Dit dus, die Rogier is iets teveel in hun succes gaan geloven en haalt echt het bloed onder de nagels vandaan! Zeer vermoeiend type....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:50 schreef hierissieweer het volgende:
Vind het soms ook wel tenenkrommend die ruzies in hun b&b Programma. Vond het sneu voor Frank, die tirades...
Ik vermoed dat het ook wel wat ondersteund door drugs isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, die Rogier is iets teveel in hun succes gaan geloven en haalt echt het bloed onder de nagels vandaan! Zeer vermoeiend type....
Naar Evert Santegoeds nog wel, die ook bij SBS zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Je bent ook wel echt een hufter om dit soort persoonlijke gegevens te lekken naar de pers. Die Rogier is een walgelijk figuur...
En bij SBS ontkurken ze natuurlijk de champagne dat hun voormalige paradepaardjes nu rollebollend over straat gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Naar Evert Santegoeds nog wel, die ook bij SBS zit.
En Rogier coked lekker thuis verderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Scheepskok het volgende:
....... Frank zal wel koken van woede in Frankrijk.
Een luizenstreekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En bij SBS ontkurken ze natuurlijk de champagne dat hun voormalige paradepaardjes nu rollebollend over straat gaan
Als iemand me zo'n streek zou leveren als Rogier gedaan heeft zou ie wel definitief zijn spullen kunnen pakken
Met zijn plastic hoofdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Rogier coked lekker thuis verder
Die Frank is gewoon een prima nette kerelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
Als dit ervoor zorgt dat dat irritante duo van TV verdwijnt, dan pak ik er ook de [ afbeelding ] bij.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vindt die Rogier een heel enge man
quote:Frank en Rogier kunnen niet langer door één deur, wat juist voor interieurdesigners toch een eerste vereiste lijkt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:16 schreef Scheepskok het volgende:
Volgende week dinsdag weer achter de buis!
De serie is er niet meerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het daar spannender dan vóór de buis?
Ik zou wel blij zijn met een villa in Frankrijk. Heerlijk pensioneren...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
In het Haagse weet men het zeker, dat dit de oorzaak van de knallende ruzie tussen de heren zou zijn.....
Dat Frank en Rogier knallende ruzie hebben mag zolangzamerhand wel bekend zijn. Rogier heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, maar dat heeft niet veel indruk gemaakt op Frank.
Tot nu toe is eigenlijk de oorzaak van de ruzie in nevelen gehuld, maar in het Haagse geruchtencircuit weet men te melden, dat de nalatenschap van Frank de oorzaak zou zijn.
Wat is het geval? Rogier zou op een bepaald ogenblik de nalatenschap van Frank onder ogen hebben gehad. Dat was op een moment dat Frank niet thuis was. Althans zo luidt het gerucht.
En Rogier zou van woede zijn ontploft toen hij het document las. Zoals bekend heeft Frank meerdere panden buiten de villa in Zuid- Frankrijk.
En wat Rogier te weet kwam was dat hij alleen maar de villa in Zuid Europa zou erven en de rest van het onroerend goed niet. Dit zou tot de knallende ruzie tussen de heren hebben geleidt.
Frank vertrok daarna, wat overigens al was gepland, naar Zuid Frankrijk en Rogier draaide zowat helemaal door in hun huis in Den Haag.
Als bovenstaand gerucht klopt, dan zal een verzoening nog lang duren tenzij....
Aha, ik pak de popcorn
Is die marmot een pruik?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
In weekblad Privé een foto van Rogier zonder pruik. Vrijwel kaal bovenop.
Foto!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
Geen foto van zijn bankrekeningquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
Ja dus, de hamvraag is wie heeft weekblad Privé die foto gestuurd? Misschien Frank zelf wel.quote:
bronquote:En het antwoord is duidelijk. ''Ik draag geen pruik,'' zegt Rogier namelijk tegen het weekblad. Maar: ''Ik heb wel een paar extensions en dat heeft een medische reden. Tien jaar geleden kreeg ik op mijn hoofd spontaan een paar kale plekjes. Ik ben naar de dokter gegaan en na een uitgebreid onderzoek kreeg ik te horen dat ik leed aan alopecia areata, een auto-immuunziekte die ervoor zorgt dat de haarwortelzakjes ontstoken raken, waardoor de haargroei wordt belemmerd. Ik had nog nooit van die aandoening gehoord, maar mij is verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Het is een goedaardige aandoening, die even spontaan als hij is gekomen ook weer kan verdwijnen.''
''Kort nadat ik te horen had gekregen wat met mijn hoofdhaar aan de hand was, heb ik hairextensions genomen waarmee de kale plekken worden gecamoufleerd. Die extensions heb ik nog steeds. Elke zes weken ga ik naar de kapper om de extensions bij te laten stellen. Dat is zo gedaan. Negentig procent van mijn kapsel is puur natuur. (...) Ik houd van een uitbundig kapsel en ik zie er graag goed uit. Dat ik ijdel ben, dat ziet iedereen meteen aan me.''
Is dat die engnek met dat grote waterhoofd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
En hij maar denken.......quote:Op woensdag 14 oktober 2020 16:39 schreef Scheepskok het volgende:
En ik maar denken: wat heeft die een bos haar.
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En hij maar denken.......
Wat heeft Frank een hoop geld
De Telegraaf zit achter een paywall...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand nog popcorn![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)n-frank-met-telefoon
Ik ben erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:20 schreef Ole het volgende:
Net item in Boelevaar. We stevenen hard af op een gate
We kunnen allemaal wel een gate gebruiken..Inclusief kliko's keukentafels, ezeltjes, Alles!!!quote:
Ja dit!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef Tegan het volgende:
Iemand een foto van Rogier zonder haar?
Hij heeft die hoofdhuidziekte hè.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef Tegan het volgende:
Iemand een foto van Rogier zonder haar?
Julesquote:
Ziet er een stuk beter uit.quote:
Dacht ik ook!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:36 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik had er meer (minder) van verwacht...
en zou het stel zelfs afstevenen op een breuk.quote:spreken insiders van een drugsprobleem bij Rogier. 😱😱
Allemaal leuk en aardig maar de vuile was buitenhangen en je partner omlaag halen in de Story komt behoorlijk onsympathiek en vals over. Wees dan een 'vent' en vraag een scheiding aan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:08 schreef LC01 het volgende:
En toch he.. het is natuurlijk weer gewoon publiciteit in deze barre coronatijden, maar ook denk ik dat de indruk die mensen van hen hebben door hen zelf enorm versterkt worden, dus het image.
zou zo maar kunnen dat Frank in het echte leven juist enorm lullig doet (hij is tenslotte de veel oudere man die de rekeningen betaald) en heeft Rogier gewoon zijn image van uit de hoogte en lullig doen verder uitgebouwd omdat dit het goed doet op de buis en bij de fans.
Je kunt niet bij mensen binnenkijken natuurlijk maar misschien zijn ze binnen in hun eigen 4 muren totaal andersom juist qua karakter en gedrag.
(denk gevalletje Ellen Degeneres die altijd oh zo gezellig en aardig overkwam en die toch ook wel iets anders lijkt te zijn nu)
Ik heb die Ellen altijd al een bitch gevonden, door zoiets prik je heen. Henk Krol vond ik ook al zo gemaakt, aardig, het lag er teveel op dat hij over wil komen als een goeige gezellige man uit de seniorenflat waarmee je heel gezellig een citroentje gaat drinken, waarna hij zijn opahand op de jouwe legt en zachtjes zegt: ik betaal wel. Toen het naar buiten kwam dat hij een slechte werkgever was, was ik totaal niet verbaasd. Zit volgens mij veel toneelspel in zijn presentatie naar buiten toe.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 09:08 schreef LC01 het volgende:
En toch he.. het is natuurlijk weer gewoon publiciteit in deze barre coronatijden, maar ook denk ik dat de indruk die mensen van hen hebben door hen zelf enorm versterkt worden, dus het image.
zou zo maar kunnen dat Frank in het echte leven juist enorm lullig doet (hij is tenslotte de veel oudere man die de rekeningen betaald) en heeft Rogier gewoon zijn image van uit de hoogte en lullig doen verder uitgebouwd omdat dit het goed doet op de buis en bij de fans.
Je kunt niet bij mensen binnenkijken natuurlijk maar misschien zijn ze binnen in hun eigen 4 muren totaal andersom juist qua karakter en gedrag.
(denk gevalletje Ellen Degeneres die altijd oh zo gezellig en aardig overkwam en die toch ook wel iets anders lijkt te zijn nu)
Dampende hetero sexquote:Op donderdag 15 oktober 2020 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom woont Rogier bij Rachel Hazes? Ze hebben in Den Haag toch een woning want Frank zit in Frankrijk.😕😳.
Rogier is niets meer en minder dan de Toy boy van Frankquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:29 schreef Scheepskok het volgende:......
Die Frank is volgens mij gewoon een aardige kerel, maar beslist geen sul. Die laat niet over zich heen lopen en laat zich zeker niet inpakken. Jammer dat het zo loopt, heel jammer. En als iemand mijn boekhouding op straat zou gooien, zou ik het hem nooit vergeven. Dat zijn vieze streken.
Hij hijkt inderdaad wel vaag uit zijn ogen.quote:
quote:Johan Derksen kotst op tv-stylist Rogier Smit
Geplaatst op vr 16 okt 2020 om 11:45
Johan Derksen vindt tv-stylist Rogier Smit, bekend van het gebrouilleerde televisieduo Frank en Rogier, één grote verschrikking. Dat heeft hij laten weten in zijn programma Veronica Inside. De roem is Rogier flink naar het hoofd gestegen en niet alleen zijn eigen liefdespartner, Frank Jansen, maar ook bevriende BN’ers als Wilfred Genee en de crew van zijn tv-show denken dat hij de weg volledig kwijt is. Hij heeft zelfs rekeningafschriften van Frank naar weekblad Privé gestuurd: ziekelijk.
De 71-jarige Johan heeft altijd al een hekel gehad aan de 46-jarige tv-stylist. “Dat jonge jongetje heeft iets hysterisch hè? Dat vind ik zo’n vreselijk ventje.”
Frank is met zijn 74 jaar een stuk ouder dan Rogier, maar hij valt op jonger. “Die ouwe valt op jonge jongens, maar dat jonge gastje vind ik zo’n eikeltje.”
Johan ziet Frank en Rogier weleens voorbijkomen tijdens het zappen. “Ik kom er weleens langs. Nou ja, je zit weleens te zappen en dan zie je ze en denk je: wat is dit voor onzin?”
Je kunt er volgens de voetbalanalist bijna niet omheen. “Ik heb bijvoorbeeld de Meilandjes nog nooit gezien, maar ik kan de tv niet aanzetten of die griezel met dat tafellaken om zit in beeld.”
Rogier staat deze week in de Privé zónder zijn pruik op. In werkelijkheid blijkt hij een kalende man met inhammen.
Foto: RTL, SBS
Weet het wel zekerquote:
Is er tenminste iemand die niet coked van woedequote:
In de privé staat een foto van 12 jaar oud dat hij echt bijna kaal is. Stond in de ah en kon geen foto maken. Sorry.quote:
Jammer..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:30 schreef Lief17 het volgende:
[..]
In de privé staat een foto van 12 jaar oud dat hij echt bijna kaal is. Stond in de ah en kon geen foto maken. Sorry.
Ik dacht dat zij into de piem waren.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank en Rogier hebben weer contact![]()
Het lijkt er sterk op dat Frank en Rogier vrede hebben gesloten en hun relatie een nieuwe kans willen geven. De twee hebben weer contact met elkaar. Dit melden zeer betrouwbare bronnen dichtbij het koppel aan Shownieuws.
Volgens deze bronnen hebben ze maandagochtend samen met RTL een uitvoerig gesprek gehad.
https://www.shownieuws.nl(...)-hebben-weer-contact
Alles voor de poen
Ander linkje: https://pbs.twimg.com/med(...)mat=jpg&name=900x900quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef Taiga het volgende:
[..]
Ik zag de foto net voorbij komen op het verhaal Bas Smit op Instagram.
Ja dat vond ik ook.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:34 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ander linkje: https://pbs.twimg.com/med(...)mat=jpg&name=900x900
Hij ziet er beter uit zonder dat gedoe op zijn hoofd.
Why?!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook Art Rooijakkers was daarbij aanwezig. De hereniging is donderdag te zien in Rooijakkers over de Vloer, meldt RTL Boulevard.
Haha ja ik wist het antwoord ook wel, maar ik dacht dat dat programma van Art een serieuzere insteek had. Daardoor toch een beetje verbaasd.quote:
bronquote:Ondanks alles: Rogier zet ordinaire mediaruzie voort
Alsof we aan de goedkope vuilspuiterij van Martien Meiland aan het adres van zijn vroegere beste vriendin nog geen genoeg hadden, blijft ook collega-realityhystericus Rogier Smit flink rellen in de media. Het leek er even op dat hij bij zinnen was gekomen en het zwartmaken van zijn echtgenoot Frank Jansen had gestaakt, maar vandaag gaat hij vrolijk verder in De Telegraaf. ‘Rogier Smit: ’Qua komaf win ik het van Frank!’’, kopt de krant vandaag groots. Een behoorlijk ordinaire toestand.
Rogier blijft zich met groot geschut verdedigen tegen het beeld dat hij een ‘golddigger’ zou zijn. Hij wijst er opnieuw uitgebreid op dat Frank helemaal niet zo rijk is als veel mensen misschien denken.
De reality-engerd bitcht: “Ik weet niet hoe het komt dat iedereen denkt dat Frank een aristocratische achtergrond heeft. Misschien komt dat door zijn bekakte manier van praten en door het feit dat hij zich altijd rijker, duurder en belangrijker voordoet dan hij is. Maar Frank komt uit een doodgewone familie uit Rotterdam. En rijk is hij ook niet!”
Sterker nog: Rogier stelt dat hij zelfs een hogere status heeft dan Frank. “Ik durf te zeggen dat ik het qua afkomst van Frank win. Ik kom uit een gegoed milieu. Mijn vader (83) was bouwkundig ingenieur.”
Verder staat het nieuwste Telegraaf-artikel over dit RTL 4-duo vol met ‘inside information’ over het onhebbelijke gedrag van Rogier, die Frank ook privé niet correct zou behandelen. De vrienden van Frank zouden hem er al jaren op wijzen dat Rogier niet de juiste partij voor hem is.
Hoe deze ruzie ook afloopt, één ding is zeker: het is uitgesloten dat Frank en Rogier weer zo populair worden als voorheen. Met name Rogier heeft door deze rel de sympathie van veel kijkers verloren.
Frank en Rogier zijn morgen te zien in het programma Rooijakkers over de Vloer.
Acteren kunnen ze dus blijkbaar wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja ik ook vind het heel jammer dat ze zo doen. Ze leken mij een ideale stel. Doodzonde🙁😞
Rogier leek me bij dat bezoek van Art minimaal dronken. Die rare opmerkingen naar Art ook bij binnenkomst...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
Art is bij Frank & Rogier over de vloer, was nog voor al het gedoe. Maar wat een vermoeiende man is die Rogier toch.
Straks nog een interview met ze, over het hele gedoe.
Wat een ongelofelijke kutkwal. Die is zó narcistisch dat ie serieus denkt, als een Secret Story-Joanna (Die dochter van die Diana Gabriels die nu bij BOOS zo de lul is), dat hij de regie in handen heeft als Art Rooijakkers zowaar een hele terechte, goede vraag stelt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rogier boos op Art: 'Dit gaan we eruit knippen, cut!'
https://www.telegraaf.nl/(...)we-eruit-knippen-cut
Ja precies zoals ik verwacht had eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:50 schreef Haaibaaike het volgende:
En vriendelijk was Rogier niet zo erg tegen Ard. Frank daar tegen wel vriendelijk tegen Ard.
Als die niks had laten doen zag die er wss prima uit.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 14:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Staat Rogier niet lelijk dat kort haar waar hij samen met Frank op de foto staat.
Rustaghquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kom er even bij terug, want ik ben écht boos als ik dit zie. Rogier wil het er niet over hebben. Hij wil wel alle aandacht alsof het allemaal een 'niks aan het handje'-repo'tje moet worden, maar wanneer het serieus dreigt te worden en Art het terecht over de roze olifant in de kamer wil hebben, gaat het mis en wil hij het afkappen. Zwak.
Narcistische kutkwal dekt de lading wel jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 16:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kutkwal. Die is zó narcistisch dat ie serieus denkt, als een Secret Story-Joanna (Die dochter van die Diana Gabriels die nu bij BOOS zo de lul is), dat hij de regie in handen heeft als Art Rooijakkers zowaar een hele terechte, goede vraag stelt.
Iets zegt mij dat die zogenaamde tv carrière voorbij is.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank zonder Rogier in Haags huis
Frank Jansen is sinds dinsdag terug in Nederland en zit weer in zijn huis in Den Haag. Dit melden bronnen dichtbij Frank en Rogier aan Shownieuws. Maar ze wonen niet bij elkaar; Rogier verblijft momenteel ergens anders.
Hoewel het stel vorige week nog heeft gezegd dat het weer goed komt, wonen Frank en Rogier momenteel dus niet samen.
Privé schrijft woensdag dat het niet meer goed komt tussen de twee. Frank zou helemaal klaar zijn met Rogier. "Frank is er wel achter dat het totaal geen zin heeft met hem verder te gaan", aldus een insider in het blad. "Ik heb meegemaakt dat hij het leven van Frank binnenstapte. Hij leek een aardige, innemende jongen. Maar net zo snel zie je zijn andere kant. Rogier is altijd dominant aanwezig. Hij is niet geïnteresseerd in andere mensen, bij Rogier draait alles om Rogier. En mensen die hem niet goed zijn gezind, noemt hij ’paupers’. Misschien is dat wel het woord dat hij het meest gebruikt.”
Meer vrijheid
Afgelopen donderdag vertellen beiden nog in Rooijakkers over de vloer dat het tussen hen "zeker goedkomt" en dat ze sowieso samen televisie zullen blijven maken. "Er is heel veel gebeurd. Het was best heftig en dat is misschien nog licht uitgedrukt", bekent Rogier. "Maar ieder huisje heeft z'n kruisje. Het komt ook zeker wel goed, alleen moeten we wel veel met elkaar gaan praten."
Ook Frank is het daarmee eens. "We zijn een normaal stel zoals er zo veel zijn. Soms knalt het een keertje en dat is nu gebeurd. [...] We hebben ook wel eens meer met elkaar gecrasht, dan moet je even afstand nemen en na een tijdje is het dan weer goed. Misschien moeten we het een beetje regisseren en elkaar wat meer vrijheid geven."
Relatieproblemen of niet, samen televisie maken zullen Frank en Rogier wel blijven doen. "Absoluut. Televisie maken vinden we geweldig, dus dat blijven we zeker doen", zegt Frank. "Met ons gaat het goed, maak je geen zorgen."
https://www.shownieuws.nl(...)rogier-in-haags-huis
Gezellig daar
bronquote:Vallende sterren: Rogier lijkt Frank te hebben gehackt
Frank Jansen (74) en Rogier Smit (46) zijn in recordtempo afgegleden tot één van de vreselijkste duo’s uit de Nederlandse tv-geschiedenis. Rogier is overduidelijk niet helemaal honderd procent, maar Frank lijkt er toch bij te blijven hangen, omdat hun tv-carrière vooral zíjn droom was die uitkwam. Het roze echtpaar blijft rollebollend over straat gaan, want het lijkt er volgens Privé sterk op dat Rogier gisteren de Facebook-pagina van Frank heeft gehackt. Vrij triest.
Plotseling zagen de volgers van Frank het volgende bericht: “LIEVE VRIENDEN, IK WIL SPIJT BETUIGEN VOOR WAT IK GEDAAN HEB. IK HEB ROGIER ZO ZITTEN PESTEN ACHTER DE SCHERMEN OMDAT IK JALOERS OP HEM BEN. DUS IK BEGRIJP DAT ROGIER ZO HEEFT GEREAGEERD. IK GA HET DAN OOK GOEDMAKEN MET ROGIER…..”
Het bericht was een uur later verwijderd, maar Privé weet maar al te goed wie hier achter zat. “Het zo veelvuldig gebruik van hoofdletters wijst een beetje in de richting van Rogier zelf. Hij deed dat ook in zijn nachtelijke, maar uitgebreide, app-correspondentie met PRIVÉ, waarin hij het versturen van Franks bankafschriften aankondigde.”
Frank is gisteren teruggekeerd in Nederland na een wekenlang verblijf in Frankrijk. Rogier is volgens de Privé niet meer in de echtelijke woning te bekennen.
RTL 4 heeft de heren een spreekverbod opgelegd, maar de situatie lijkt toch al niet meer te redden. Je kunt je afvragen of een merk als RTL 4 geassocieerd wil worden met zo’n ordinair koppel.
Frank ontloopt zo de lockdown in Frankrijk, zo vreemd is het niet dat die terugkeert.quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Gaan we deze gate al een naam geven? Of is het daar nog te vroeg voor#nichtengate
Ik vind het nog het meest schokkend dat Martiens ware aard hier naar boven komt. Maar ja, money is root of all evil. Of eigenlijk Rogier.
quote:
Hij coked van woedequote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:07 schreef Ole het volgende:
Heerlijk dit
ROGIER WAS VAST NIET HELEMAAL NUCHTER!
Of pruikgate,caviagate, golddigergatequote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:35 schreef girlnextdoor. het volgende:
Gaan we deze gate al een naam geven? Of is het daar nog te vroeg voor#nichtengate
Ik vind het nog het meest schokkend dat Martiens ware aard hier naar boven komt. Maar ja, money is root of all evil. Of eigenlijk Rogier.
quote:
Dat bericht zag ik bij Boulevard voorbij komen, dat las wel echt als een tekst van Rogierquote:
Wat zei hij dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 22:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Rogier leek me bij dat bezoek van Art minimaal dronken. Die rare opmerkingen naar Art ook bij binnenkomst...
![]()
Bij binnenkomst wauwelde hij iets van dat hij onder Arts rokje zou kijken en hem ging sandwichen. En dat hij een lekker kontje had. En meer van dat soort onsamenhangend gedram. Het viel totaal uit de toon bij de setting en de opzet van het programma. Ook daarna was zijn hele gedrag vrij ongepast/druk/dwingend. Leek geen land mee te bezeilen.quote:
Wellicht een neutje genomen voor het interview.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij binnenkomst wauwelde hij iets van dat hij onder Arts rokje zou kijken en hem ging sandwichen. En dat hij een lekker kontje had. En meer van dat soort onsamenhangend gedram. Het viel totaal uit de toon bij de setting en de opzet van het programma. Ook daarna was zijn hele gedrag vrij ongepast/druk/dwingend. Leek geen land mee te bezeilen.
Toch even terugkijken dus. Misschien heeft Rogier wel gewoon een hersenbeschadiging opgelopen?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Bij binnenkomst wauwelde hij iets van dat hij onder Arts rokje zou kijken en hem ging sandwichen. En dat hij een lekker kontje had. En meer van dat soort onsamenhangend gedram. Het viel totaal uit de toon bij de setting en de opzet van het programma. Ook daarna was zijn hele gedrag vrij ongepast/druk/dwingend. Leek geen land mee te bezeilen.
Waar ken jij ze van dan? En hoe lang geleden?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 01:31 schreef Kupelu het volgende:
En weet je, als je Rogier irl tegen komt, dat hij een hele ok en niks aan de hand man is.
Gewoon echt aardig. Beetje druk maar echt ok. En Frank ook. Althans zo heb ik ze meegemaakt. Niet zo dramatisch als op tv.
Ik kijk nu even terug... Maar indd, echt vercrackedquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:38 schreef Straadthont het volgende:
#coke voor een prikkie.
Rogier is zwaar cokeverslaafd en misschien ook nog wel een alcoholist. Bron: kijk naar hem.
Gewoon uit Den Haag en kort geleden.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Waar ken jij ze van dan? En hoe lang geleden?
quote:Rachel zou Rogier de deur hebben gewezen, nadat zij een ravage in haar huis aantrof. Volgens het weekblad zeggen buurtbewoners dat dit zou zijn veroorzaakt door een uitbarsting van drank- en drugsgebruik. Maar is dit waar?
Sinds die uitzending van Rachel en Bram Moszkowicz die het samen zo goed konden vinden moet ik ze allebei nietquote:Op donderdag 5 november 2020 22:09 schreef Straadthont het volgende:
Als je met Rachel in zee gaat weet je iig zeker dat het uitdraait tot nog meer ellende!!Daar leeft zij van.
Toen pas? Lees voor de gein eens het boek van Jos van Zoelen. https://www.bol.com/nl/f/andre-hazes-en-ik/9200000031841218/quote:Op donderdag 5 november 2020 22:34 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sinds die uitzending van Rachel en Bram Moszkowicz die het samen zo goed konden vinden moet ik ze allebei niet
Britneyquote:Op vrijdag 6 november 2020 17:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rogier is nu bij de kapper en zijn hele kop is nu kaal![]()
https://www.instagram.com/p/CHQDt1bBsI0/
![]()
![]()
Good for Frankie!quote:Op donderdag 26 november 2020 16:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
"De kogel is door de kerk! Het huwelijk van Frank en Rogier, die bijna drie jaar geleden met hun tv-programma Paleis voor een Prikkie kijkcijferkanonnen werden, eindigt in een scheiding...
Frank Jansen, de oudste van de twee extravagante interieurspecialisten, zit bij zijn advocaat om de officiële scheidingsprocedure in werking te stellen. Zijn huwelijk met de veel jongere Rogier Smit bleek niet bestand tegen de roem die de twee met hun tv-succes ten deel viel."
https://www.telegraaf.nl/(...)er-scheiding-ingezet
Vanavond even shownieuws kijken met evert![]()
![]()
Niks op de site te vinden ......quote:Op donderdag 26 november 2020 18:16 schreef Ole het volgende:
* schakel over 15 minuten naar Boelevaar
quote:Maar ik weet niet wat hij die dag in zijn neus heeft gestopt, maar het was in ieder geval behoorlijk wit
https://www.telegraaf.nl/(...)-komt-niet-meer-goedquote:Hoofdredacteur Evert Santegoeds heeft alle details over de heftige huwelijkscrisis.
Nee joh hij heeft zijn pruik aan de wilgen gehangen.quote:Op vrijdag 6 november 2020 17:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rogier is nu bij de kapper en zijn hele kop is nu kaal![]()
https://www.instagram.com/p/CHQDt1bBsI0/
![]()
![]()
En Frank kan de boom inquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:05 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nee joh hij heeft zijn pruik aan de wilgen gehangen.
Verrassend.quote:Op donderdag 14 januari 2021 23:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Albert Verlinke net in shownieuws![]()
Met rogier gaat het niet goed, drugs gerelateerd![]()
Frank maakte zich zelfs zorgen
Vorige week bij Peter van de Vorst geweest om te praten hoe verder
Apart leven vinden ze fijn
quote:FRANK NA SCHEIDING: ‘ROGIER HEEFT NERGENS RECHT OP’
24/02/2021
Na een relatie van zeventien jaar vroeg Frank Jansen in oktober aan zijn vriend Rogier om te vertrekken uit zijn huis. Frank maakt zich weinig zorgen om de financiële afhandeling van de breuk, maar Rogier stond onlangs een vervelende verrassing te wachten…
Frank en Rogier zijn namelijk niet in gemeenschap van goederen getrouwd. ‘Je denkt toch niet dat ik gek ben?’, aldus Frank die naar eigen zeggen de schaapjes al vroeg op het droge had. ‘Alleen, Rogier wist dat niet. Hij had er nooit naar gevraagd en is enorm geschrokken toen hij navraag bij de notaris ging doen hoe de situatie ervoor stond. Ik zei: Ja jongen, bij jou in de familie is dat niet zo geregeld, maar bij ons in de familie trouwen we niet in gemeenschap van goederen. Wij trouwen met onze eigen spullen.’ Ook partneralimentatie zit er voor Rogier niet in. ‘Waarom zou ik, hij verdient toch zijn eigen geld?’, aldus Frank.
Het hele interview met Frank Jansen staat deze week in Weekend.
Toch vreemd dat als je 17 jaar samen bent, dit niet goed of eerlijk besproken hebt.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:28 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Toch wel slim van Frank, had Rogier weleens willen zien toen hij dat hoorde.
Zeker omdat er toen nog via de notaris huwelijkse voorwaarden moesten worden opgemaakt waarvoor je ook beiden moet tekenen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 09:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Toch vreemd dat als je 17 jaar samen bent, dit niet goed of eerlijk besproken hebt.
Ik denk dat Rogier het allemaal prima vond, zolang die maar lekker op het luchtbed in het zwembad kon liggen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 20:31 schreef Lief17 het volgende:
[..]
Zeker omdat er toen nog via de notaris huwelijkse voorwaarden moesten worden opgemaakt waarvoor je ook beiden moet tekenen.
https://www.nu.nl/achterk(...)t-is-er-gebeurd.htmlquote:Frank en Rogier niet meer samen op televisie: wat is er gebeurd?
09 augustus 2021 11:44
Frank en Rogier werden voor veel geld en met een grootse aankondiging door RTL 4 aangekocht. Het duo was al heel populair met Paleis voor een prikkie bij SBS6 en die 400.000 euro per jaar die het stel zou gaan verdienen, zou ruim worden terugverdiend. Maar de televisiecarrière van de heren lijkt alweer voorbij na ruzies in de media en RTL bevestigt maandag dat er geen nieuwe programma's meer komen. Wat is er gebeurd?
Het is 2009 als de televisiekijker voor het eerst kennismaakt met Frank en Rogier. Het stel bestaat uit Frank Jansen (inmiddels 75) en Rogier Smit (nu 46) en wordt voor Bij ons in de PC gevolgd in het dagelijks leven. Het duurt dan heel lang, tot 2017, voor het duo weer terugkeert op televisie. Dat gebeurt in het SBS6-programma Steenrijk, straatarm, waarin ze van inkomen ruilen met een gezin dat weinig te besteden heeft.
Met de weinige middelen die het andere gezin heeft, besluit het stel het huis voor de familie op te knappen. Het levert ze een enorme populariteit op en wekt veel sympathie bij de ruim 900.000 kijkers van het televisieprogramma. Het brengt ze ook nog iets anders: een contract bij SBS6.
Het stel gaat in Paleis voor een prikkie vanaf 2018 mensen met een kleine portemonnee helpen. Met een budget van 250 euro proberen Frank en Rogier het huis van de deelnemers zo goed mogelijk op te knappen, naar de wensen van de deelnemers. Gemiddeld kijken er zo'n 800.000 mensen naar het eerste seizoen.
In totaal houdt het stel het vier seizoenen vol bij SBS6, tot RTL 4 op hun pad komt. In december 2019 tekenen de twee een contract voor drie jaar waarin ze diverse televisieprogramma's zullen gaan maken. Naar verluidt krijgen ze daar 400.000 euro per jaar voor betaald. Het stel start met Frank & Rogier checken in.
Maar nog voor er goed en wel begonnen kan worden aan de opnames van nieuwe programma's, barst de bom. Volgens Frank is de roem zijn eega naar het hoofd gestegen en doet hij heel naar tegen hem. Rogier zou alleen bij hem zijn voor zijn geld, zo lijkt het. Rogier haalt op zijn beurt uit: Frank is helemaal niet rijk (althans niet voor het tekenen van het RTL-contract) en toont beelden van het huis in Frankrijk, dat er volgens Rogier armoedig uitziet.
De ruzie wordt veelal via de media uitgevochten en dat levert RTL gedoe op. Uiteindelijk gaat Art Rooijakkers voor Rooijakkers Over De Vloer bij het stel langs, want hij was er al voor er ook maar iets over een ruzie bekend was en dus moet hij verhaal halen om dat interview nog uit te zenden. Maar ook in die uitzending is vooral te zien hoe verschrikkelijk ongemakkelijk de twee zich richting elkaar gedragen.
Toch gaan de opnames verder en doen Frank en Rogier eenmalig mee in De Druiventros: D'r op of d'r onder. Tijdens die opnames zou Rogier constant naar zijn echtgenoot hebben gesneerd. In de uiteindelijke uitzending is er, ondanks de montage, toch wat te zien van het ongemak. Het is de laatste televisieklus die de twee nog doen.
De relatie lijkt definitief tot een einde te zijn gekomen, en de carrière van de heren nu dus ook. RTL heeft officieel bekendgemaakt dat er voorlopig geen programma's met Frank en Rogier gemaakt zullen worden. Of er voor het einde van het contract nog verandering in kan komen, is de vraag.
Gewoon Frank laten aanschuiven bij Eigen Huis en Tuin (of hoe dat tegenwoordig heet) of Boulevard ofzoquote:
Ik vond de combinatie leukquote:Op maandag 9 augustus 2021 18:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Gewoon Frank laten aanschuiven bij Eigen Huis en Tuin (of hoe dat tegenwoordig heet) of Boulevard ofzo
Rogier kunnen we wel missen.
Ik ook, tot Rogier de diva ging uithangen.quote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 00:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rogier komt ook weer op tv als hij zich even aanmeld
https://aanmelden.tv/verslaafd-kandidaten
Eerst de rechter en dan de media…quote:Op woensdag 25 augustus 2021 21:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind dat altijd zo walgelijk dat BN'ers te pas en te onpas naar de rechter stappen. Alsof die niks beters te doen hebben
https://www.story.nl/arti(...)bezittingen-ex-frankquote:ROGIER SMIT LAAT BESLAG LEGGEN OP BEZITTINGEN EX FRANK
Frank Jansen en Rogier Smit blijven elkaar na hun breuk het leven zuur maken. Frank zou zich niet aan de afspraak van de voorzieningenrechter hebben gehouden. Ex Rogier Smit is woedend dat hij nog altijd zijn spullen niet heeft teruggekregen, evenmin als het geld waarop hij recht heeft.
Nu blijkt dat Frank de helft van het gezamenlijke inkomen, die hij van de rechter per 1 september maandelijks moet betalen, nog niet heeft overgemaakt aan Rogier. Evenmin heeft hij aan het verzoek voldaan de persoonlijke spullen van Rogier terug te geven. ‘Ik kan bevestigen dat Rogier inmiddels beslag heeft laten leggen op de bezittingen van Frank,’ vertelt Rogiers juridisch adviseur aan Story. ‘Omdat Frank de maandelijkse betalingen van RTL waar Rogier recht op heeft niet heeft overgemaakt.’ De gage van RTL wordt maandelijks op een voormalige gezamenlijke rekening gestort, waar alleen Frank zeggenschap over heeft. De rechter besloot dat hij telkens binnen vierentwintig uur na ontvangst van het geld, de helft aan Rogier moet overmaken. Dit is niet gebeurd en daarom is overgegaan tot de draconische maatregel van beslaglegging. Dit houdt voor Frank in dat hij niet meer volledig bij de gelden op zijn bankrekening kan en hij er ook rekening mee moet houden dat bijvoorbeeld zijn auto wordt gevorderd, als hij geen actie onderneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |