Dat zal me dan een feest voor hem worden. Geflankeerd door inverted wingers...quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 11:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Luuk in de basis![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)oor-geschorste-depay
als ze dit verliezen kan hij meteen wel weg maar denk toch wel dat ze winnen, hij heeft vandaag iig geen last van Depay die denkt dat hij Messi is syndroomquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 20:39 schreef LordVoldermort het volgende:
Hup Bosnië. Nog 2 nederlagen en Drank is weg.
Dat is niet flauw, dat is realisme. De boze kop van Frank langs de lijn bederft al snel de feestvreugde.quote:Op zondag 11 oktober 2020 11:56 schreef Piebe het volgende:
Beetje jammer en flauw hoe mensen nu al De Boer weg willen hebben.
quote:De vermoedelijke opstelling van Oranje:
Cillessen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Blind; Wijnaldum, Van de Beek/De Roon, Frenkie de Jong; Berghuis, Luuk de Jong en Promes.
Wel makkelijk om telkens op Depay te kankeren wanneer het effe niet loopt bij Oranje ,..de perfecte scapegoatquote:Op zondag 11 oktober 2020 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ze dit verliezen kan hij meteen wel weg maar denk toch wel dat ze winnen, hij heeft vandaag iig geen last van Depay die denkt dat hij Messi is syndroom
Geen Babel genot.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Cillessen; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Blind; De Roon, Wijnaldum, F. De Jong; Malen, L. De Jong, Promes
Beter Berghuis voor Promes op dit moment.
Ze hebben in Sevilla dan ook nog altijd spijt dat ze hem in de EL finale hebben opgesteld.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan alleen koppen.
Verder kan hij er niks van.
Staat ‘ie inmiddels wel vast in de basis bij Sevilla eigenlijk?quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben in Sevilla dan ook nog altijd spijt dat ze hem in de EL finale hebben opgesteld.
Oké? Er hebben wel eens vaker beperkte spelers in finales gescoord hoor, zegt nog niet dat ik hem in het elftal wil hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben in Sevilla dan ook nog altijd spijt dat ze hem in de EL finale hebben opgesteld.
Ik denk dat Frank gewoon gokt op winst maar later wel doorselecteert.quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké? Er hebben wel eens vaker beperkte spelers in finales gescoord hoor, zegt nog niet dat ik hem in het elftal wil hebben.
Had nog liever Malen in de punt gehad en dan Berghuis op rechts.
Oh spelen ze woensdag weerquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien met het oog op fitheid omdat ze woensdag alweer spelen? Zou best logisch zijn.
In Italiequote:Op zondag 11 oktober 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh spelen ze woensdag weer
Godverdomme
Fijn dat jij na een week ook wakker bentquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Dan snap ik opeens waarom er zoveel ophef was over dat oefenpotje tegen Mexico
Wat een flauwekul zeg in zo’n bomvol programma
Ja ik hou me over het algemeen niet zo bezig met oranje aidsquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Fijn dat jij na een week ook wakker bent
En dat volgende maand weer!quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:08 schreef Caland het volgende:
Dan snap ik opeens waarom er zoveel ophef was over dat oefenpotje tegen Mexico
Wat een flauwekul zeg in zo’n bomvol programma
Is het al in de UK doorgekomen dat De Boer de nieuwe bondscoach is? Zo nee dan waren de odds vast uitstekend.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
10 eurootjes ingezet op Bosnie.
DeBoerGenot
Als ik de opstelling zou maken zou ik ook bij Luuk uitkomen. Helaas. Of Wout Weghorst. (lol)quote:Op zondag 11 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan alleen koppen.
Verder kan hij er niks van.
Als je allebei 1x scoort, wordt het gelijkquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Hoe kan het dat Bosnië gelijk heeft gespeeld uit bij Italië ?
Bosnië heeft 1 keer gescoord en 1 doelpunt geïncasseerd tegen Italië, dus 1-1 wat gelijkspel isquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Ah ok. Had net zo goed andersom kunnen zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bosnië heeft 1 keer gescoord en 1 doelpunt geïncasseerd tegen Italië, dus 1-1 wat gelijkspel is
J.Stekelenburgquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als je 1 iemand corona mocht kunnen dan zou jij wel weten wie
Beiden ploegen vonden beiden eenmaal het net, waardoor het 1-1 is geworden.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef Pedroso het volgende:
@Wereldgozer @Coco @AFCNiels @Lenny_Leonardquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:41 schreef Pedroso het volgende:
van derquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:54 schreef Bluedisplay het volgende:
Deze opstelling mist een type Donny van der Beek
Niet tijdens de wedstrijd vreten.quote:
doen bepaalde tering users bij mij ook terwijl zij goed weten dat ik op mobiel aan het typen benquote:
Reporter wordt even letterlijk de mond gesnoerd. Hield ie maar de hele wedstrijd zijn mondquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef De_Kraam het volgende:
Lied heeft geen tekst maar ze zingen wel. Duidelijk.
Sow, commentator maakt jou kapot.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef De_Kraam het volgende:
Arnoquote:Op zondag 11 oktober 2020 17:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Arno wordt even letterlijk de mond gesnoerd. Hield ie maar de hele wedstrijd zijn mond
quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:57 schreef De_Kraam het volgende:
Had ie ook wel van te voren kunnen zeggen, de lul.quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Sow, commentator maakt jou kapot.
Arno doet geen B-artiesten en becommentarieert vanavond Jan Ove Waldner - Ho Chi Wangquote:
Tijdens het kauwen kan je toch typenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er (maar ga zo even mijn diner consumeren)
Ik ben heden niet alleen, dus dat lijkt me wat ongezellig.quote:
Frank de Boer ziet meer kansen met Malenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:03 schreef onlogisch het volgende:
WAAROM SPEELT MOUNTAINHOUSE NIET???????????????
Denk je dat Elmas Nederland gaat slopen op het EK?quote:
Mijn luier zit scheefquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:03 schreef onlogisch het volgende:
WAAROM SPEELT MOUNTAINHOUSE NIET???????????????
Gaat Noord-Macedonië naar het ek dan?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk je dat Elmas Nederland gaat slopen op het EK?
Georgie of Noord-Macedonië wordt een van de tegenstanders van Nederland, ja.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Gaat Noord-Macedonië naar het ek dan?
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:06 schreef onlogisch het volgende:
Ter info, de aankondigingspost heeft nog 0 likes
Vandaar de lichte moderatie vanavondquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:05 schreef onlogisch het volgende:
Jongens, mijn beoordelingsgesprek zit eraan te komen. Zouden jullie mijn posts van luid gejuich + de nodige likes kunnen voorzien?
Bvd.
Dan sowiesoquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Georgie of Noord-Macedonië wordt een van de tegenstanders van Nederland, ja.
Krijg je daar een melding van?quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:08 schreef onlogisch het volgende:
@:3rr0r heeft zijn like ingetrokken.
IK BEN WOEDEND
Oh het begint niet om 21:00?quote:Op zondag 11 oktober 2020 17:55 schreef onlogisch het volgende:
Jammer dat mijn vrienden @:Coco @:GGMM @:Scrummie @:Caland @:Zipportal hier nu niet posten
Nee, je moet wachten tot 18.00quote:
Grootste talent ter wereldquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:13 schreef Coco het volgende:
User @:bluedisplay houdt speler Frenkie nauwlettend in de gaten.
Ik zal het volgende keer in de TT zettenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ik dacht het ook eerlijk gezegd. Nou ja, 20.45
Mijn luier zit scheefquote:
https://nos.nl/artikel/21(...)ondscoach-blind.htmlquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
Is er weleens een Nederlandse bondscoach ontslagen?
Blindquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
Is er weleens een Nederlandse bondscoach ontslagen?
Laten we hier inhoudelijk over de wedstrijd babbelen. Een geintje maken mag, maar niet over de rug van 8000quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:17 schreef RipCity het volgende:
Wtf we mogen niet eens meer grappen maken hier
Maar jij post ook onzin over je werkoverleg.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laten we hier inhoudelijk over de wedstrijd babbelen.
Daarom moet je ook niet selectief mijn post quotenquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Maar jij post ook onzin over je werkoverleg.
Oh godquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:23 schreef Paul het volgende:
Hi. Ik ben net als tegen Mexico weer gastmod
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:23 schreef Paul het volgende:
Hi. Ik ben net als tegen Mexico weer gastmod
Lekker Frank bashen, laat maar komen die nederlaagquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou leuk zijn als Bosnie zou winnen.
hier gaat iets misquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
De hand van Frank is nu al zichtbaar.
[b]HAD GVD GEWOON VOOR WENGER GEGAAN ERIC[/b]
Daarvoor is het spel voldoende, met of zonder overwinning.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker Frank bashen, laat maar komen die nederlaag
quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
Wengerquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef onlogisch het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus @:caland @:kingroland @:tjacka @:jancees
Ontopic graag.quote:Op zondag 11 oktober 2020 18:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:maxi-mus @:caland @:kingroland @:tjacka @:jancees
Jij staat er dan ook om bekend stekeblind te zijnquote:Op zondag 11 oktober 2020 18:28 schreef LordVoldermort het volgende:
Promes heb ik echt nog nooit iets goed zien doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |