!quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zegt hij alleen maar om nadien als Nadal toch zoals gewoonlijk easy gewonnen heeft hier kan claimen dat het een sensationele zege is.
Hij legt toch uit waarom hij vindt dat Nadal niet de favoriet is?quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:16 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat zegt hij alleen maar om nadien als Nadal toch zoals gewoonlijk easy gewonnen heeft hier kan claimen dat het een sensationele zege is.
Ik zei Nadal in 4quote:Op zondag 11 oktober 2020 14:33 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik denk Djokovic en hoop Nadal. En jij?
Dat is zowel wat je hoopt als wat je denkt?quote:
Voor wie is dat een voordeel? Djokovic neem ik aan?quote:
Voordeel Djokovicquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Voor wie is dat een voordeel? Djokovic neem ik aan?
Waarom, omdat de bal sneller door de lucht gaat?quote:
Dat denk ik maar het dak is geslotenquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is zowel wat je hoopt als wat je denkt?
Bettere indoor spelerquote:Op zondag 11 oktober 2020 14:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Waarom, omdat de bal sneller door de lucht gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |