Nadal heeft als enige van de grote 3 een ondergrond 15 jaar gedomineerd. En tegelijk ook gewoon 7 GSs op de andere ondergronden gepakt. Het is eerder oneerlijk dat er 2 Hard Court Grand Slams zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat Nadal kan beuken en cheaten in Parijs terwijl de anderen de overige drie toernooien met drie/vier moeten delen. Die eten bij elkaar het gras weg.
Ook dat men nu gaat zeggen dat Federer een boel van zijn grandslams tegen matige concurrentie zoals dronken Safin heeft gewonnen.
Babelquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:16 schreef superniger het volgende:
[..]
Babel gaat Bosnië en Herzegovina slopen.
Prima, bij mij persoonlijk was Nadal altijd de minst sympathieke van de vier. De moonballer, de Spaanse dokters klant.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nadal heeft als enige van de grote 3 een ondergrond 15 jaar gedomineerd. En tegelijk ook gewoon 7 GSs op de andere ondergronden gepakt. Het is eerder oneerlijk dat er 2 Hard Court Grand Slams zijn.
In alle drie zitten mindere trekjes. Het soms hautaine van Federer, de slechte verliezer Djokovic. Doet allemaal weinig af aan de prestaties.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Prima, bij mij was Nadal altijd de minst sympathieke van de vier. De moonballer, de Spaanse dokters klant.
Zou het zijn omdat hawk-eye en de scheids het vaak oneens waren in Rome?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:48 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgen we amper herhalingen van die punten die net uit zijn?
Vind ik ook gekquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:48 schreef Szura het volgende:
Waarom krijgen we amper herhalingen van die punten die net uit zijn?
Ik zie het.quote:
Oh was dat zo? Ik heb dat toernooi niet gezien.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Zou het zijn omdat hawk-eye en de scheids het vaak oneens waren in Rome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |