Dit dus, die Rogier is iets teveel in hun succes gaan geloven en haalt echt het bloed onder de nagels vandaan! Zeer vermoeiend type....quote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:50 schreef hierissieweer het volgende:
Vind het soms ook wel tenenkrommend die ruzies in hun b&b Programma. Vond het sneu voor Frank, die tirades...
Ik vermoed dat het ook wel wat ondersteund door drugs isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit dus, die Rogier is iets teveel in hun succes gaan geloven en haalt echt het bloed onder de nagels vandaan! Zeer vermoeiend type....
Naar Evert Santegoeds nog wel, die ook bij SBS zit.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 19:05 schreef TheVulture het volgende:
Je bent ook wel echt een hufter om dit soort persoonlijke gegevens te lekken naar de pers. Die Rogier is een walgelijk figuur...
En bij SBS ontkurken ze natuurlijk de champagne dat hun voormalige paradepaardjes nu rollebollend over straat gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Naar Evert Santegoeds nog wel, die ook bij SBS zit.
En Rogier coked lekker thuis verderquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Scheepskok het volgende:
....... Frank zal wel koken van woede in Frankrijk.
Een luizenstreekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En bij SBS ontkurken ze natuurlijk de champagne dat hun voormalige paradepaardjes nu rollebollend over straat gaan
Als iemand me zo'n streek zou leveren als Rogier gedaan heeft zou ie wel definitief zijn spullen kunnen pakken
Met zijn plastic hoofdquote:Op donderdag 8 oktober 2020 14:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Rogier coked lekker thuis verder
Die Frank is gewoon een prima nette kerelquote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:40 schreef SEMTEX het volgende:
Als dit ervoor zorgt dat dat irritante duo van TV verdwijnt, dan pak ik er ook de [ afbeelding ] bij.
Nogal ja.quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 20:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vindt die Rogier een heel enge man
quote:Frank en Rogier kunnen niet langer door één deur, wat juist voor interieurdesigners toch een eerste vereiste lijkt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:16 schreef Scheepskok het volgende:
Volgende week dinsdag weer achter de buis!
De serie is er niet meerquote:Op woensdag 14 oktober 2020 08:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het daar spannender dan vóór de buis?
Ik zou wel blij zijn met een villa in Frankrijk. Heerlijk pensioneren...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 09:17 schreef ikweethetookniet het volgende:
In het Haagse weet men het zeker, dat dit de oorzaak van de knallende ruzie tussen de heren zou zijn.....
Dat Frank en Rogier knallende ruzie hebben mag zolangzamerhand wel bekend zijn. Rogier heeft inmiddels zijn excuses aangeboden, maar dat heeft niet veel indruk gemaakt op Frank.
Tot nu toe is eigenlijk de oorzaak van de ruzie in nevelen gehuld, maar in het Haagse geruchtencircuit weet men te melden, dat de nalatenschap van Frank de oorzaak zou zijn.
Wat is het geval? Rogier zou op een bepaald ogenblik de nalatenschap van Frank onder ogen hebben gehad. Dat was op een moment dat Frank niet thuis was. Althans zo luidt het gerucht.
En Rogier zou van woede zijn ontploft toen hij het document las. Zoals bekend heeft Frank meerdere panden buiten de villa in Zuid- Frankrijk.
En wat Rogier te weet kwam was dat hij alleen maar de villa in Zuid Europa zou erven en de rest van het onroerend goed niet. Dit zou tot de knallende ruzie tussen de heren hebben geleidt.
Frank vertrok daarna, wat overigens al was gepland, naar Zuid Frankrijk en Rogier draaide zowat helemaal door in hun huis in Den Haag.
Als bovenstaand gerucht klopt, dan zal een verzoening nog lang duren tenzij....
Aha, ik pak de popcorn
Is die marmot een pruik?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
In weekblad Privé een foto van Rogier zonder pruik. Vrijwel kaal bovenop.
Foto!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
Geen foto van zijn bankrekeningquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
Ja dus, de hamvraag is wie heeft weekblad Privé die foto gestuurd? Misschien Frank zelf wel.quote:
bronquote:En het antwoord is duidelijk. ''Ik draag geen pruik,'' zegt Rogier namelijk tegen het weekblad. Maar: ''Ik heb wel een paar extensions en dat heeft een medische reden. Tien jaar geleden kreeg ik op mijn hoofd spontaan een paar kale plekjes. Ik ben naar de dokter gegaan en na een uitgebreid onderzoek kreeg ik te horen dat ik leed aan alopecia areata, een auto-immuunziekte die ervoor zorgt dat de haarwortelzakjes ontstoken raken, waardoor de haargroei wordt belemmerd. Ik had nog nooit van die aandoening gehoord, maar mij is verteld dat ik me geen zorgen hoef te maken. Het is een goedaardige aandoening, die even spontaan als hij is gekomen ook weer kan verdwijnen.''
''Kort nadat ik te horen had gekregen wat met mijn hoofdhaar aan de hand was, heb ik hairextensions genomen waarmee de kale plekken worden gecamoufleerd. Die extensions heb ik nog steeds. Elke zes weken ga ik naar de kapper om de extensions bij te laten stellen. Dat is zo gedaan. Negentig procent van mijn kapsel is puur natuur. (...) Ik houd van een uitbundig kapsel en ik zie er graag goed uit. Dat ik ijdel ben, dat ziet iedereen meteen aan me.''
Is dat die engnek met dat grote waterhoofd?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:21 schreef Mylene het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |