Ooit in een nachtdienst gehoord dat iemand zich eruit had gewurmd en bij het uit bed vallen aan zijn scrotum was blijven hangen. Hoedanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja precies. hoe het kan is raadsel
wij gebruiken het maar bij 1 meer omdat degene er zelf om vraagt en zo zijn rust te hervinden... en om de veiligheid van degene zelf en personeel. maar we volgen het protocol want door nieuwe wet gelukkig niet zo makkelijk meer. moet goed beschreven staan .. ervoor heb je eerst signaleringsplan gevolgt ect.. ik vind het verschrikkelijk om te doen maar gebeurt circa 2 keer per weekquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Jippie het volgende:
[..]
Klopt, zijn ook vaak angstige en verwarde personen
Nooit gezien dus ik weet het nietquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zou nog steeds wel raken hoor dan
ik vond het kutquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ben nou bij de laatste seizoen. Vind het juist leuker nu.
daar gebruiken wij niet meer voor dus. mag ook niet meer vrijheidsbeperking. meer voor zijn veiligheid en veiligheid personeel. maar als hij tot rust is weer vrijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ooit in een nachtdienst gehoord dat iemand zich eruit had gewurmd en bij het uit bed vallen aan zijn scrotum was blijven hangen. Hoedanheb nooit naar de details durven vragen.
Jij lijkt mij juist een voorbeeldige userquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had ook een ban deze maand maar ik ben vergeten waarvoor
Gelukkig weer terugquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nou ik heb er echt geen zin aanquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
Ben ik de enige die zin heeft in shoarma?
Is ook veel beter Jacq, ondingen zijn het.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
daar gebruiken wij niet meer voor dus. mag ook niet meer vrijheidsbeperking. meer voor zijn veiligheid en veiligheid personeel. maar als hij tot rust is weer vrij
Ben ik ookquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij lijkt mij juist een voorbeeldige user
is toch lekker als lunchquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou ik heb er echt geen zin aan
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef dud0r het volgende:
Ben ik de enige die zin heeft in shoarma?
Eerste keer dat ik het moest doen was ik totaal verbijsterd en vond het onmenselijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is ook veel beter Jacq, ondingen zijn het.
Jaquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelukkig weer terug
Dan was jij ook vast onschuldigquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:30 schreef mazaru het volgende:
Sinds UTO is afgelopen staan mijn notes helemaal stil
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:28 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ooit in een nachtdienst gehoord dat iemand zich eruit had gewurmd en bij het uit bed vallen aan zijn scrotum was blijven hangen. Hoedanheb nooit naar de details durven vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |