abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:34:11 #126
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195543908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ofcourse, my dear :)

Amerikaanse verkiezingen 2020
Waarom staat dit topic niet in dat subforum?
Géén kloon van tvlxd!
pi_195543915
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat soort Republikeinse praktijken vind ik echt om te kotsen. :r
Men staat in een file van ongeveer Amsterdam tot Utrecht om te stemmen op de enige plek waar het kan! 8)7
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:41:36 #128
8369 speknek
Another day another slay
pi_195543993
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef AnneX het volgende:

[..]

Men staat in een file van ongeveer Amsterdam tot Utrecht om te stemmen op de enige plek waar het kan! 8)7
Mensen met een auto. Met het openbaar vervoer doe je er dan zes uur over. :').
Maar voter suppression bestaat niet! Iedereen die wil stemmen kan gewoon stemmen!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:43:50 #129
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195544022
Let wel, het gaat om early voting. Niet om het stemmen op verkiezingsdag.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 11:49:14 #130
236264 crew  capricia
pi_195544110
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef Montov het volgende:

[..]

Omdat daar was lossere regels gelden. Hier wordt meer diepgang verwacht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195544130
Ok, dan negeer ik dat subforum gewoon.
pi_195544208
Trump doet het in de peilingen trouwens uitstekend tegen Clinton.

twitter

[ Bericht 88% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2020 11:57:20 ]
pi_195544592
twitter

Old Joe zijn hersens worden ouder en ouder. _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195544656
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Jong genoeg van geest om zoveel mogelijk de aanbevelingen van het cdc proberen aan te houden, ipv de demente trump die niets van die regels begrijpt en zelfs superspreading events organiseert. :D
pi_195544762
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:18 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jong genoeg van geest om zoveel mogelijk de aanbevelingen van het cdc proberen aan te houden, ipv de demente trump die niets van die regels begrijpt en zelfs superspreading events organiseert. :D
Biden doet dit alleen voor de schijn, niemand is daar verder aanwezig behalve paar camera's. Met een mondkapje speech geven.. c'mon man. Misschien spelen ze wel een bandje af en praat hij zelf niet eens. :*
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_195544764
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef Montov het volgende:

[..]

AKV is een tijdelijk forum, heeft niet de richtlijnen van POL en niet de subforumbans van POL. We vonden het afbreuk risico wat te groot.
pi_195544768
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 11:49 schreef capricia het volgende:

[..]

Omdat daar was lossere regels gelden. Hier wordt meer diepgang verwacht.
Waarom je dat soort bagger als fok zo graag wilt is mij een raadsel eerlijk gezegd, maar goed.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195544778
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Goh, zet dat af tegen een Trump die - terwijl hij ziek en besmettelijk is van covid - eist rondgereden te worden in een auto met beveiligers erbij. Dat is een mate van achterlijkheid, arrogantie en letterlijk staatsgevaarlijkheid die niet te evenaren is. Maar jongens, Biden hoest buiten z'n mondkapje!!!11!!

Je bent net fox & friends :') Heb je dat zelf wel door?
pi_195544799
Waarom wordt gelijk Trump er weer bij gehaald? allemachies. Elke Biden video wordt gezien als een Biden aanval oid. Zo wordt het Trump kamp altijd beticht van whataboutism maar ja.. De Trump haters zijn precies hetzelfde.

Whataboutism is natuurlijk ook niet zo gek als je 2 kandidaten tegen over elkaar hebt.. :@

Waarom kan er niet nuchter gekeken worden naar filmpjes van beide partijen.
pi_195544865
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:24 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Biden doet dit alleen voor de schijn, niemand is daar verder aanwezig behalve paar camera's. Met een mondkapje speech geven.. c'mon man. Misschien spelen ze wel een bandje af en praat hij zelf niet eens. :*
Voor de schijn, jazeker :D de rest verzin je er op zijn fox's weer bij om wat leugens te bedenken die na genoeg herhaling door een groot gedeelte van de geïndoctrineerde fox kijkers als feit aangenomen gaan worden. 8)7

Dat je niet eens ingaat op de beschulding van mij jegens trump is ook weer veelzeggend liever geen fouten toegeven van trump maar proberen iemand anders zwart te maken als antwoord. :W
pi_195544904
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:26 schreef epicbeardman het volgende:
Waarom wordt gelijk Trump er weer bij gehaald? allemachies. Elke Biden video wordt gezien als een Biden aanval oid. Zo wordt het Trump kamp altijd beticht van whataboutism maar ja.. De Trump haters zijn precies hetzelfde.

Whataboutism is natuurlijk ook niet zo gek als je 2 kandidaten tegen over elkaar hebt.. :@

Waarom kan er niet nuchter gekeken worden naar filmpjes van beide partijen.
Tja, je kan niet ontkennen dat Trump er een gigantische bende van maakt. Het is elke dag weer mindblowing. Elke keer als je denkt dat de lat niet lager kan, krijgt hij het voor elkaar. En dat komt dagelijks terug in dit topic. Dat kan je wel zeggen ''boehoeeee het gaat alleen maar over trump in negatieve zin'', maar wat moeten we dan? Deel gerust dingen over biden, of het nou negatief is of positief, maar het is typisch dat het dan niet het niveau ontstijgt als wat jij net poste. Gewoon niet noemenswaardig in het licht van wat trump allemaal flikt. En jij post dat omdat je een trump fan bent en het je niet aanstaat dat Trump hier (terecht) door het slijk gaat. whataboutism kan best, als het maar hout snijdt en inhoud heeft. Maar goed, dat heet ook wel een gezonde discussie gebaseerd op feiten en dat is een whataboutism per definitie niet.
pi_195545159
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Voor de schijn, jazeker :D de rest verzin je er op zijn fox's weer bij om wat leugens te bedenken die na genoeg herhaling door een groot gedeelte van de geïndoctrineerde fox kijkers als feit aangenomen gaan worden. 8)7

Dat je niet eens ingaat op de beschulding van mij jegens trump is ook weer veelzeggend liever geen fouten toegeven van trump maar proberen iemand anders zwart te maken als antwoord. :W
Waarom zou ik Trump moeten verdedigen? het is mijn vader niet lol. Valt het jullie nooit op dat jullie vet geagiteerd worden als ik ook maar wat over Biden post. Zo makkelijk op de kast te jagen. En elke meme of iets die langskomt van Trump lach ik hard mee met jullie.

De boosheid die bij Biden supporters zit is voor mij echt onbegrijpelijk. Waar is de Rene van de Gijp mentaliteit? w/

Het is en blijft een clownshow, dat was het al in 2016, en nu nog meer.
pi_195545243
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Waarom zou ik Trump moeten verdedigen? het is mijn vader niet lol. Valt het jullie nooit op dat jullie vet geagiteerd worden als ik ook maar wat over Biden post. Zo makkelijk op de kast te jagen. En elke meme of iets die langskomt van Trump lach ik hard mee met jullie.

De boosheid die bij Biden supporters zit is voor mij echt onbegrijpelijk. Waar is de Rene van de Gijp mentaliteit? w/
Ik denk dat jij het gewoon te zwart wit ziet. Hier zitten niet eens zoveel biden supporters denk ik. Hier zitten vooral users die zich helemaal verbazen, irriteren en verwonderen over wat er gaande is in de USA en Trump is daar de hoofdrolspeler in, in negatieve zin. En het is dan heel typisch dat er steeds weer users voorbij komen die de narrative willen wijzigen en steeds met nietszeggende of vage beschuldigingen komen jegens biden, fucking Clinton (boeiend!) en weet ik veel wie. Ga anderen lastig vallen.
pi_195545259
De politieke benoemingen van Trump krijgen het verzoek om alvast even hun ontslag in te dienen, daar zijn ze niet allemaal even blij mee:
https://www.politico.com/(...)-resignations-428412
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 10 oktober 2020 @ 12:54:23 #145
862 Arcee
Look closer
pi_195545284
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:52 schreef Monolith het volgende:
De politieke benoemingen van Trump krijgen het verzoek om alvast even hun ontslag in te dienen, daar zijn ze niet allemaal even blij mee:
Beetje voorbarig wel ook, toch?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_195545375
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:51 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Ik denk dat jij het gewoon te zwart wit ziet. Hier zitten niet eens zoveel biden supporters denk ik. Hier zitten vooral users die zich helemaal verbazen, irriteren en verwonderen over wat er gaande is in de USA en Trump is daar de hoofdrolspeler in, in negatieve zin. En het is dan heel typisch dat er steeds weer users voorbij komen die de narrative willen wijzigen en steeds met nietszeggende of vage beschuldigingen komen jegens biden, fucking Clinton (boeiend!) en weet ik veel wie. Ga anderen lastig vallen.
Zo zijn er ook duizenden valse beschuldigingen tegen Trump geweest, ik kijk gewoon wat objectiever denk ik. Jouw post bevestigd dat dit een safe space is voor Biden supporters. Bedankt daarvoor. Ik zal hier wegblijven zodat de circlejerk kan blijven doorgaan over de boze oranjeman. O-)
pi_195545391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:52 schreef Monolith het volgende:
Extreem links en extreem rechts hebben 1 ding gemeen. Beiden eisen volledige loyaliteit aan het land, de leider of de ideologie.
pi_195545429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:00 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Zo zijn er ook duizenden valse beschuldigingen tegen Trump geweest, ik kijk gewoon wat objectiever denk ik. Jouw post bevestigd dat dit een safe space is voor Biden supporters. Bedankt daarvoor. Ik zal hier wegblijven zodat de circlejerk kan blijven doorgaan over de boze oranjeman. O-)
Dat ga anderen lastig vallen bedoelde ik niet letterlijk tegen jou. Meer met betrekking tot users die alleen maar whataboutisms posten en de narrative willen veranderen en zo. Als dat niet je intentie is, blijf vooral hangen zou ik zeggen. Er komt hier toch genoeg interessants voorbij? Informatief ook vooral. Maar als al die informatie te pijnlijk voor je is omdat het je aan Trump zou moeten doen twijfelen, kan je idd beter wegblijven, i.p.v. fulltroll gaan.
pi_195545445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 12:54 schreef Arcee het volgende:

[..]

Beetje voorbarig wel ook, toch?
Het is ook niet omdat men verwacht dat Trump verliest. Het is omdat men na de verkiezingen sowieso 'opnieuw wil selecteren'. Mensen die er zitten op basis van hun competentie en niet per se wegens hun diepe loyaliteit aan Trump zouden dan moeten wieberen.
pi_195545486
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 13:01 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Extreem links en extreem rechts hebben 1 ding gemeen. Beiden eisen volledige loyaliteit aan het land, de leider of de ideologie.
Sure, maar wat heeft extreem-links hier mee te maken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')