abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 14 oktober 2020 @ 16:39:04 #51
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195636086
En ik maar denken: wat heeft die een bos haar.
Praat over de hel en je komt er.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:05:41 #52
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195636660
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 16:39 schreef Scheepskok het volgende:
En ik maar denken: wat heeft die een bos haar.
En hij maar denken.......

Wat heeft Frank een hoop geld :+
  woensdag 14 oktober 2020 @ 17:59:11 #53
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195637735
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 17:05 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

En hij maar denken.......

Wat heeft Frank een hoop geld :+
_O-

Heeftie ook, maar niet voor hem.
Praat over de hel en je komt er.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:23:49 #54
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
  Tettenkoning woensdag 14 oktober 2020 @ 18:36:45 #55
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_195638344
quote:
De Telegraaf zit achter een paywall...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:48:45 #56
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195638573
Déze schokkende video is oorzaak oorlog Frank en Rogier :D

Het knettert flink tussen Paleis voor een Prikkie-duo Frank en Rogier. Vorige week verklaarde ze elkaar publiekelijk de oorlog en sindsdien vecht het stel hun crisis uit via de bladen. Rogier doet er een flinke schep bovenop: hij onthult opnames van Frank te hebben die de huwelijkscrisis heeft veroorzaakt. Zonder dat Frank hier van af weet…

Bonje
Frank verraste iedereen met schokkende onthullingen over zijn echtgenoot Rogier. Waar er eerst niks aan de hand leek te zijn, opende Frank onverwachts het vuur op zijn Rogier.

Frank deelde zijn ergernissen uitgebreid met Privé. Hij had genoeg van Rogier’s ‘divagedrag’ en kondigde aan dat de twee flinke bonje met elkaar hadden.

,,Ik heb de afgelopen weken veel reacties op zijn gedrag op tv gehad. Er is mij meerdere malen gezegd dat ik niet zo over me heen moet laten lopen. De regisseur van ons programma heeft op zeker moment de opnamen zelfs stilgelegd om met Rogier over zijn houding te praten. Ook zij vond dat hij moest inbinden.”

Voor Rogier betekende dit een oorlogsverklaring. De realityster haalde op zijn beurt keihard uit naar Frank en deed er alles aan hem onderuit te halen. Hij noemde Frank een armoedzaaier die zich rijker voordoet dan hij is. Om zijn woorden kracht bij te zetten gooide hij nóg meer olie op het vuur: hij deelde vertrouwelijke bankafschriften van verschillende banken met het weekblad. Vanaf dat moment leek het bergafwaarts te gaan met het echtpaar.

Telefonisch interview
Velen vragen zich af: hoe heeft het zo ver kunnen komen? Rogier vertelt hoe de vork in de steel zit. Aan Story onthult hij dat hij Frank ‘afluisterde’ en er zo achter kwam dat zijn echtgenoot geen enkel goed woord voor hem over had.

,,Die woensdag gaf Frank een telefonisch interview. Ik ben toen hij bezig was de honden gaan uitlaten en liet mijn telefoon op tafel liggen. Ik had die telefoon – en ik zweer je op alles wat me lief is dt het zo is gegaan – per ongeluk op ‘video’ staan.”

Rogier kon het telefoongesprek waarin Frank hem totaal afbrandde dus in geuren en kleuren horen met eigen oren. Zonder dat Frank hiervan op de hoogte was…

,,Zodoende is alles opgenomen wat er in huis gebeurde. En als je dan hoort wat je eigen man over jou zegt… Ik heb negentien jaar lang alles voor hem gedaan. En dan gaat hij dit soort dingen zeggen. Dat ik sterallures zou hebben, arrogant zou zijn!”

Afschriften
Rogier vertelt dat hij zich hierna totaal overdonderd voelde. In een vlaag van woede besloot hij Frank dan ook flink terug te pakken.

,,Later heb ik inderdaad die sms’jes gestuurd over dat Frank zich rijker voordoet dan hij is, heb bankafschriften laten zien en foto’s doorgestuurd van het huis in Frankrijk.

Volgens Rogier nam zijn woede de overhand en stond hij niet meer voor zichzelf in. ,,Ik deed het uit emotie en woede, zeg maar gerust in een vlaag van verstandsverbijstering. Mijn moeder belde me ook meteen en zei: ‘Lieverd, zo ben je niet opgevoed’. En daar heeft ze gelijk in. Maar weet je; ik was zo gekrenkt. Nogmaals: sterallures…ik?”

Opnames
Weet Frank dat alles wat hij gezegd heeft opgenomen is door Rogier?

,,Nee. Ik heb hem niet gezegd dat ik die opnames heb. Dat weet hij niet, dat leest hij nu voor het eerst, in Story. Waarom ik niets heb gezegd? Wat had dat voor zin gehad? Hij ging die dag erna weg naar Frankrijk. Ik heb het voor me gehouden. Dat moeten we later maar bespreken. Als bij mij de ergste woede weg is…”

https://www.ditjesendatje(...)log-frank-en-rogier/

Popcorn 🍿 :9
  woensdag 14 oktober 2020 @ 18:52:05 #57
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195638643
Frank en Rogier overwegen latrelatie: 'Het moet goedkomen'

De ruzie tussen Frank Jansen (74) en Rogier Smit (45) duurt nu al ruim een week en de twee hebben elkaar sindsdien niet meer gezien. Ondertussen blijven de twee zich in de media gewoon nog over elkaar uitspreken. Frank vertelt zijn verhaal aan de 'Privé', terwijl Rogier zijn hart lucht bij de 'Story'.

"De dag dat ik sterallures krijg is de dag dat ik mezelf ophang"
Het begon allemaal met een telefoontje dat Frank voerde en Rogier later opving. Frank zou zijn jongere vriend daarin arrogant hebben genoemd. En hebben gezegd dat de bekendheid hem naar het hoofd is gestegen. "Sterallures, ik?", briest Rogier nu in de Story. "De dag dat ik sterallures krijg is de dag dat ik mezelf ophang", zegt hij vanuit het huis van Rachel Hazes, bij wie hij nu een tijdje logeert. "Wat een topwijf is dat!"

Het doet Rogier pijn dat zijn grote liefde Frank die woorden in zijn mond heeft genomen. "Ik weet heus nog wel wat recht en krom is", verzekert hij de lezer. En hoewel het nu flink dondert tussen de twee populairste interieurstylisten van RTL, hoopt Rogier wel dat de boel weer opklaart. "Het moet goedkomen. In mijn familie is nog nooit iemand gescheiden en ik wil zeker niet de eerste zijn."

Daarom vindt Rogier het wel een idee om even niet meer samen te wonen. "Niet meer zeven dagen per week, vierentwintig uur per dag samenzijn. Ik kan me voorstellen dat we in twee verschillende huizen dichtbij elkaar gaan wonen."

Ondertussen houdt Frank zich op de achtergrond. Het feit dat Rogier zijn boekhouding op straat heeft gegooid vindt hij natuurlijk niet leuk. "Maar een gesprek zou nu leiden tot een volgende ruzie. En dat wil ik niet", vertelt Frank in de Privé. De oudste van het stel is dan ook van mening dat Rogier zijn leven moet beteren. "Als hij dat doet, kunnen we samen verder."

Ook Frank heeft er het volste vertrouwen in dat de twee uiteindelijk weer met elkaar door een deur kunnen. "Hoe dan ook blijf ik vertrouwen houden in Rogier. Ik denk dat hij wel weer zal bijdraaien, maar hij is nu aan zet."

In de video hieronder zie je meer over de knallende ruzie die de twee met elkaar hadden.

https://www.rtlboulevard.(...)e-het-moet-goedkomen

Alleen de poen en de sex nog delen dus :P _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 oktober 2020 @ 19:20:03 #58
22592 crew  Ole
pi_195639234
Net item in Boelevaar. We stevenen hard af op een gate *O*
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin woensdag 14 oktober 2020 @ 19:30:48 #59
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195639480
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:20 schreef Ole het volgende:
Net item in Boelevaar. We stevenen hard af op een gate *O*
Ik ben erbij *O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 oktober 2020 @ 19:46:08 #60
22592 crew  Ole
pi_195639939
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:30 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik ben erbij *O*
We kunnen allemaal wel een gate gebruiken..Inclusief kliko's keukentafels, ezeltjes, Alles!!!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_195640125
Iemand een foto van Rogier zonder haar?
pi_195641241
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef Tegan het volgende:
Iemand een foto van Rogier zonder haar?
Ja dit! :D
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 oktober 2020 @ 20:56:51 #63
22592 crew  Ole
pi_195641942
Schijnt in de bladen te staan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 oktober 2020 @ 20:59:07 #64
22592 crew  Ole
pi_195642024
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 14 oktober 2020 @ 21:06:04 #65
22592 crew  Ole
pi_195642290
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Admin woensdag 14 oktober 2020 @ 21:29:46 #66
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195643189
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:51 schreef Tegan het volgende:
Iemand een foto van Rogier zonder haar?
Hij heeft die hoofdhuidziekte hè.
Dat in onomkeerbaar.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_195643362
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:06 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had er meer (minder) van verwacht...
  Admin woensdag 14 oktober 2020 @ 21:39:55 #68
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195643432
Alopecia areata, zo heet dat.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:40:48 #69
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195643455
Ziekte van hedel dus :7
pi_195643485
Oeh ben wel toe aan een echte gayte
Alius aliud dicit
  Admin woensdag 14 oktober 2020 @ 21:42:05 #71
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_195643491
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ziekte van hedel
Jules O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 14 oktober 2020 @ 21:42:27 #72
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_195643495
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:06 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er een stuk beter uit.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_195644220
Ziet er normaal uit zo zonder. Vind zijn kapsel zelf iets te nep, maar goed, als hij maar gelukkig is.
pi_195645311
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:36 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik had er meer (minder) van verwacht...
Dacht ik ook!
  woensdag 14 oktober 2020 @ 23:02:00 #75
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195646106
Frank en Rogier betuigen spijt op heftige dag :D :')

De spanningen tussen Frank Jansen en Rogier Smit blijven de gemoederen flink bezighouden. De bladen pakken deze woensdag groots uit met afzonderlijke interviews van het ruziënde koppel. Maar ze vertellen nu aan Shownieuws dat ze spijt hebben van hun uitlatingen.

Privé en Weekend hebben een interview met Frank, Story met Rogier. Het moddergooien gaat hierin onvermoeibaar door. Naast heftige uitspraken van het kibbelende stel zelf,
quote:
spreken insiders van een drugsprobleem bij Rogier. 😱😱
en zou het stel zelfs afstevenen op een breuk.

Duidelijk is echter ook dat de twee nog altijd veel van elkaar houden. Er sijpelen soms ook nog hele mooie teksten door de verdrietige zinnen heen. Zo zegt Rogier in Story: "Op de derde dag dat wij samen waren, wist ik dat hij de man was met wie ik oud wilde worden. Als ik een vrouw was geweest, was Frank de vader van mijn kinderen."

Sorry
Inmiddels lijken ze allebei niet meer achter al hun uitspraken te staan. Frank laat aan Shownieuws weten: "Zowel Rogier als ik hebben spijt van onze uitlatingen in de pers. Helaas kwam zo onze privésituatie op straat te liggen... Daar nemen wij nu allebei afstand van."

Naast spijt hebben ze ook hoop voor de toekomst en daar willen ze voor knokken. Zo niet voor een liefdeshereniging, dan wel voor een voorspoedig verloop van hun tv-carrière."Wij werken er aan om gewoon weer ‘samen’ voor RTL tv te gaan maken. Wat de diepliggende achtergrond ook moge zijn, thans samen positief werkend aan herstel zowel ik hier in Frankrijk en Rogier elders."

Ruzie
Dat Frank en Rogier een gigantische ruzie aan het uitvechten zijn, bleek vorige week woensdag toen weekblad Privé dit kon onthullen. Het huwelijk van de voormalig Paleis voor een prikkie-sterren, Rogier Smit (46) en Frank Jansen (74), verkeert hierdoor in zwaar weer.

Door het succes van hun tv-programma's, is Frank zich gaan ergeren aan het divagedrag van Rogier. "Rogier is naast zijn schoenen gaan lopen en daarmee maakt hij zich zeker niet geliefd bij de mensen om mij heen. Rogiers houding in ons nieuwe programma wordt hem niet door iedereen in dank afgenomen!”

Ze hebben zelfs de opnames voor hun serie tijdelijk moeten onderbreken, omdat Frank maar over zich heen laat lopen: "Ik heb de afgelopen weken veel reacties op zijn gedrag op tv gehad. Er is mij meerdere malen gezegd dat ik niet zo over me heen moet laten lopen. De regisseur van ons programma heeft op zeker moment de opnamen zelfs stilgelegd om met Rogier over zijn houding te praten. Ook zij vond dat hij moest inbinden.”

Inmiddels is Frank vertrokken naar hun huis in Frankrijk en blijft Rogier voorlopig in hun Haagse woning. En hoewel hun huwelijk in zwaar weer verkeert, hebben ze onlangs een lucratief driejarig contract bij RTL getekend. Daar maakt Frank zich nog geen zorgen om, zei hij al. "Wat er ook gebeurt, we zullen aan onze contractuele verplichtingen moeten blijven voldoen. Op dit moment maak ik me nog geen zorgen.”

https://www.shownieuws.nl(...)t-berichten-na-ophef

Belletje gehad van John die even met contract zwaait :P
En Frank heft even gezegd dat die 400.000 toch wel noodzakelijk is voor de huishoudpot :')

[ Bericht 1% gewijzigd door ikweethetookniet op 14-10-2020 23:17:58 ]
pi_195650164
En toch he.. het is natuurlijk weer gewoon publiciteit in deze barre coronatijden, maar ook denk ik dat de indruk die mensen van hen hebben door hen zelf enorm versterkt worden, dus het image.
zou zo maar kunnen dat Frank in het echte leven juist enorm lullig doet (hij is tenslotte de veel oudere man die de rekeningen betaald) en heeft Rogier gewoon zijn image van uit de hoogte en lullig doen verder uitgebouwd omdat dit het goed doet op de buis en bij de fans.
Je kunt niet bij mensen binnenkijken natuurlijk maar misschien zijn ze binnen in hun eigen 4 muren totaal andersom juist qua karakter en gedrag.
(denk gevalletje Ellen Degeneres die altijd oh zo gezellig en aardig overkwam en die toch ook wel iets anders lijkt te zijn nu)
pi_195655319
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:08 schreef LC01 het volgende:
En toch he.. het is natuurlijk weer gewoon publiciteit in deze barre coronatijden, maar ook denk ik dat de indruk die mensen van hen hebben door hen zelf enorm versterkt worden, dus het image.
zou zo maar kunnen dat Frank in het echte leven juist enorm lullig doet (hij is tenslotte de veel oudere man die de rekeningen betaald) en heeft Rogier gewoon zijn image van uit de hoogte en lullig doen verder uitgebouwd omdat dit het goed doet op de buis en bij de fans.
Je kunt niet bij mensen binnenkijken natuurlijk maar misschien zijn ze binnen in hun eigen 4 muren totaal andersom juist qua karakter en gedrag.
(denk gevalletje Ellen Degeneres die altijd oh zo gezellig en aardig overkwam en die toch ook wel iets anders lijkt te zijn nu)
Allemaal leuk en aardig maar de vuile was buitenhangen en je partner omlaag halen in de Story komt behoorlijk onsympathiek en vals over. Wees dan een 'vent' en vraag een scheiding aan.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:29:08 #78
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195655519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 09:08 schreef LC01 het volgende:
En toch he.. het is natuurlijk weer gewoon publiciteit in deze barre coronatijden, maar ook denk ik dat de indruk die mensen van hen hebben door hen zelf enorm versterkt worden, dus het image.
zou zo maar kunnen dat Frank in het echte leven juist enorm lullig doet (hij is tenslotte de veel oudere man die de rekeningen betaald) en heeft Rogier gewoon zijn image van uit de hoogte en lullig doen verder uitgebouwd omdat dit het goed doet op de buis en bij de fans.
Je kunt niet bij mensen binnenkijken natuurlijk maar misschien zijn ze binnen in hun eigen 4 muren totaal andersom juist qua karakter en gedrag.
(denk gevalletje Ellen Degeneres die altijd oh zo gezellig en aardig overkwam en die toch ook wel iets anders lijkt te zijn nu)
Ik heb die Ellen altijd al een bitch gevonden, door zoiets prik je heen. Henk Krol vond ik ook al zo gemaakt, aardig, het lag er teveel op dat hij over wil komen als een goeige gezellige man uit de seniorenflat waarmee je heel gezellig een citroentje gaat drinken, waarna hij zijn opahand op de jouwe legt en zachtjes zegt: ik betaal wel. Toen het naar buiten kwam dat hij een slechte werkgever was, was ik totaal niet verbaasd. Zit volgens mij veel toneelspel in zijn presentatie naar buiten toe.

Die Frank is volgens mij gewoon een aardige kerel, maar beslist geen sul. Die laat niet over zich heen lopen en laat zich zeker niet inpakken. Jammer dat het zo loopt, heel jammer. En als iemand mijn boekhouding op straat zou gooien, zou ik het hem nooit vergeven. Dat zijn vieze streken.
Praat over de hel en je komt er.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 15:40:33 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_195656643
Waarom woont Rogier bij Rachel Hazes? Ze hebben in Den Haag toch een woning want Frank zit in Frankrijk.😕😳.
pi_195656787
quote:
5s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 15:40 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarom woont Rogier bij Rachel Hazes? Ze hebben in Den Haag toch een woning want Frank zit in Frankrijk.😕😳.
Dampende hetero sex :7
pi_195656831
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 14:29 schreef Scheepskok het volgende:......
Die Frank is volgens mij gewoon een aardige kerel, maar beslist geen sul. Die laat niet over zich heen lopen en laat zich zeker niet inpakken. Jammer dat het zo loopt, heel jammer. En als iemand mijn boekhouding op straat zou gooien, zou ik het hem nooit vergeven. Dat zijn vieze streken.
Rogier is niets meer en minder dan de Toy boy van Frank
Nu is hij erachter gekomen en wil op eigen benen staan omdat het nu kan dankzij zijn contract met talpa
Maar dat pikt Frank niet, want hij was altijd de man met de poen en rogier de sukkel die er achteraan liep
pi_195659366
Lol kale papoea _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195666929
Ik zeg: cocaïne bij Rogier. :P
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:20:59 #84
22592 crew  Ole
pi_195673768
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:14 schreef vencodark het volgende:
Ik zeg: cocaïne bij Rogier. :P
Hij hijkt inderdaad wel vaag uit zijn ogen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:26:49 #85
22592 crew  Ole
pi_195673872
Mediacourant.nl

quote:
Johan Derksen kotst op tv-stylist Rogier Smit
Geplaatst op vr 16 okt 2020 om 11:45
Johan Derksen vindt tv-stylist Rogier Smit, bekend van het gebrouilleerde televisieduo Frank en Rogier, één grote verschrikking. Dat heeft hij laten weten in zijn programma Veronica Inside. De roem is Rogier flink naar het hoofd gestegen en niet alleen zijn eigen liefdespartner, Frank Jansen, maar ook bevriende BN’ers als Wilfred Genee en de crew van zijn tv-show denken dat hij de weg volledig kwijt is. Hij heeft zelfs rekeningafschriften van Frank naar weekblad Privé gestuurd: ziekelijk.
De 71-jarige Johan heeft altijd al een hekel gehad aan de 46-jarige tv-stylist. “Dat jonge jongetje heeft iets hysterisch hè? Dat vind ik zo’n vreselijk ventje.”


Frank is met zijn 74 jaar een stuk ouder dan Rogier, maar hij valt op jonger. “Die ouwe valt op jonge jongens, maar dat jonge gastje vind ik zo’n eikeltje.”

Johan ziet Frank en Rogier weleens voorbijkomen tijdens het zappen. “Ik kom er weleens langs. Nou ja, je zit weleens te zappen en dan zie je ze en denk je: wat is dit voor onzin?”

Je kunt er volgens de voetbalanalist bijna niet omheen. “Ik heb bijvoorbeeld de Meilandjes nog nooit gezien, maar ik kan de tv niet aanzetten of die griezel met dat tafellaken om zit in beeld.”

Rogier staat deze week in de Privé zónder zijn pruik op. In werkelijkheid blijkt hij een kalende man met inhammen.

Foto: RTL, SBS
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 15:49:01 #86
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_195694422
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:14 schreef vencodark het volgende:
Ik zeg: cocaïne bij Rogier. :P
Weet het wel zeker
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 16:55:01 #87
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195695822
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:14 schreef vencodark het volgende:
Ik zeg: cocaïne bij Rogier. :P
Is er tenminste iemand die niet coked van woede :P
Dat mag Frank doen
Coken en koken met Rogier en Frank
Boekje iemand :?
pi_195699764
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 21:06 schreef Ole het volgende:
[ afbeelding ]
In de privé staat een foto van 12 jaar oud dat hij echt bijna kaal is. Stond in de ah en kon geen foto maken. Sorry.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  maandag 19 oktober 2020 @ 16:42:32 #89
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195731686
Frank en Rogier hebben weer contact :D

Het lijkt er sterk op dat Frank en Rogier vrede hebben gesloten en hun relatie een nieuwe kans willen geven. De twee hebben weer contact met elkaar. Dit melden zeer betrouwbare bronnen dichtbij het koppel aan Shownieuws.
Volgens deze bronnen hebben ze maandagochtend samen met RTL een uitvoerig gesprek gehad.

https://www.shownieuws.nl(...)-hebben-weer-contact

Alles voor de poen :P
  Moderator / Miss SHO maandag 19 oktober 2020 @ 16:43:04 #90
22592 crew  Ole
pi_195731697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:30 schreef Lief17 het volgende:

[..]

In de privé staat een foto van 12 jaar oud dat hij echt bijna kaal is. Stond in de ah en kon geen foto maken. Sorry.
Jammer..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_195732030
quote:
6s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frank en Rogier hebben weer contact :D

Het lijkt er sterk op dat Frank en Rogier vrede hebben gesloten en hun relatie een nieuwe kans willen geven. De twee hebben weer contact met elkaar. Dit melden zeer betrouwbare bronnen dichtbij het koppel aan Shownieuws.
Volgens deze bronnen hebben ze maandagochtend samen met RTL een uitvoerig gesprek gehad.

https://www.shownieuws.nl(...)-hebben-weer-contact

Alles voor de poen :P
Ik dacht dat zij into de piem waren. :P
pi_195734316
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:43 schreef Ole het volgende:

[..]

Jammer..
Ik zag de foto net voorbij komen op het verhaal Bas Smit op Instagram.
pi_195734624
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:18 schreef Taiga het volgende:

[..]

Ik zag de foto net voorbij komen op het verhaal Bas Smit op Instagram.
Ander linkje: https://pbs.twimg.com/med(...)mat=jpg&name=900x900

Hij ziet er beter uit zonder dat gedoe op zijn hoofd :).
pi_195734848
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ander linkje: https://pbs.twimg.com/med(...)mat=jpg&name=900x900

Hij ziet er beter uit zonder dat gedoe op zijn hoofd :).
Ja dat vond ik ook.
  maandag 19 oktober 2020 @ 21:32:33 #95
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195737317
Frank en Rogier in gesprek met relatietherapeut na knallende ruzie

De ruzie tussen Frank Jansen (74) en Rogier Smit (46) lijkt gedeeltelijk te zijn bijgelegd. De realitysterren zijn vandaag tijdens een onlinebijeenkomst in gesprek gegaan met een relatietherapeut. Ook Art Rooijakkers was daarbij aanwezig. De hereniging is donderdag te zien in Rooijakkers over de Vloer, meldt RTL Boulevard.

Begin oktober werd bekend dat de twee flamboyante mannen tijdelijk afstand van elkaar hebben genomen. Frank vertrok naar hun stulpje in Zuid-Frankrijk om het winterklaar te maken, Rogier gaf er de voorkeur aan om in Den Haag te blijven.

,,Dat kan gebeuren, hij is jonger ook natuurlijk’’, zei Frank daar eerder over tegen deze site. ,,En ik vermaak me prima; er komen veel vrienden langs met wie ik gezellig rosé drink. Ik geniet van mijn oude dag en welverdiende rust.”

https://www.ad.nl/show/fr(...)ende-ruzie~aa1ec401/

John heeft hulptroepen gebeld :D
pi_195737579
quote:
6s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ook Art Rooijakkers was daarbij aanwezig. De hereniging is donderdag te zien in Rooijakkers over de Vloer, meldt RTL Boulevard.
Why?!
  maandag 19 oktober 2020 @ 22:07:10 #97
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195738088
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Tegan het volgende:
Why?!
Losers zoeken losers op logisch dus :7
pi_195738370
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 12:52:19 #99
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195745715
Reality ster Rogier Smit (46), helft van het flamboyante duo dat hij vormt met Frank Jansen, deelt een foto van zichzelf zónder kenmerkende pruik. Hij vindt zichzelf lijken op de Britse prins William.

https://www.instagram.com/p/CGimldFBdM6/

Met haar is het Hansie Hansie
Zonder haar William
:s)
pi_195745921
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 21:45 schreef Tegan het volgende:

[..]

Why?!
Kijkcijfers, duh :D.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')