Geloof ik meteen. ik 1 ban gehad en ja was wel schuldigquote:
ja precies. hoe het kan is raadselquote:
Valt soms tegenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Boefjeen ik maar denken dat jij zo braaf was
Watte ga je kijken?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Even ontbijten en himym kijken
Tot later
Laters moppiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Tot later
Klopt, zijn ook vaak angstige en verwarde personenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
best zielig toch om te doen...
Twee dagen dan weer naar de 25. Het is oktober he, niet novemberquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Afgelopen met het warme weer daar dus.
dag moenuhpoenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Tot later
laatste twee seizoenen zijn echt kutquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Geloof ik meteen. ik 1 ban gehad en ja was wel schuldig
Oktober en 25 graden lijkt me ook wel gek. Maar daar dus normaalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Twee dagen dan weer naar de 25. Het is oktober he, niet november
maal 5?quote:
Echt waar?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jammer dat de schenker van je abo niet in je notes komt
@:Danny
Ben nou bij de laatste seizoen. Vind het juist leuker nu.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
laatste twee seizoenen zijn echt kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |