Goeie beveiliger. Net een amerikaanse agent. Krijgt pepperspray in gezicht, schiet diegene dood. Goed gehandeldquote:Op zondag 11 oktober 2020 08:06 schreef crystal_meth het volgende:
Eén dode bij een betoging ("Patriot Rally) + tegenbetoging (door de organizatoren een “BLM-Antifa Soup Drive” genoemd) in Denver.
Een deelnemer aan de Patriot Rally werd doodgeschoten nadat ie met pepper spray spoot naar een private security guard die was ingehuurd door 9NEWS om hun team te beschermen.
[ afbeelding ]
[..]
https://www.denverpost.co(...)y-civic-center-park/
Ik wil niet lullig doen maar als jij een pistool op iemand richt en die persoon spuit dan pepperspray in je gezicht dan is de kans toch wel erg groot dat je, als reflex of zelfs maar als onwillekeurige reactie, de trekker overhaalt,afhankelijk van het type wapen kan de trekkerdruk die nodig is heel laag zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:39 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Goeie beveiliger. Net een amerikaanse agent. Krijgt pepperspray in gezicht, schiet diegene dood. Goed gehandeldik kijk er niet raar van op als we dit soort shit nog veel meer gaan zien, ook rond en na electionday.
quote:Op zondag 11 oktober 2020 08:06 schreef crystal_meth het volgende:
Eén dode bij een betoging ("Patriot Rally) + tegenbetoging (door de organizatoren een “BLM-Antifa Soup Drive” genoemd) in Denver.
Een deelnemer aan de Patriot Rally werd doodgeschoten nadat ie met pepper spray spoot naar een private security guard die was ingehuurd door 9NEWS om hun team te beschermen.
[ afbeelding ]
[..]
https://www.denverpost.co(...)y-civic-center-park/
Die hebben ze nodig omdat rechts-gekkies met peperspray de nieuwsmensen denken te moeten bewerken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom heeft een nieuwszender bewapende beveiliging nodig bij peaceful protests?
Die linksgekkies zijn echt koekwaus. r*pist president lol. Weet niet of ze de video's van de andere kandidaat hebben gezien, maar vast niet. Een protest waar je soepblikken naar mensen gooit die tegen jou zijn!![]()
En dan zeggen dat Trumpers een racistische/activistische beweging vormenzoals velen hier beamen.
Het enge is dat hier nog mensen het verheerlijken ook.
Omdat de media door de president worden weggezet als vijanden van het volk en die idioot het vooral goed doet bij triggerhappy gekkies.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Waarom heeft een nieuwszender bewapende beveiliging nodig bij peaceful protests?
Als jij gelooft dat dit een serieus pamflet is, dan.. bevestigt dat een beetje het beeld dat ik al van je had.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die linksgekkies zijn echt koekwaus. r*pist president lol. Weet niet of ze de video's van de andere kandidaat hebben gezien, maar vast niet. Een protest waar je soepblikken naar mensen gooit die tegen jou zijn!![]()
En dan zeggen dat Trumpers een racistische/activistische beweging vormenzoals velen hier beamen.
Goed punt. Ze zouden dit SAMEN doorstaan. Vervolgens is Trump haar allang vergeten.quote:Op zondag 11 oktober 2020 10:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
Hoe gaat het met FLOTUS? Trump heeft zijn vrouw geen enkele keer genoemd. Waardeloze echtgenoot...
Zou spectaculairder zijn als hij een soort Dr. Manhattan werd, uit de watchmen. Zelfde muziekje erbij.quote:Op zondag 11 oktober 2020 09:38 schreef Puddington het volgende:
[ twitter ]
Wow. Weet niet of het waar is, maar ik zie het hem nog doen ook.
Wees dan ook een vent en doe dan gelijk die koprol van Willy Wonka uit de eerste Sjakie en de Chocoladefabriek-film.
Dat is ook frappant, gisteren was je nog tegen whataboutisms.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:15 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/(...)ays_counter_protest/quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat dit een serieus pamflet is, dan.. bevestigt dat een beetje het beeld dat ik al van je had.
Niet de media, de media die niet rechts van fox zitten worden zo weggezet door die schreeuwerd, en het geïndoctrineerde volk gaat mee met het niet kloppende narratief.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Omdat de media door de president worden weggezet als vijanden van het volk en die idioot het vooral goed doet bij triggerhappy gekkies.
Journalisten blijven liever in leven tijdens het doen van hun werk.
Er wordt niet echt iemand naar voren geschoven.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:38 schreef Puddington het volgende:
Vraag me toch wel af wie de republikeinen in 2024 naar voren schuiven, mocht Biden winnen of Trump zeer onwaarschijnlijk een tweede termijn krijgen. Gaan ze door met hun narcistische cult of personality of keren ze terug naar het John McCain-conservatisme?
Gaan geruchten dat Tucker Carlson zich wellicht kandidaat stelt. Gaan ze lekker vrolijk door met de ICE-Gestapo en het afbreken van de Amerikaanse pseudo-democratie.
4 jaar is lang in de politiek, er kan veel veranderen ook bij de RNC. Ligt er helemaal aan hoe groot de nederlaag word.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er wordt niet echt iemand naar voren geschoven.
Er zijn primaries en mensen stemmen op wie ze willen.
Waarschijnlijk wordt het degene die het hardst schreeuwt en zich het onbeschoftst gedraagt.
Een grote nederlaag zou alleen maar betekenen dat de democraten in redelijke getale zijn komen opdagen om te stemmen.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
4 jaar is lang in de politiek, er kan veel veranderen ook bij de RNC. Ligt er helemaal aan hoe groot de nederlaag word.
Hmm, Texas word nu als toss up gegeven, dat is toch echt wel iets waar de RNC zich zorgen over moet maken.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Een grote nederlaag zou alleen maar betekenen dat de democraten in redelijke getale zijn komen opdagen om te stemmen.
Niet dat de stemmers in de republikeinse primaries opeens van mening veranderd zijn.
Macht, aandacht, vrijwel onaantastbaar zijn...het zijn motivaties.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het lijkt me sterk dat Carlson zich aandient. De man leidt een leven van ongekende luxe en het enige wat hij daarvoor hoeft te doen is wat rechts-radicale scripts voorlezen. Ik zie niet waarom hij dat zou willen ruilen voor een eventueel presidentschap, hoewel ditzelfde argument ook gemaakt kon worden voor Trump.
Lol, niemand die die gast serieus neemt in een solide democratendistrict.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Zo'n filmpje kan ook gemaakt worden over Nederlandse burgemeesters/politici.
Weinig Nederlandse politici die in een villa wonen. En districten kennen we niet in ons land.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:29 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]
Zo'n filmpje kan ook gemaakt worden over Nederlandse burgemeesters/politici.
Daar gaat het bij mij niet om, ik weet ook dat die oude Maxime Waters daar al jaren LA aan het kapot maken is. Is ook te zien. Je hebt wel verandering nodig een keer.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:45 schreef Puddington het volgende:
[..]
Lol, niemand die die gast serieus neemt in een solide democratendistrict.
https://ballotpedia.org/C(...)trict_election,_2020
Ja wij hebben politici inderdaad die in safehouses moeten wonen i.v.m. islamitische dreiging.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weinig Nederlandse politici die in een villa wonen. En districten kennen we niet in ons land.
Rutte, onze premier, woont nota bene in een rijtjeshuis in Den Haag.
En dat komt van een gast die oneervol ontslagen is door de marine? Zoek je kandidaten wat beter uit.quote:Op zondag 11 oktober 2020 12:50 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij niet om, ik weet ook dat die oude Maxime Waters daar al jaren LA aan het kapot maken is. Is ook te zien. Je hebt wel verandering nodig een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |