nee van internet post geen fotos van werk hequote:
Komt wel in de buurt van?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee van internet post geen fotos van werk he
Nee dat is niet handig zo'n dingquote:
mag ook buiten verjaardagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag op je verjaardag. Limoncello![]()
![]()
klopt. Prima dingen ookquote:
zweedse band valt onder bepaalde strenge voorwaarden wordt zelden nog gebruikt door de nieuwe wetgeving van beperkte maatregelenquote:
stoutertquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee van internet post geen fotos van werk he
Ik vond Abba ook wel goed ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zweedse band valt onder bepaalde strenge voorwaarden wordt zelden nog gebruikt door de nieuwe wetgeving van beperkte maatregelen![]()
![]()
![]()
![]()
in aller laatste geval alleen met strikte regels gelukkig
Moet altijd lachen om de 'gecensureerde' foto's daarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig zo'n ding
[..]
mag ook buiten verjaardag
[..]
klopt. Prima dingen ook
Ja?quote:
Foeiquote:
klopt nu strengere regels gelukkig door nieuwe wet. en ik heb helemaal geen fotos van bewoners op mijn telefoon op laptop is een no goquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik schrok alziet er op zich wel comfortabel uit, wij moesten vroeger van die 'onrustbanden' gebruiken, vreselijke dingen.
best zielig toch om te doen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik schrok alziet er op zich wel comfortabel uit, wij moesten vroeger van die 'onrustbanden' gebruiken, vreselijke dingen.
En dan nog eruit weten te wurmenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zweedse band valt onder bepaalde strenge voorwaarden wordt zelden nog gebruikt door de nieuwe wetgeving van beperkte maatregelen![]()
![]()
![]()
![]()
in aller laatste geval alleen met strikte regels gelukkig
60 dacht ik dat ze gisteren zeiquote:
Geloof ik meteen. ik 1 ban gehad en ja was wel schuldigquote:
ja precies. hoe het kan is raadselquote:
Valt soms tegenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Boefjeen ik maar denken dat jij zo braaf was
Watte ga je kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Even ontbijten en himym kijken
Tot later
Laters moppiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Tot later
Klopt, zijn ook vaak angstige en verwarde personenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
best zielig toch om te doen...
Twee dagen dan weer naar de 25. Het is oktober he, niet novemberquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Afgelopen met het warme weer daar dus.
dag moenuhpoenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Tot later
laatste twee seizoenen zijn echt kutquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geloof ik meteen. ik 1 ban gehad en ja was wel schuldig
Oktober en 25 graden lijkt me ook wel gek. Maar daar dus normaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee dagen dan weer naar de 25. Het is oktober he, niet november
maal 5?quote:
Echt waar?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jammer dat de schenker van je abo niet in je notes komt
@:Danny
Ben nou bij de laatste seizoen. Vind het juist leuker nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
laatste twee seizoenen zijn echt kut
Ooit in een nachtdienst gehoord dat iemand zich eruit had gewurmd en bij het uit bed vallen aan zijn scrotum was blijven hangen. Hoedanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies. hoe het kan is raadsel
wij gebruiken het maar bij 1 meer omdat degene er zelf om vraagt en zo zijn rust te hervinden... en om de veiligheid van degene zelf en personeel. maar we volgen het protocol want door nieuwe wet gelukkig niet zo makkelijk meer. moet goed beschreven staan .. ervoor heb je eerst signaleringsplan gevolgt ect.. ik vind het verschrikkelijk om te doen maar gebeurt circa 2 keer per weekquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, zijn ook vaak angstige en verwarde personen
Nooit gezien dus ik weet het nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zou nog steeds wel raken hoor dan
ik vond het kutquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben nou bij de laatste seizoen. Vind het juist leuker nu.
daar gebruiken wij niet meer voor dus. mag ook niet meer vrijheidsbeperking. meer voor zijn veiligheid en veiligheid personeel. maar als hij tot rust is weer vrijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ooit in een nachtdienst gehoord dat iemand zich eruit had gewurmd en bij het uit bed vallen aan zijn scrotum was blijven hangen. Hoedanheb nooit naar de details durven vragen.
Jij lijkt mij juist een voorbeeldige userquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had ook een ban deze maand maar ik ben vergeten waarvoor
Gelukkig weer terugquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou ik heb er echt geen zin aanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
Ben ik de enige die zin heeft in shoarma?
Is ook veel beter Jacq, ondingen zijn het.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar gebruiken wij niet meer voor dus. mag ook niet meer vrijheidsbeperking. meer voor zijn veiligheid en veiligheid personeel. maar als hij tot rust is weer vrij
Ben ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij lijkt mij juist een voorbeeldige user
is toch lekker als lunchquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik heb er echt geen zin aan
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
Eerste keer dat ik het moest doen was ik totaal verbijsterd en vond het onmenselijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ook veel beter Jacq, ondingen zijn het.
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig weer terug
Dan was jij ook vast onschuldigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Sinds UTO is afgelopen staan mijn notes helemaal stil
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ooit in een nachtdienst gehoord dat iemand zich eruit had gewurmd en bij het uit bed vallen aan zijn scrotum was blijven hangen. Hoedanheb nooit naar de details durven vragen.
ben jij zo'n huismoeder die niet meer weet wat ze moet doen nu Utopia is afgelopen?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Sinds UTO is afgelopen staan mijn notes helemaal stil
Ja............ zéker!!! Dat zou leuk zijnquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Dan was jij ook vast onschuldig
Ik vind het wel jammer dat ik niet kan zien van wie de notes komen!
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben jij zo'n huismoeder die niet meer weet wat ze moet doen nu Utopia is afgelopen?
Ook goed hoor.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
I’m good! Hoe is het met Duder0n?
[..]
Allright, dan ga ik zelf ook even oefenen.
12.45 pasquote:
In het potje gieten? Lijkt me meer iets voor mini-ToTquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben hier noodles aan het maken. (Nou ja, water koken om het in het potje te gieten.)
Te vroeg nogquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
ken je de nieuwe wet. vrijheidsbeperkte maatregelen? die is best verbeterd al slaan ze erin door. rol stoel mag bijvb niet meer op de rem ( soms gevaarlijke situaties) maar verders is de wet verbeterd. slaapkamer deuren niet meer op slot ectquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ook veel beter Jacq, ondingen zijn het.
Rrrriiiiiiiightquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal het hem even vragenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
leeft hij nog eigenlijk, hij was altijd mijn beste vriend
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Op het laatst vond ik het niet zo leuk meer, allemaal haat en nijd. Maar in het begin was het echt heel erg gezelligquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Toch was het vaak erg gezelligmis @:EduardvonRattenstein wel
die dingen kunnen levensgevaarlijk zijn zelfsquote:
Was het nog gezellig gisteren?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op het laatst vond ik het niet zo leuk meer, allemaal haat en nijd. Maar in het begin was het echt heel erg gezellig
Gelukkig is het hier altijd gezelligquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op het laatst vond ik het niet zo leuk meer, allemaal haat en nijd. Maar in het begin was het echt heel erg gezellig
had ook niemand verwachtquote:
Ja ik ben nu wel benieuwd tegen welk modje ik herhaaldelijk kut ben geweestquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja............ zéker!!! Dat zou leuk zijn
Welnee joh, nou loop ik elke dag met een vlag ondersteboven op het Malieveld te gillen dat corona niet bestaat.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben jij zo'n huismoeder die niet meer weet wat ze moet doen nu Utopia is afgelopen?
Ja.... is ook niet te lachen eigenlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die dingen kunnen levensgevaarlijk zijn zelfs
postte net nog in klbquote:
hij ging toch niet voor niks op #anoniemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |