abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195505440
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:50 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Hier in de wijk sommige buren ook, schreeuwen tegen elkaar, niet te zuinig. Mijn schoonmoeder is lerares op een basisschool, en die krijgt ook flink wat verhalen mee dat het helemaal mis gaat in sommige gezinnen, ouders die normaal nooit thuis zijn enzo.
Onze achterburen... Vader was eerder blijkbaar weinig thuis, oma paste op. Nu werkt vader thuis en heeft vader opeens (meer) te maken met de opvoeding. De hele buurt kan meegenieten met het feit dat oma dingen 'iiiieeeeets anders aanpakt dan vader
  donderdag 8 oktober 2020 @ 13:54:20 #177
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195505446
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Eerste een negatieve Covid-test overleggen voordat er koffie gedronken wordt :P
En als je toch bezig bent... ;) _O-
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195505455
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben pas sinds een week begonnen aan de sweatpants, netjes toch?
met dit slechte weer en aangezien we toch nergens heen gaan zitten we beide lekker in de joggingbroek al dagen :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195505518
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:47 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik zat er gisteren nog aan te denken dat het waarschijnlijk voor singles wel lastiger is, deze hele pandemie. Niet om het verder in te wrijven ofzo, maar het is denk ik wel makkelijker thuis uit te houden is wanneer je altijd iemand om mee te kletsen om je heen hebt. Al heb je natuurlijk ook meer ruziënde stellen nu enzo. We horen hier de buren soms aardig tekeer gaan in elk geval :+
Ja er zijn veel stellen die altijd mensen om zich heen nodig hebben. Die zullen het wel zwaar hebben in deze tijd, dan ben je ineens met z'n tweeën. Gek eigenlijk.
pi_195505539
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:57 schreef wpor het volgende:

[..]

Ja er zijn veel stellen die altijd mensen om zich heen nodig hebben. Die zullen het wel zwaar hebben in deze tijd, dan ben je ineens met z'n tweeën. Gek eigenlijk.
Swingers?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_195505611
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:44 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Yup, alles meteen in de vaatwasser _O- Soms eigen dekbedovertrek mee.
Eigenlijk schandalig dat het altijd zo vies is. In hotels is het ook grotendeels schoon maar waarom ze alles in centerparcs en landal zo vies laten snap ik niets van. Je betaalt toch ook flink.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:02:56 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_195505638
quote:

[..]

Ik zat er gisteren nog aan te denken dat het waarschijnlijk voor singles wel lastiger is, deze hele pandemie. Niet om het verder in te wrijven ofzo, maar het is denk ik wel makkelijker thuis uit te houden is wanneer je altijd iemand om mee te kletsen om je heen hebt. Al heb je natuurlijk ook meer ruziënde stellen nu enzo. We horen hier de buren soms aardig tekeer gaan in elk geval :+
Weet het wel zeker. Een vriend van ons zei ook dat hij zich nooit eerder zo eenzaam voelde. Hij is altijd druk met z'n werk (in duitsland), moest ook ineens thuiszitten.
Geen feestjes meer waar hij zo van was en enkel thuiswerken nog. Die zag de muren echt wel op hem afkomen. :X

Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Was zelf veel in de kroeg te vinden in het weekend, dat zou dan ook wegvallen. Zou me kapot vervelen en ergeren aan niemand hebben.

Met je gezin continue thuizitten (allebei thuiswerken + evt kinderen ook thuis), dat lijkt me ook een verschrikking :X
pi_195505652
Hugo de Jonge: dinsdag komt er een voortgangsbrief over de bestaande maatregelen en eventuele aanpassing daarvan.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:04:01 #185
104871 remlof
Europees federalist
pi_195505667
Een brief nog wel
pi_195505680
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:04 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Een brief nog wel
afgeleverd door een postduif ? :D
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:05:46 #188
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_195505691
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Weet het wel zeker. Een vriend van ons zei ook dat hij zich nooit eerder zo eenzaam voelde. Hij is altijd druk met z'n werk (in duitsland), moest ook ineens thuiszitten.
Geen feestjes meer waar hij zo van was en enkel thuiswerken nog. Die zag de muren echt wel op hem afkomen. :X

Zou er zelf ook niet aan moeten denken. Was zelf veel in de kroeg te vinden in het weekend, dat zou dan ook wegvallen. Zou me kapot vervelen en ergeren aan niemand hebben.

Met je gezin continue thuizitten (allebei thuiswerken + evt kinderen ook thuis), dat lijkt me ook een verschrikking :X
Ik prijs mezelf enorm gelukkig in deze situatie. We kunnen het samen goed vinden, geen kinderen, thuiswerken is makkelijk te regelen. Natuurlijk is het saaier dan normaal, maar ik denk dat voor de meeste andere mensen deze periode moeilijker is dan voor ons.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:05:47 #189
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195505693
quote:

[..]

Dat zal per persoon verschillen natuurlijk :Y
Ik ben single en heb een hond en genoeg hobbies waarvoor ik de deur niet uit hoef.
Ik amuseer me wel hoor.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195505694
quote:
2s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:02 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gaan een hoop relaties kapot nu ook daardoor. Kan je niet can je partner wegvluchten.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:06:08 #191
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195505700
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:01 schreef RipCity het volgende:

[..]

Eigenlijk schandalig dat het altijd zo vies is. In hotels is het ook grotendeels schoon maar waarom ze alles in centerparcs en landal zo vies laten snap ik niets van. Je betaalt toch ook flink.
Echt heel vies is me nooit opgevallen maar de dingen die ik vanuit het huisraad gebruik maak ik eerst wel goed schoon ja. Ben dus niet de enige _O-
Where law ends, tyrrany begins.
pi_195505706
Persconferentie Ernst Kuipers is begonnen

Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers, de voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. "Begin volgende week zitten we naar verwachting op 1250 patiënten in de ziekenhuizen", zei hij op een persconferentie in Rotterdam.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:06:40 #193
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195505710
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:05 schreef Predator40 het volgende:

[..]

afgeleverd door een postduif ? :D
Ja, met een stempel van een in kaarsvet gedoopte zegelring.
pi_195505735
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef _serial_ het volgende:
Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers
Ik heb een goed plan. We wachten er eerst op of dat inderdaad zo gaat zijn en dan pas gaan we nadenken over maatregelen, waarbij op woensdag dan uitlekt dat er maatregelen volgen, dat de maatregelen zelf donderdag uitlekken, vrijdag een persco komt waarbij de maatregelen dan pas zondagavond ingaan.

Zodat we zeker weten dat we lekker achter de feiten aan blijven lopen.

Man man man
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 14:08:21 #195
236264 crew  capricia
pi_195505736
quote:

Binnen een week zullen de coronacijfers nog sneller stijgen, denkt Ernst Kuipers, de voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg. "Begin volgende week zitten we naar verwachting op 1250 patiënten in de ziekenhuizen", zei hij op een persconferentie in Rotterdam.
Bekijk NPO Nieuws op https://www.npostart.nl/LI_NEDERLAND1_221673
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:08:23 #196
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195505737
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:06 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ja, met een stempel van een in kaarsvet gedoopte zegelring.
En uiteraard wat rode linten met lakzegels van de Raad van State
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195505745
quote:

Nou gaat lekker dan. Hoewel verwacht toch elke keer weer een naar gevoel erbij. Zelfde met die cijfers over een kwartier.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 14:10:06 #198
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195505766
quote:

waarom moet hij daar nota bene een persconferentie voor beleggen. is een tweet niet meer genoeg these days
Where law ends, tyrrany begins.
pi_195505768
quote:
14s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 14:05 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik prijs mezelf enorm gelukkig in deze situatie. We kunnen het samen goed vinden, geen kinderen, thuiswerken is makkelijk te regelen. Natuurlijk is het saaier dan normaal, maar ik denk dat voor de meeste andere mensen deze periode moeilijker is dan voor ons.
hier precies hetzelfde, en ik denk dat kinderen ook wel een aardige factor zijn qua irritaties/stress/zorgen etc
pi_195505770
quote:

Verder verwacht men dat met de tijd de (voor nu) lage IC cijfers sterk zullen toenemen, kijkende naar de situatie in bijv Frankrijk en Spanje.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')