Oh, eerst hoopte ik nog dat hij vrijgesproken zou worden, maar laten ze klootzak nu maar levenslang opsluiten!quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, eerst hoopte ik nog dat hij vrijgesproken zou worden, maar laten ze klootzak nu maar levenslang opsluiten!
Oefenwedstrijden zijn bijna altijd waardeloos, ik ben er niet eens aan begonnen.quote:
Verstandig wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden zijn bijna altijd waardeloos, ik ben er niet eens aan begonnen.
@AdolfHitlerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wie heeft die hele OP verneukt?
quote:
Alletwee geliked. Het vorige topic was echt zeldzaam slecht dankzij al die debielen.quote:
Gelukkig maar dat we hier niet veroordelen op onderbuikgevoelens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die kerel is natuurlijk wel schuldig.
Ja, dat advocatenkantoor was ook zo'n groot succes.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Fucking irritante gast die Peter.
Maar hij is wel goed in z’n vak.
Voetbalmakelaar
Ach ja. Gooi hem gewoon de gevangenis is. Hij had al een verleden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat we hier niet veroordelen op onderbuikgevoelens.
Het lijkt mij niet heel handig om iemand met een verleden gewoon de gevangenis in te gooien. Daar heeft hij zijn straf al voor uitgezeten of is hij niet voor veroordeeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ach ja. Gooi hem gewoon de gevangenis is. Hij had al een verleden.
Royce ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Peter heeft zijn zoon toch ooit Rolce of Royce genoemd ofzo?
Dan ben je gewoon niet goed snik.
Royce ja.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik dacht dat Ratelband dat was.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |