prepare voor pm's in 3....2....1quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
[..]
Ik ben single, er is geen 'wij'
Eerste een negatieve Covid-test overleggen voordat er koffie gedronken wordtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:39 schreef zalkc het volgende:
[..]
Kun je ook een leuke hobby van maken, beetje daten in deze tijdWel makkelijker om afstand te houden als het niks is "Nee, nee, anderhalve meter hè "
Helemaal mee eens. Ik bejubel de middenweg die er hopelijk uit gaat komen, waarbij de verdeling tussen de 50-50 en 60-40 gaat zijn.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:07 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dit klopt tot het moment dat je creatieve oplossingen moet zoeken. Dat gaat een stuk sneller als je samen met 3-4 personen zit, pen en papier.
Voor het kant en klaar taakjes afleveren maakt het niet veel uit waar je zit.
Ook wordt de verbintenis met het bedrijf minder, het is namelijk enkel je taakjes doen alleen of in je groepje. Ik vind het altijd wel geinig om even te praten over iemand ander zn project, indirecte ideeën uitwisseling etc.
Die andere medewerkers verdwijnen met het thuiswerken compleet op de achtergrond.
heb geen vouchers maar was wel +/ 3300 euro extra kwijt aan verloren vluchten en nieuwe vluchten om thuis te komen vanuit australiequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:40 schreef Simmertje het volgende:
Het reizen mis ik ook wel enorm nu. Heb 2000 euro aan KLM vouchers in mijn mailbox.
Het leuke is dat dit straks als "nieuw" geld voelt
Heel eerlijk? Dat heb ik altijd al, daar heb ik geen corona voor nodig. Wij hebben altijd een huisje met wasmachine en droger, en het eerste wat we doen is het beddengoed wat er is wassen en al het bestek wat we gaan gebruiken de vaatwasser in gooien.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:40 schreef Natalie het volgende:
Moet er persoonlijk niet aan denken om naar een vakantiepark te gaan op dit moment... Zou me bij binnenkomst meteen afvragen of er wel goed is schoongemaakt & of er niet even daarvoor een hoestend gezin over al 't bestek heeft gehoest. Ja ja, ik weet 't: da's erg overdreven. Maar het houdt me bezig, laat ik 't zo zeggen.
Wij hebben geen auto, dus zouden alles met het OV moeten doen. Normaal soms een gedoe, maar we weten er altijd te komen. Zie 't nu niet zitten om van trein naar trein naar bus te hoppen eik.
Pff dat is aardig pittig en niets kunnen verhalen op de verzekering zeker?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb geen vouchers maar was wel +/ 3300 euro extra kwijt aan verloren vluchten en nieuwe vluchten om thuis te komen vanuit australie
Ik ken mensen die hun eigen beddengoed meenemen naar een vakantiehuisjequote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Dat heb ik altijd al, daar heb ik geen corona voor nodig. Wij hebben altijd een huisje met wasmachine en droger, en het eerste wat we doen is het beddengoed wat er is wassen en al het bestek wat we gaan gebruiken de vaatwasser in gooien.
Mijn schoonvader is een keer ziek geworden in zo'n vakantiehuisje, geen flauw idee waardoor, dus sindsdien als we met de schoonfamilie weg gingen maakten we eerst alles schoon. Dat is er beetje in blijven hangen
Yup, alles meteen in de vaatwasserquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Dat heb ik altijd al, daar heb ik geen corona voor nodig. Wij hebben altijd een huisje met wasmachine en droger, en het eerste wat we doen is het beddengoed wat er is wassen en al het bestek wat we gaan gebruiken de vaatwasser in gooien.
Mijn schoonvader is een keer ziek geworden in zo'n vakantiehuisje, geen flauw idee waardoor, dus sindsdien als we met de schoonfamilie weg gingen maakten we eerst alles schoon. Dat is er beetje in blijven hangen
Volgens mij zijn besmettingen via oppervlakten heel erg zeldzaam. Daar zou ik me dus niet zo druk over maken.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:40 schreef Natalie het volgende:
Moet er persoonlijk niet aan denken om naar een vakantiepark te gaan op dit moment... Zou me bij binnenkomst meteen afvragen of er wel goed is schoongemaakt & of er niet even daarvoor een verkouden gezin over al 't bestek heeft gehoest. Ja ja, ik weet 't: da's erg overdreven. Maar het houdt me bezig, laat ik 't zo zeggen.
Wij hebben geen auto, dus zouden alles met het OV moeten doen. Normaal soms een gedoe, maar we weten er altijd te komen. Zie 't nu niet zitten om van trein naar trein naar bus te hoppen eik.
Oh dan valt onze 510 euro voor weekje Duitsland nog mee... wel een voucher overigens.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb geen vouchers maar was wel +/ 3300 euro extra kwijt aan verloren vluchten en nieuwe vluchten om thuis te komen vanuit australie
natuurlijk niet, pandemie etc etcquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:43 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pff dat is aardig pittig en niets kunnen verhalen op de verzekering zeker?
Ik zat er gisteren nog aan te denken dat het waarschijnlijk voor singles wel lastiger is, deze hele pandemie. Niet om het verder in te wrijven ofzo, maar het is denk ik wel makkelijker thuis uit te houden is wanneer je altijd iemand om mee te kletsen om je heen hebt. Al heb je natuurlijk ook meer ruziënde stellen nu enzo. We horen hier de buren soms aardig tekeer gaan in elk gevalquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben single, er is geen 'wij'
Zijn ze ook. Op de totale besmettingen valt 't zws in 't niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn besmettingen via oppervlakten heel erg zeldzaam. Daar zou ik me dus niet zo druk over maken.
Weer een babyboom komende zomerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren nog aan te denken dat het waarschijnlijk voor singles wel lastiger is, deze hele pandemie. Niet om het verder in te wrijven ofzo, maar het is denk ik wel makkelijker thuis uit te houden is wanneer je altijd iemand om mee te kletsen om je heen hebt. Al heb je natuurlijk ook meer ruziënde stellen nu enzo. We horen hier de buren soms aardig tekeer gaan in elk geval
Ik kan wel lekker m'n gang gaan, dat scheelt welquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren nog aan te denken dat het waarschijnlijk voor singles wel lastiger is, deze hele pandemie. Niet om het verder in te wrijven ofzo, maar het is denk ik wel makkelijker thuis uit te houden is wanneer je altijd iemand om mee te kletsen om je heen hebt. Al heb je natuurlijk ook meer ruziënde stellen nu enzo. We horen hier de buren soms aardig tekeer gaan in elk geval
ik moet er wel bij zeggen dat we 1400 euro extra hebben betaald om (22 uur ) business class terug te vliegen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh dan valt onze 510 euro voor weekje Duitsland nog mee... wel een voucher overigens.
Nou, inderdaad. Hier in de wijk sommige buren ook, schreeuwen tegen elkaar, niet te zuinig. Mijn schoonmoeder is lerares op een basisschool, en die krijgt ook flink wat verhalen mee dat het helemaal mis gaat in sommige gezinnen, ouders die normaal nooit thuis zijn enzo.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, nou als je denkt dat ik me elke dag netjes aankleed, heb je het mooi misquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel lekker m'n gang gaan, dat scheelt wel
mijn vrouw en ik zitten bijna 24/7 (noodgedwongen) op elkaars lipquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Hier in de wijk sommige buren ook, schreeuwen tegen elkaar, niet te zuinig. Mijn schoonmoeder is lerares op een basisschool, en die krijgt ook flink wat verhalen mee dat het helemaal mis gaat in sommige gezinnen, ouders die normaal nooit thuis zijn enzo.
Heb er ook niet zo'n moeite mee.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef Predator40 het volgende:
mijn vrouw en ik zitten bijna 24/7 op elkaars lip
ik moet maar een adviesbureau gaan beginnen voor zulke stellen/gezinnen
Ik ben pas sinds een week begonnen aan de sweatpants, netjes toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haha, nou als je denkt dat ik me elke dag netjes aankleed, heb je het mooi mis
Onze achterburen... Vader was eerder blijkbaar weinig thuis, oma paste op. Nu werkt vader thuis en heeft vader opeens (meer) te maken met de opvoeding. De hele buurt kan meegenieten met het feit dat oma dingen 'iiiieeeeets anders aanpakt dan vaderquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Hier in de wijk sommige buren ook, schreeuwen tegen elkaar, niet te zuinig. Mijn schoonmoeder is lerares op een basisschool, en die krijgt ook flink wat verhalen mee dat het helemaal mis gaat in sommige gezinnen, ouders die normaal nooit thuis zijn enzo.
En als je toch bezig bent...quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eerste een negatieve Covid-test overleggen voordat er koffie gedronken wordt
met dit slechte weer en aangezien we toch nergens heen gaan zitten we beide lekker in de joggingbroek al dagenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds een week begonnen aan de sweatpants, netjes toch?
Ja er zijn veel stellen die altijd mensen om zich heen nodig hebben. Die zullen het wel zwaar hebben in deze tijd, dan ben je ineens met z'n tweeën. Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Swingers?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef wpor het volgende:
[..]
Ja er zijn veel stellen die altijd mensen om zich heen nodig hebben. Die zullen het wel zwaar hebben in deze tijd, dan ben je ineens met z'n tweeën. Gek eigenlijk.
Eigenlijk schandalig dat het altijd zo vies is. In hotels is het ook grotendeels schoon maar waarom ze alles in centerparcs en landal zo vies laten snap ik niets van. Je betaalt toch ook flink.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Yup, alles meteen in de vaatwasserSoms eigen dekbedovertrek mee.
Weet het wel zeker. Een vriend van ons zei ook dat hij zich nooit eerder zo eenzaam voelde. Hij is altijd druk met z'n werk (in duitsland), moest ook ineens thuiszitten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
afgeleverd door een postduif ?quote:
Ik prijs mezelf enorm gelukkig in deze situatie. We kunnen het samen goed vinden, geen kinderen, thuiswerken is makkelijk te regelen. Natuurlijk is het saaier dan normaal, maar ik denk dat voor de meeste andere mensen deze periode moeilijker is dan voor ons.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet het wel zeker. Een vriend van ons zei ook dat hij zich nooit eerder zo eenzaam voelde. Hij is altijd druk met z'n werk (in duitsland), moest ook ineens thuiszitten.
Geen feestjes meer waar hij zo van was en enkel thuiswerken nog. Die zag de muren echt wel op hem afkomen.![]()
Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Was zelf veel in de kroeg te vinden in het weekend, dat zou dan ook wegvallen. Zou me kapot vervelen en ergeren aan niemand hebben.
Met je gezin continue thuizitten (allebei thuiswerken + evt kinderen ook thuis), dat lijkt me ook een verschrikking
Dat zal per persoon verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Gaan een hoop relaties kapot nu ook daardoor. Kan je niet can je partner wegvluchten.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet het wel zeker. Een vriend van ons zei ook dat hij zich nooit eerder zo eenzaam voelde. Hij is altijd druk met z'n werk (in duitsland), moest ook ineens thuiszitten.
Geen feestjes meer waar hij zo van was en enkel thuiswerken nog. Die zag de muren echt wel op hem afkomen.![]()
Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Was zelf veel in de kroeg te vinden in het weekend, dat zou dan ook wegvallen. Zou me kapot vervelen en ergeren aan niemand hebben.
Met je gezin continue thuizitten (allebei thuiswerken + evt kinderen ook thuis), dat lijkt me ook een verschrikking
Echt heel vies is me nooit opgevallen maar de dingen die ik vanuit het huisraad gebruik maak ik eerst wel goed schoon ja. Ben dus niet de enigequote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig dat het altijd zo vies is. In hotels is het ook grotendeels schoon maar waarom ze alles in centerparcs en landal zo vies laten snap ik niets van. Je betaalt toch ook flink.
Ja, met een stempel van een in kaarsvet gedoopte zegelring.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
afgeleverd door een postduif ?
Ik heb een goed plan. We wachten er eerst op of dat inderdaad zo gaat zijn en dan pas gaan we nadenken over maatregelen, waarbij op woensdag dan uitlekt dat er maatregelen volgen, dat de maatregelen zelf donderdag uitlekken, vrijdag een persco komt waarbij de maatregelen dan pas zondagavond ingaan.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers
Bekijk NPO Nieuws op https://www.npostart.nl/LI_NEDERLAND1_221673quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
Persconferentie Ernst Kuipers is begonnen
Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers, de voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. "Begin volgende week zitten we naar verwachting op 1250 patiënten in de ziekenhuizen", zei hij op een persconferentie in Rotterdam.
En uiteraard wat rode linten met lakzegels van de Raad van Statequote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, met een stempel van een in kaarsvet gedoopte zegelring.
Nou gaat lekker dan. Hoewel verwacht toch elke keer weer een naar gevoel erbij. Zelfde met die cijfers over een kwartier.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers, de voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. "Begin volgende week zitten we naar verwachting op 1250 patiënten in de ziekenhuizen", zei hij op een persconferentie in Rotterdam.
waarom moet hij daar nota bene een persconferentie voor beleggen. is een tweet niet meer genoeg these daysquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
hier precies hetzelfde, en ik denk dat kinderen ook wel een aardige factor zijn qua irritaties/stress/zorgen etcquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:05 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik prijs mezelf enorm gelukkig in deze situatie. We kunnen het samen goed vinden, geen kinderen, thuiswerken is makkelijk te regelen. Natuurlijk is het saaier dan normaal, maar ik denk dat voor de meeste andere mensen deze periode moeilijker is dan voor ons.
Verder verwacht men dat met de tijd de (voor nu) lage IC cijfers sterk zullen toenemen, kijkende naar de situatie in bijv Frankrijk en Spanje.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |