De mens is gevaarlijk omdat ze menen mens te zijn terwijl we eigenlijk een clubje veredelde gorilla's zijn. Alleen dan met de kennis om de ander massaal te beschimpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Wat een cynische blik. En dat komende van mij zegt wel iets
Ik ga ook verder, ik heb nog genoeg te doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
Maar goed liefjes ik ga Battlestar Galactica verder kijken groentjens.
Dat vroeg ik aan jou ja. Vandaar het vraagteken en het was geen retorische vraag.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:41 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Jij zegt: Of ik niet snap dat het vieze erin zit dat hij het etaleert.
Klopt, jij komt met een zijpaadje aanzetten dat los staat van dat punt. En omdat ik niet zeker weet of dat een bewussie is of niet vraag ik je daar naar.quote:Terwijl ik reageerde met dat er vast veel meer viespeuken rondlopen die het niet laten zien.
Mehquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:44 schreef Superdonald het volgende:
De KLB SC is er wel op vooruit gegaan met de jaren.
Mooie leestekens.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat vroeg ik aan jou ja. Vandaar het vraagteken en het was geen retorische vraag.
[..]
Klopt, jij komt met een zijpaadje aanzetten dat los staat van dat punt. En omdat ik niet zeker weet of dat een bewussie is of niet vraag ik je daar naar.
Maar jij geeft daar geen antwoord op en begint mij woorden in de mond te leggen en begint valse dilemma's aan te halen. En boosheid op me te projecteren als ik dat benoem.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef HermieHermann het volgende:
op de dag van Hans zijn terugkomst kwam de halve 2016 KLB SC terug en op mijn terugkomst een paar users die aan de pillen zitten
Haha zei het ook om jou daarmee te confronteren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:48 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Ik kan dat nietbedankt nog @:superwormjim
Miscommunicatie dan, ik heb het wellicht verkeerd begrepen of geïnterpreteerd, maar wanneer er bloed verspild is kan ik dat niet terugnemen. Als je wil kan ik een ader opensnijden. Is er dan vrede tussen ons?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat vroeg ik aan jou ja. Vandaar het vraagteken en het was geen retorische vraag.
[..]
Klopt, jij komt met een zijpaadje aanzetten dat los staat van dat punt. En omdat ik niet zeker weet of dat een bewussie is of niet vraag ik je daar naar.
Maar jij geeft daar geen antwoord op en begint mij woorden in de mond te leggen en begint valse dilemma's aan te halen. En boosheid op me te projecteren als ik dat benoem.
Nou ja zulk mansplaingedrag, al dan niet veroorzaakt door een miscommunicatie, is doorgaans niet van de een op de andere dag uit te bannen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Miscommunicatie dan, ik heb het wellicht verkeerd begrepen of geïnterpreteerd, maar wanneer er bloed verspild is kan ik dat niet terugnemen. Als je wil kan ik een ader opensnijden. Is er dan vrede tussen ons?
Het kwam meer doordat ik me beschimpt voelde omdat je vroeg of ik het niet snapte. Daardoor schoot ik in de ik ga wat ik zei verklaren modus. Dat schoot jou weer in het verkeerde keelgat denk ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Nou ja zulk mansplaingedrag, al dan niet veroorzaakt door een miscommunicatie, is doorgaans niet van de een op de andere dag uit te bannen.
En zodra het weer voorvalt zal ik daar opnieuw moeite mee hebben. Maar verder kan ik gewoon normaal doen hoor.
OKe dan is het goedquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:54 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Het kwam meer doordat ik me beschimpt voelde omdat je vroeg of ik het niet snapte. Daardoor schoot ik in de ik ga wat ik zei verklaren modus. Dat schoot jou weer in het verkeerde keelgat meen ik.
Om de beurt moet dat wel kunnen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Kunnen we dan beide op een Ajax shirt spugen zonder bang te zijn voor corona?
We kunnen zo'n soort shooting range maken met shirts waar je bent opgegroeid en veel ruimte is. Dan kunnen we daar een soort wedstrijdje doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Om de beurt moet dat wel kunnen denk ik
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |