nee van internet post geen fotos van werk hequote:
Komt wel in de buurt van?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee van internet post geen fotos van werk he
Nee dat is niet handig zo'n dingquote:
mag ook buiten verjaardagquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat mag op je verjaardag. Limoncello![]()
![]()
klopt. Prima dingen ookquote:
zweedse band valt onder bepaalde strenge voorwaarden wordt zelden nog gebruikt door de nieuwe wetgeving van beperkte maatregelenquote:
stoutertquote:
Ik schrok alquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee van internet post geen fotos van werk he
Ik vond Abba ook wel goed ja.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zweedse band valt onder bepaalde strenge voorwaarden wordt zelden nog gebruikt door de nieuwe wetgeving van beperkte maatregelen![]()
![]()
![]()
![]()
in aller laatste geval alleen met strikte regels gelukkig
Moet altijd lachen om de 'gecensureerde' foto's daarquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is niet handig zo'n ding
[..]
mag ook buiten verjaardag
[..]
klopt. Prima dingen ook
Ja?quote:
Foeiquote:
klopt nu strengere regels gelukkig door nieuwe wet. en ik heb helemaal geen fotos van bewoners op mijn telefoon op laptop is een no goquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik schrok alziet er op zich wel comfortabel uit, wij moesten vroeger van die 'onrustbanden' gebruiken, vreselijke dingen.
best zielig toch om te doen...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik schrok alziet er op zich wel comfortabel uit, wij moesten vroeger van die 'onrustbanden' gebruiken, vreselijke dingen.
En dan nog eruit weten te wurmenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zweedse band valt onder bepaalde strenge voorwaarden wordt zelden nog gebruikt door de nieuwe wetgeving van beperkte maatregelen![]()
![]()
![]()
![]()
in aller laatste geval alleen met strikte regels gelukkig
60 dacht ik dat ze gisteren zeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |