Zit er zand in je rosbief? hahaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Boeit me niet. Leer die vervelende gewoonte eerst maar eens af.
Als jij afleert andere mensen te beschimpen omdat ze niet snappen wat jij bedoelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Boeit me niet. Leer die vervelende gewoonte eerst maar eens af.
Nee hoor dan zouden ze gaan verwijderen en bannen zonder toelichting. Dit is gewoon discussie en die is soms fel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
K.Indertent ik heb het vermoeden dat men mij monddood wil maken.
Nee ze zitten daar niet in de cabine. Je ziet een chauffeur alleen als hij daar net uitstapt of naar toe loopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Toetert ie wel naar je en wijst ie dan naar dat bordje?
Knap vrouwtje wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
die gaf ik weer een flinke roomtaart sow
Ik beschimp alleen mensen die aan komen zetten met woorden in de mond leggerij, whataboutism en valse dilemma's.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Als jij afleert andere mensen te beschimpen omdat ze niet snappen wat jij bedoelt.
Discussies zijn vruchteloos. Als discussies zouden helpen zou alle ellende uit de wereld weg zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:38 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee hoor dan zouden ze gaan verwijderen en bannen zonder toelichting. Dit is gewoon discussie en die is soms fel.
Chai weet wel veel beter, eerlijk is eerlijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef HermieHermann het volgende:
hallo ik ben chai ik weet alles beter ik praat altijd met leestekens blablabla
ben jij Jimmy of gewoon een andere depressieve alcoholistquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Discussies zijn vruchteloos. Als discussies zouden helpen zou alle ellende uit de wereld weg zijn.
Vraag me af wat mensen denken, het gaat mij niet om de discussies, het gaat mij om mensen te waarschuwen voor het kwaad in de wereld.
Jij zegt: Of ik niet snap dat het vieze erin zit dat hij het etaleert.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik beschimp alleen mensen die aan komen zetten met woorden in de mond leggerij, whataboutism en valse dilemma's.
Dat zie ik toch anders. Discussie helpt je de gedeelde noemer te vinden, waar deze soms onvindbaar lijkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Discussies zijn vruchteloos. Als discussies zouden helpen zou alle ellende uit de wereld weg zijn.
Vraag me af wat mensen denken, het gaat mij niet om de discussies, het gaat mij om mensen te waarschuwen voor het kwaad in de wereld.
@K.Indertent zie je monddood moeten ze me maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben jij Jimmy of gewoon een andere depressieve alcoholist
Geregeld vriend maat makkerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
zeg in de discord eens dat @:Catkiller apex moet opstarten
De noemer is een illusie, het is eigenlijk gewoon een partijtje touwtrekken tot een van de twee er geen zin meer in heeft en loslaat. Dan valt de ander op de grond, en dan denken ze okay nu zijn we allebei vernederd en roken ze de vredespijp.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Discussie helpt je de gedeelde noemer te vinden, waar deze soms onvindbaar lijkt.
@kree ?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:40 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben jij Jimmy of gewoon een andere depressieve alcoholist
Wat een cynische blik. En dat komende van mij zegt wel ietsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
De noemer is een illusie, het is eigenlijk gewoon een partijtje touwtrekken tot een van de twee er geen zin meer in heeft en loslaat. Dan valt de ander op de grond, en dan denken ze okay nu zijn we allebei vernederd en roken ze de vredespijp.
Is goed Sebbe.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
Maar goed liefjes ik ga Battlestar Galactica verder kijken groentjens.
De mens is gevaarlijk omdat ze menen mens te zijn terwijl we eigenlijk een clubje veredelde gorilla's zijn. Alleen dan met de kennis om de ander massaal te beschimpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat een cynische blik. En dat komende van mij zegt wel iets
Ik ga ook verder, ik heb nog genoeg te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
Maar goed liefjes ik ga Battlestar Galactica verder kijken groentjens.
Dat vroeg ik aan jou ja. Vandaar het vraagteken en het was geen retorische vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij zegt: Of ik niet snap dat het vieze erin zit dat hij het etaleert.
Klopt, jij komt met een zijpaadje aanzetten dat los staat van dat punt. En omdat ik niet zeker weet of dat een bewussie is of niet vraag ik je daar naar.quote:Terwijl ik reageerde met dat er vast veel meer viespeuken rondlopen die het niet laten zien.
Mehquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef Superdonald het volgende:
De KLB SC is er wel op vooruit gegaan met de jaren.
Mooie leestekens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat vroeg ik aan jou ja. Vandaar het vraagteken en het was geen retorische vraag.
[..]
Klopt, jij komt met een zijpaadje aanzetten dat los staat van dat punt. En omdat ik niet zeker weet of dat een bewussie is of niet vraag ik je daar naar.
Maar jij geeft daar geen antwoord op en begint mij woorden in de mond te leggen en begint valse dilemma's aan te halen. En boosheid op me te projecteren als ik dat benoem.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef HermieHermann het volgende:
op de dag van Hans zijn terugkomst kwam de halve 2016 KLB SC terug en op mijn terugkomst een paar users die aan de pillen zitten
Haha zei het ook om jou daarmee te confronteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik kan dat nietbedankt nog @:superwormjim
Miscommunicatie dan, ik heb het wellicht verkeerd begrepen of geïnterpreteerd, maar wanneer er bloed verspild is kan ik dat niet terugnemen. Als je wil kan ik een ader opensnijden. Is er dan vrede tussen ons?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat vroeg ik aan jou ja. Vandaar het vraagteken en het was geen retorische vraag.
[..]
Klopt, jij komt met een zijpaadje aanzetten dat los staat van dat punt. En omdat ik niet zeker weet of dat een bewussie is of niet vraag ik je daar naar.
Maar jij geeft daar geen antwoord op en begint mij woorden in de mond te leggen en begint valse dilemma's aan te halen. En boosheid op me te projecteren als ik dat benoem.
Nou ja zulk mansplaingedrag, al dan niet veroorzaakt door een miscommunicatie, is doorgaans niet van de een op de andere dag uit te bannen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Miscommunicatie dan, ik heb het wellicht verkeerd begrepen of geïnterpreteerd, maar wanneer er bloed verspild is kan ik dat niet terugnemen. Als je wil kan ik een ader opensnijden. Is er dan vrede tussen ons?
Het kwam meer doordat ik me beschimpt voelde omdat je vroeg of ik het niet snapte. Daardoor schoot ik in de ik ga wat ik zei verklaren modus. Dat schoot jou weer in het verkeerde keelgat denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja zulk mansplaingedrag, al dan niet veroorzaakt door een miscommunicatie, is doorgaans niet van de een op de andere dag uit te bannen.
En zodra het weer voorvalt zal ik daar opnieuw moeite mee hebben. Maar verder kan ik gewoon normaal doen hoor.
OKe dan is het goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Het kwam meer doordat ik me beschimpt voelde omdat je vroeg of ik het niet snapte. Daardoor schoot ik in de ik ga wat ik zei verklaren modus. Dat schoot jou weer in het verkeerde keelgat meen ik.
Om de beurt moet dat wel kunnen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kunnen we dan beide op een Ajax shirt spugen zonder bang te zijn voor corona?
We kunnen zo'n soort shooting range maken met shirts waar je bent opgegroeid en veel ruimte is. Dan kunnen we daar een soort wedstrijdje doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Om de beurt moet dat wel kunnen denk ik
?quote:
Kan jij niet gewoon daar blijven?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
VBL / [VBL SC #7730] KLB
Wat vind je van deze TT @:rozevla ?
Hoezo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon daar blijven?
Ik ben nog nooit vervelend geweest, al helemaal niet tegen jou. Bovendien ben ik enorm intelligent.quote:
Nee jij bent wel echt heel erg dom.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit vervelend geweest, al helemaal niet tegen jou. Bovendien ben ik enorm intelligent.
Dus donder jij maar op. Klojo.
Cojona bestaat niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee jij bent wel echt heel erg dom.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Cojona bestaat niet.
En Tupac leeft nog.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:24 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nee jij bent wel echt heel erg dom.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja die bokkelul van een kindertent begint.
Bokkenlulquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja die bokkelul van een kindertent begint.
hoe moet ik de VBL SC anders noemen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, schei eens uit met dat gescheld.
quote:
Kan ze/he bestquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet meer alleen af kan
Is niet mijn subforum vriendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer dat je het niet meer alleen af kan
Ik tel ze niet. Daarvoor moet je bij een andere mod zijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
komt zeker omdat daar maar 5 posts per dag worden gemaakt
Dat is toch juist de humor?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
vond dat helemaal geen leuke grap eigenlijk
ze/he is niet mannelijkquote:
Zeg het zo maar.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:45 schreef HPLC het volgende:
zou graag willen dm'en, maar dat kan nog niet
Waar, met wie en waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar waarom moet nou mijn beste vriend weg? Hele dag geregeld dat hij mocht komen en nu dit
Te redden van wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar : hier
met wie: dacht met @:pharkus
Waarom: om dit forum te redden natuurlijk
Slaap lekker pik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef K.Indertent het volgende:
Was weer gezellig dames. Slaap lekker.
Dag moppie, lief slapen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:47 schreef K.Indertent het volgende:
Was weer gezellig dames. Slaap lekker.
Jij bent toch al terug?quote:
Deplorabel zou Etto zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |