abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195531299
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:09 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Niet alleen ik hoor, de rest van de wereld zou jouw vergezochte theorie ook uitlachen. Een man met zedenverleden die aan een agent bekend dat ie op jonge jongens valt en een aantal slachtoffertjes gemaakt heeft die tegen hem konden getuigen, die gematchd wordt aan een dood kind en geen uitleg of commentaar wilt geven en de verklaring van diens advocaat (jij dus) is dan dat ie een onderbroekenfetish heeft en verder nergens wat mee te maken heeft.

Geloofwaardig :N
Het gaat erom of je speeksel in de onderbroek (en verder nergens) 1-op-1 kunt koppelen aan orale seks. Wat jij er verder van vindt, moet je zelf weten. Als ik Roethof was, wist ik het wel.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_195531316
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:05 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Onder invloed van angst maakt hij toch behoorlijk weloverwogen keuzes...

Hij komt eerder heel berekend en calculerend over.
Dat lijkt mij ook. Toch blijf ik het vreemd vinden dat hij destijds zijn bek heeft opengetrokken over die andere jongens. Dat past dan weer niet in het plaatje.
Het ligt aan de instanties zelf
pi_195531338
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Je bedoelt dus niet zozeer dat hij opgewonden zou raken van het zien van zo'n onderbroek (op foto's en dergelijke), maar dat hij hem zelf heeft gedragen? Dan ligt een ander soort sporen veel meer voor de hand, en die ontbreken kennelijk.
Nee, dat bedoel ik niet. Want speeksel.

Zoals gezegd, verdere uitleg laat ik aan eenieders eigen verbeelding over.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_195531367
En daar laat ik het voor nu even bij :W
.
pi_195531553
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:12 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Dat lijkt mij ook. Toch blijf ik het vreemd vinden dat hij destijds zijn bek heeft opengetrokken over die andere jongens. Dat past dan weer niet in het plaatje.
Waarschijnlijk kon hij daar niet onderuit. Teveel bewijs op dat moment tegen hem.

Zonder dat DNA hadden we Jos B nooit in het vizier gekregen. Dan was deze zaak helemaal nooit opgelost geweest.

Daarom denk ik dat het DNA en het speekselmateriaal cruciaal zal zijn om hem te veroordelen.
pi_195531667
0
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:21 schreef dennie85 het volgende:
Echt jammer als ze de 2 ooggetuigen die Jos en Nicky op de fiets hebben gezien, niet meenemen
maar die worden wel meegenomen, ik zag het gister langskomen bij de opsomming voor de strafeis.
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_195531721
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:32 schreef eigendeegcookie het volgende:
0
[..]

maar die worden wel meegenomen, ik zag het gister langskomen bij de opsomming voor de strafeis.
quote:
Getuigen herkenden B.
Er zijn in de zaak twee verschillende getuigen die in augustus rond de verdwijning van Nicky een man op een fiets gezien met achterop een jongetje in een rode broek. Ze meldden zich 20 jaar later opnieuw toen de naam en foto van Jos B. bekend waren gemaakt. Ze konden eerder geen omschrijving van de man geven, maar wel nadat de identiteit van B. bekend was gemaakt. Een van de getuige heeft eerder in 1998 ook Nicky herkend maar vond toen geen gehoor bij de politie.

Op ongeveer vijf minuten fietsen van de plek waar deze getuigen dit hebben gezien, waren nog twee getuigen. Twee mannen hebben op maandagochtend 10 augustus, een dag na de verdwijning van Nicky, een schreeuw gehoord van een kind uit een bosperceel op de Brunssummerheide. Het zou een angstige kreet om hulp zijn geweest. Ze hebben nog gezocht maar niks gevonden.
pi_195531846
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Petpampim het volgende:

[..]

Dat vind ik een goede opmerking van je. Dat is, wat mij betreft, precies de pointe in deze zaak.

En over die kapper: daarmee bedoelde ik dat DNA verplaats- en plantbaar is. Iemand kan in theorie naar de lokale kapperszaak gaan, wat haren meenemen en die ergens vrolijk rondstrooien. Idem met speeksel en huidschilfers, al is dat wel een iets ingewikkelder opgave. Mijn opmerking was ook niet per se toegespitst op deze zaak, maar vooral op jouw suggestie dat als in een huis DNA aangetroffen wordt, diegene dan ook wel in dat huis geweest moet zijn. Dat klopt dus niet.
Is er eigenlijk (door TNO?) getest met wat voor handelingen de hoeveelheid DNA-materiaal van Jos B verklaarbaar zou zijn? Ik doel ook op de tweets waarin werd gesteld dat er buitensporig veel DNA van Jos op de onderbroek van Nicky zat, meer dan van Nicky zelf (!).

Is er in een lab getest hoeveel DNA je verspreid bij het herschikken van kleding, bij het aan- en uittrekken van kleding, etc? Dat lijkt me nog wel interessant.
Somebody that I used to know
pi_195531869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 12:00 schreef qajariaq het volgende:
Vanmorgen nog eens naar een oude uitzending van PrV gekeken uit 1999.

Hier gaat het dus nog helemaal over Joos en over het feit dat justitie en politie niet helemaal soepel functioneerden toen.

Even samenvatten.
Joos is in de jaren vijftig veroordeeld voor zeden. Er is een getuige die in de jaren 80 die claimt dat Joos bij hem en anderen iets teveel visuele belangstelling had en soms ook aanraakte.

In het eerste jaar zijn er al drie OvJ geweest. Geen goed teken voor een onderzoek natuurlijk.

DNA van Joos is niet gevonden op Nicky maar zijn rol iets uitdiepen zou geen kwaad kunnen.
zijn rol was juist iets te ver uitgediept in deze uitzending,
de Vries noemt allerlei verdachte zaken van Joos, maar 3 daarvan kan je tegen mekaar wegstrepen:
-hij maakt zn tent schoon
-hij zegt tegen de tuinman dat hij zijn kleding gewassen heeft op t kampterrein ivm een of ander darm-ongelukje
-hij zet zn auto in de garage [dan hoeft hij minder ver te lopen met de natte was]

er ging mij wél een lichtje branden toen ik hoorde dat Joos kinderen placht te wekken om te vragen of ze moesten plassen, en hoe hij dan 'hielp' met de zaklantaarn.
ik vond t al zo idioot dat de kinderen 's nachts niet alleen naar de wc's mochten!
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:45:31 #210
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195531880
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:36 schreef Barlexus het volgende:

[..]

[..]

Weer een stuk flopbewijs.
Alsof je 20 jaar later nog precies kunt herinneren hoe een voorbijganger eruitzag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195531957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Alsof je 20 jaar later nog precies kunt herinneren hoe een voorbijganger eruitzag.
Dat is meer een psychologische kwestie die te verklaren is.

Als je iemand ziet op een hele drukke plek en daar lopen nog 100 mensen zal je dat inderdaad zo vergeten.

Zie je iemand op een heel afgelegen plek helemaal alleen lopen en je hoort binnen 24 uur dat er iets verdachts met deze persoon aan de hand is dan kan je dat beeld en de kenmerken wel lang op je netvlies en in je geheugen houden.
pi_195532067
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Angst?
Zou best kunnen, maar er dan 20 jaar mee rondlopen...
pi_195532167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:49 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Dat is meer een psychologische kwestie die te verklaren is.

Als je iemand ziet op een hele drukke plek en daar lopen nog 100 mensen zal je dat inderdaad zo vergeten.

Zie je iemand op een heel afgelegen plek helemaal alleen lopen en je hoort binnen 24 uur dat er iets verdachts met deze persoon aan de hand is dan kan je dat beeld en de kenmerken wel lang op je netvlies en in je geheugen houden.
Feit is wel dat hij daar weer was.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195532335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:45 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

flopbewijs??
ik ga er van uit dat deze getuigeverklaring doorslaggevend zal zijn.
Jos Brech is gezien met N toen hij nog leefde.
vlakbij de getuige laat N zich van de fiets vallen, en hij kijkt haar aan. ik kan me voorstellen dat dat indruk maakt, natuurlijk kijk je dan ook even naar de fietser.
als korte tijd later de foto van de vermiste N. langskomt, herkent ze N. direkt, en gaat het voorval melden.
en later nog eens.
de getuigeverklaring leek wellicht onbruikbaar, omdat men Joos Barten verdacht, en de man op de fiets was niet oud.
Maar toen ze de foto van Jos Brech zag herkende ze hem meteen, en dat had ze 20 jaar eerder al gezegd: als ik m zie herken ik hem wel.
pi_195532383
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef eigendeegcookie het volgende:
vlakbij de getuige laat N zich van de fiets vallen
Misschien in de hoop dat die vrouw hem dan zou meenemen.
Helaas heeft ook zij gefaald mijn inziens en er niks mee gedaan.
Ik heb mijn twijfels over deze getuigen, maar goed zeg nooit nooit. Ik was er niet bij
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:15:06 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195532394
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

flopbewijs??
ik ga er van uit dat deze getuigeverklaring doorslaggevend zal zijn.
Jos Brech is gezien met N toen hij nog leefde.
vlakbij de getuige laat N zich van de fiets vallen, en hij kijkt haar aan. ik kan me voorstellen dat dat indruk maakt, natuurlijk kijk je dan ook even naar de fietser.
als korte tijd later de foto van de vermiste N. langskomt, herkent ze N. direkt, en gaat het voorval melden.
en later nog eens.
de getuigeverklaring leek wellicht onbruikbaar, omdat men Joos Barten verdacht, en de man op de fiets was niet oud.
Maar toen ze de foto van Jos Brech zag herkende ze hem meteen, en dat had ze 20 jaar eerder al gezegd: als ik m zie herken ik hem wel.
Leuk man, maar nogmaals. Een herinnering van 20 jaar terug kun je niet als hard bewijs zien. Het is onmogelijk om iemand die je maar heel even hebt gezien 20 jaar later in detail nog terug te herkennen.
pi_195532412
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Leuk man, maar nogmaals. Een herinnering van 20 jaar terug kun je niet als hard bewijs zien. Het is onmogelijk om iemand die je maar heel even hebt gezien 20 jaar later in detail nog terug te herkennen.
Wel als je een kop als Jos B heb....dat is wel een opvallende afwijkende verschijning moet ik zeggen.
pi_195532577
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:15 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Deze getuigen hebben zich 22 jaar geleden al gemeld met deze getuigenverklaring.
Het is niet iets van nu.
pi_195532605
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:14 schreef hartloper het volgende:
Helaas heeft ook zij gefaald mijn inziens en er niks mee gedaan.
ze heeft gedaan wat ze kon!
ze had N niet mogen meenemen, N wilde dat wellicht wel, maar hij vroeg daar niet om.
natuurlijk kon N niet verwachten hoe de situatie zich ontwikkelen zou.
pi_195532635
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:27 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

ze heeft gedaan wat ze kon!
ze had N niet mogen meenemen, N wilde dat wellicht wel, maar hij vroeg daar niet om.
natuurlijk kon N niet verwachten hoe de situatie zich ontwikkelen zou.
En dan hebben we het ook over ontvoering naast al die andere feiten die we al hebben.
pi_195532653
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Deze getuigen hebben zich 22 jaar geleden al gemeld met deze getuigenverklaring.
Het is niet iets van nu.
het is wel iets van nu:
een collega van de getuige vertelde hoezeer de getuigde overstuur raakte toen de eerste foto van Brech verscheen
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:30:13 #222
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195532660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:16 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Wel als je een kop als Jos B heb....dat is wel een opvallende afwijkende verschijning moet ik zeggen.
Nou niet echt. Hij ziet er vrij normaal uit.
pi_195532670
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Nou niet echt. Hij ziet er vrij normaal uit.
8)7
pi_195532697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef Barlexus het volgende:

[..]

8)7
Uiterlijk is wel ver gezocht he?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_195532723
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

het is wel iets van nu:
een collega van de getuige vertelde hoezeer de getuigde overstuur raakte toen de eerste foto van Brech verscheen
Ja toen ze die kop zag.

Haar verklaring heeft ze gedaan drie weken na de dood van Nicky. Samen met haar toen 15 jarige dochter.
Die verklaring is daarom wel betrouwbaar, maar als zoveel in het dossier ondergesneeuwd geraakt.
pi_195532744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Uiterlijk is wel ver gezocht he?
Is wel een cruciaal onderdeel voor de getuigenverklaringen natuurlijk. Ik vind dat jos B wel een apart hoofd heeft die makkelijk herkenbaar voor mij zou zijn na 20 jaar.
pi_195532758
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:33 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Is wel een cruciaal onderdeel voor de getuigenverklaringen natuurlijk. Ik vind dat jos B wel een apart hoofd die makkelijk herkenbaar voor mij zou zijn na 20 jaar.
Echt he? wat een waanzin
pi_195532780
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt he? wat een waanzin
Als ik naar zijn hoofd kijk denk ik dat hij er 20 jaar geleden misschien bijna hetzelfde eruit heeft gezien.

Hij heeft opvallende jukbeenderen en ogen

en het belangrijkste natuurlijk zijn puntkin....
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:39:26 #229
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_195532887
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:30 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

het is wel iets van nu:
Toen wist ze al dat hij een verdachte was nietwaar ? Dus dat zegt niet zo veel. Het is niet zo dat ze zijn foto tussen een boel andere foto's zag en hem er uit moest pikken.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_195532957
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Toen wist ze al dat hij een verdachte was nietwaar ? Dus dat zegt niet zo veel. Het is niet zo dat ze zijn foto tussen een boel andere foto's zag en hem er uit moest pikken.
er zijn wel veel verdachten geweest zo door de jaren heen, maar toen zei ze niks
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:43:40 #231
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_195532979
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:42 schreef eigendeegcookie het volgende:

[..]

er zijn wel veel verdachten geweest zo door de jaren heen, maar toen zei ze niks
Dat is ook al geen bewijs, dit werd meteen gebracht als DE dader. Niet zo maar een verdachte.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_195532995
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Als ik naar zijn hoofd kijk denk ik dat hij er 20 jaar geleden misschien bijna hetzelfde eruit heeft gezien.

De meidentent zag rond 02:00 een man met een puntkin en een hoed op het kampterrein.
Gaf nog ff wat onrust 4/5 uur voordat Nicky verdween.

Ook zo’n ondergesneeuwde verklaring.
pi_195533012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:35 schreef Barlexus het volgende:

[..]

En grote oren...
pi_195533074
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:39 schreef deedeetee het volgende:

[..]

triest dat ze in 2018 nog door gingen met blunderen
toen hadden ze idd eerst die getuige moeten benaderen met 5 foto's
voordat het opsporingsbericht van J bekend gemaakt werd
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:15:08 #235
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_195533633
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En grote oren...
En een grote neus...

Nou kom op zeg mensen. Ophouden nu hiermee.
Het is voor zijn leeftijd verder een onopvallend type.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_195533735
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:00 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon dezelfde situatie. DNA op een onderbroek komt niet aanwaaien. Plus nog het feit dat hij er geweest is, pedo is, eerder zoiets gedaan heeft.

Teveel om op te noemen...

DNA spoor in een woning hoeft ook niet te betekenen dat jij hebt ingebroken. Wellicht was je er eerder toevallig een keer. Ja. Zonder dat je die mensen kent. Dat geloof je ook niet
Wat???
Grapjas.

Je leest totaal niet wat ik zeg.
Het dna is een gek verhaal, maar bewijst totaal niet een verkrachting of moord.
Dus jij wil hem al veroordelen vanwege zijn pedo verleden? Walgelijk :r
Typisch voor dit show proces.

Dna van jou in iemands woning toont wel degelijk een strafbaar feit aan. Anders had die ander wel geweten dat je er was.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Proest, nee er is DNA materiaal van de paashaas gevonden _O-

Blijf lekker dromen.
Dat dna zegt niets over verkrachting dat is het punt.
pi_195533750
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

En grote oren...
excuses dat ik dat vergat te melden
pi_195533755
Dit topic laat wel zien wat een showproces dit is geworddn. Het gaat totaal niet om de feiten.
pi_195533785
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:20 schreef bianconeri het volgende:
Dit topic laat wel zien wat een showproces dit is geworddn. Het gaat totaal niet om de feiten.
We hebben inmiddels 48 topics/delen vol met feiten....
pi_195533820
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:20 schreef bianconeri het volgende:
Nee inderdaad iedereen hier wil hem zien hangen. Niemand reageert inhoudelijk. Alleen jij ziet dat!
pi_195533941
Sorry, ik lig in het ziekenhuis dus de laatste dagen niet echt meegekregen. Is er nog iets gedaan met die kluisverklaring of was die opgenomen verklaring van B. de beruchte kluisverklaring?
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 20:38:40 #242
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_195534081
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:42 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Goede inhoudelijke reactie! Heel goed.
Je snapt het niet, ga weg
pi_195534613
quote:
17s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:31 schreef praadje het volgende:
Sorry, ik lig in het ziekenhuis dus de laatste dagen niet echt meegekregen. Is er nog iets gedaan met die kluisverklaring of was die opgenomen verklaring van B. de beruchte kluisverklaring?
Er zou nog 1 kluisverklaring zijn maar Jos wil hem niet meer laten zien en beroept zich telkens op zijn zwijgrecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2020 21:01:20 ]
pi_195534769
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:19 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat???
Grapjas.

Je leest totaal niet wat ik zeg.
Het dna is een gek verhaal, maar bewijst totaal niet een verkrachting of moord.
Dus jij wil hem al veroordelen vanwege zijn pedo verleden? Walgelijk :r
Typisch voor dit show proces.

Dna van jou in iemands woning toont wel degelijk een strafbaar feit aan. Anders had die ander wel geweten dat je er was.
[..]

Dat dna zegt niets over verkrachting dat is het punt.
DNA is 'een gek verhaal'. Lol.

Ja, er komt zonder reden 28 DNA sporen aan de binnenkant van de onderbroek. Inclusief speeksel (!). In combinatie met alle andere aanwijzingen, valse verklaringen. Van iemand die dus ook aantoonbaar bij Nicky was.

Op z'n minst heeft hij met een hand in de broek gezeten. En mond. Dat is al aanranding. En met alle andere aanwijzingdn is ontvoering ook aannemelijk. En gezien de doodsoorzaak het ombrengen ook.

En pedofiele achtergrond speelt zeker mee. Net als een pyromaan eerder verdacht zal zijn van stichten van brand. Pedofili is verboden en is hij eerder voor veroordeeld. Je kan je ogen daar niet voor sluiten als rechtbank.

Zelfde als je eerder een verdacht feit gepleegd hebt, dan weegt de rechtbank dat ook mee. Zo is dat nu eenmaal.
Love is in the air!
pi_195534973
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Ja, er komt zonder reden 28 DNA sporen aan de binnenkant van de onderbroek. Inclusief speeksel (!). In combinatie met alle andere aanwijzingen, valse verklaringen. Van iemand die dus ook aantoonbaar bij Nicky was.

Op z'n minst heeft hij met een hand in de broek gezeten. En mond. Dat is al aanranding. En met alle andere aanwijzingdn is ontvoering ook aannemelijk. En gezien de doodsoorzaak het ombrengen ook.

En pedofiele achtergrond speelt zeker mee. Net als een pyromaan eerder verdacht zal zijn van stichten van brand. Pedofili is verboden en is hij eerder voor veroordeeld. Je kan je ogen daar niet voor sluiten als rechtbank.

Zelfde als je eerder een verdacht feit gepleegd hebt, dan weegt de rechtbank dat ook mee. Zo is dat nu eenmaal.
Wacht even, hij is nooit voor iets met pedofilie veroordeeld.
pi_195535019
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:57 schreef Petpampim het volgende:

[..]

Dat vind ik een goede opmerking van je. Dat is, wat mij betreft, precies de pointe in deze zaak.

En over die kapper: daarmee bedoelde ik dat DNA verplaats- en plantbaar is. Iemand kan in theorie naar de lokale kapperszaak gaan, wat haren meenemen en die ergens vrolijk rondstrooien. Idem met speeksel en huidschilfers, al is dat wel een iets ingewikkelder opgave. Mijn opmerking was ook niet per se toegespitst op deze zaak, maar vooral op jouw suggestie dat als in een huis DNA aangetroffen wordt, diegene dan ook wel in dat huis geweest moet zijn. Dat klopt dus niet.
Zeker plantbaar ja .
De unabomber deed dat al

He retrieved pubic hair from a public restroom to plant as a false clue in one of his bombs.
pi_195535402
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:22 schreef Barlexus het volgende:

[..]

We hebben inmiddels 48 topics/delen vol met feiten....
Vandaar dat zelfs het OM geen feiten kan aandragen maar FOK weet het weer beter hahaha.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:24 schreef Questular het volgende:

[..]

Nee inderdaad iedereen hier wil hem zien hangen. Niemand reageert inhoudelijk. Alleen jij ziet dat!
Dat is dus het trieste.
Er wordt geen enkel bewijs gegeven en alleen omdat hij een pedo is/was en zijn dna op een nogal rare plek zit moet hij hangen?

Mogen blij zijn dat we geen jury systeem kennen in NL zeg met al die figuren hier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 20:38 schreef xzaz het volgende:

[..]

Je snapt het niet, ga weg
Niet iedereen reageert op emoties.
Jij snapt niet wat een bewijs is. Daar kan ik niets aan doen.
pi_195535411
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:12 schreef blackmirror het volgende:

[..]

Wacht even, hij is nooit voor iets met pedofilie veroordeeld.
Ja dat is ook een mooi verhaal vanuit zijn verleden

Volgens mij had hij een proeftijd van 2 jaar ofzo en daarna zijn al zijn dossiers ineens zomaar verdwenen...

Deze zaak :)

toevalligheden, fouten, leugens, enzovoorts enzovoorts... je houd het bijna niet voor mogelijk maar het kan allemaal schijnbaar wel....
pi_195535517
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:05 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin in 1 post.

Nogmaals: Ja dat dna is een raar verhaal maar nee dat duidt nergens op verkrachting en al helemaal niet op moord.

Ten 2e doet zijn pedofilie er niet toe. Als jouw of mijn dna er zou zitten was het toch niet anders geweest (vanuitgaande dat jij ook geen pedo bent).
Iemands verleden doet er niet toe.

Ten 3e weegt de rechtbank dat helemaal niet mee. We hebben geen jury die op emoties oordeelt hè....
Wat ze wel meewegen mocht er bewijs komen is dat het niet de 1e keer is, dan wordt de straf hoger.
Maar het maakt niet uit voor de veroordeling zelf.
pi_195535662
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:35 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat een hoop onzin in 1 post.

Nogmaals: Ja dat dna is een raar verhaal maar nee dat duidt nergens op verkrachting en al helemaal niet op moord.

Ten 2e doet zijn pedofilie er niet toe. Als jouw of mijn dna er zou zitten was het toch niet anders geweest (vanuitgaande dat jij ook geen pedo bent).
Iemands verleden doet er niet toe.

Ten 3e weegt de rechtbank dat helemaal niet mee. We hebben geen jury die op emoties oordeelt hè....
Wat ze wel meewegen mocht er bewijs komen is dat het niet de 1e keer is, dan wordt de straf hoger.
Maar het maakt niet uit voor de veroordeling zelf.
Jij heb een tunnelvisie waar je heel diep in zit zoals nog een paar anderen.

Er is een hele reeks van bewijs en getuigen tegen Jos B.

Met welk bewijs materiaal had Jos B volgens jouw dan wel veroordeeld kunnen worden?

Wat hadden we moeten hebben volgens JOU om hem achter de tralies te kunnen zetten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')