Nah, odds lagen toch ook wel redelijk dicht bij elkaar. De afslachting die het tot nu toe is had ik zeker niet zien aankomen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 15:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Niemand twijfelde eraan, alleen mensen die een vermoeiende act opvoeren. Vorige Slams met weddenschappen van een paar rooitjes, nu dit. Intussen staat het gewoon 6-0 en mogen we de conclusie trekken dat er misschien toch een stuntje inzit.
Zelf vraag ik me vooraf af of Djoko meer games gaat winnen dan Federer in 2008.
Wat een punten. Het is wel genieten geblazen vandaag. Een voorrecht om dit live te mogen aanschouwen.quote:
Dat was vooraf wel de finale waar ik op hoopte. Thiem had ws ook meer kunnen doen tegen deze ontketende Nadal.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Misschien hierna nog even Nadal - Thiem spelen, jammer dat Schwartzmann ons dat ontnomen heeft.
Maar goed, Thiem was natuurlijk kansloos geweest, wie hou ik voor de gek.
Eens ja, maar toen speelde hij zelf ook veel minder.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef EP3 het volgende:
Behoorlijke anticlimax. Nadal had met Sinner en Schwartzman meer moeite.
Daar heb je wel n valide punt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hij heeft niet eens de energie om een blessure te faken.
Ik denk niet dat het met niet-fit of geen energie te maken heeft. Gewoon een enorm klasseverschil. Altijd al geweest op RG. Dat je daar moedeloos van wordt dat klopt.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic zoals Marcella Mesker (denk ik) terecht opmerkt enorm mat. Hij heeft niet eens de energie om een blessure te faken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |