SPOILER: Het Kabinet-TrumpOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amerikaans Congres:
Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)
Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)SPOILER: Overzicht van lopende onderzoekenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe werkt een impeachment?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra aanwijzingen voor dit topic:
Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.
Daarom de volgende afspraken:
• Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.
We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:![]()
![]()
![]()
Pete Buttigieg was stand-in voor Mike Pence bij de oefensessies van Kamala Harris voor dit debat.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Cnn is vlekkeloos hier.quote:Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Hoe zit het met Pence's geloof, heb hem ook beschreven zien worden als een born again catholic evangelical?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:05 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Pete Buttigieg was stand-in voor Mike Pence bij de oefensessies van Kamala Harris voor dit debat.![]()
Hij weet beter en is geen domme man. Goede politicus wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:11 schreef DonDruiper het volgende:
Ik trek die Pence heel slecht trouwens.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Klopt, ik geloof geen fuck van wat hij zegt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij weet beter en is geen domme man. Goede politicus wel.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Waar doel je precies op over het beter weten? En je wil niet zeggen dat Trump wel dom is toch?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:13 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij weet beter en is geen domme man. Goede politicus wel.![]()
Dat hij liegt en dat retorisch goed doet. Trump heeft een aantal goed ontwikkelde instincten, maar slim zou ik hem niet noemen, eerder voorspelbaar.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:14 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waar doel je precies op over het beter weten? En je wil niet zeggen dat Trump wel dom is toch?Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Een vraag over de uitbraak in het Witte Huis. Of hij dat kan uitleggen.
Begint een heel verhaal over totaal iets anders zonder antwoord te geven,Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Hij is katholiek opgevoed maar bezocht later een evangelische kerk geloof ik. Hij is iig erg conservatief gelovig.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:10 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Hoe zit het met Pence's geloof, heb hem ook beschreven zien worden als een born again catholic evangelical?“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Harris moet stoppen met dat ''snobistische'' lachje. Ik snap het, maar het werkt niet.
Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.![]()
Dit is echt een idiote uitspraak van Pence inderdaad. Ik hoop dat ze hem er op aanspreekt.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:20 schreef DonDruiper het volgende:
Pence: Stop playing politics with people lives
![]()
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"![]()
In hoeverre denken jullie dat Trump een typetje speelt? Als je oude interviews terugkijkt komt hij veel intelligenter over. De inhoud is hetzelfde maar de manier waarop ie het brengt is echt anders, meer bombastisch en simplistisch. Zou het te maken hebben met de omslag van ontwikkelaar naar marketingman? Van Bush is bekend dat ie zich dommer voordeed en behind the scènes een totaal ander persoon is.![]()
Tja.. wat moet je anders als er zoveel poep komt uit Pence.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:22 schreef BlackNero het volgende:
Harris moet stoppen met dat ''snobistische'' lachje. Ik snap het, maar het werkt niet.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Precies. Straks gaat ze nog met haar ogen rollenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:22 schreef BlackNero het volgende:
Harris moet stoppen met dat ''snobistische'' lachje. Ik snap het, maar het werkt niet.![]()
![]()
Fact-checks:“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ja, ik begrijp het volkomen. Maar Pence komt zo wel serieuzer over, ondanks zijn BS.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 03:23 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Tja.. wat moet je anders als er zoveel poep komt uit Pence.Legend has it that while a fire destroyed the city of Rome, the emperor Nero played his violin, thus revealing his total lack of concern for his people and his empire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |