Lekker nrquote:
Ik steek even iets in je holtes.quote:
Auw auw papa dat doet pijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steek even iets in je holtes.
Eensquote:
Doet het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als het brandt bij het pissen is dat wel ff nodig idd.
Blij om te horen dat je bloeddruk is gezaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren was ik agressief als een mofo vandaag rustig
Het is vooral dat tweede stukje dan natuurlijk. Want ok je kunt het wel zien aankomen dat er nog een soort muzikaal ff extra dingetje inkomt. Haha Maar leuk nr. Thanks voor wie het poste van genoten weer.quote:
Vielen er twee om op werk broertje moest corona test doen moeilijk gezeik met chickie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Blij om te horen dat je bloeddruk is gezakt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vielen er twee om op werk broertje moest corona test doen moeilijk gezeik met chickie.
Sloeg er gisteren bijna een op ze bek.
Was het allemaal zijn schuld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vielen er twee om op werk broertje moest corona test doen moeilijk gezeik met chickie.
Sloeg er gisteren bijna een op ze bek.
Er is daar wel meer kans op corona. En dan bedoel ik nu eens niet het virusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan beter in spanje zitten dan hier.
😂quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er is daar wel meer kans op corona. En dan bedoel ik nu eens niet het virus
Nee hoor. Nederland staat op de eerste plaatsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er is daar wel meer kans op corona. En dan bedoel ik nu eens niet het virus
ik mag misschien in Februari op en neer voor een dagje audit daarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
@:mazikeen heb jij al geboekt voor volgend jaar?
Met verkopen? Dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederland staat op de eerste plaats
Tweede*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog geen verscherpte maatregelen hoe bestaat hetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over een biertje?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tweede*
Tsjechië doet het beter; lees slechter
Dan staan we alsnog achter Tsjechiëquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over een biertje?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had mij aangemeld al.vorige mnd nu weer
Dat klopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan staan we alsnog achter Tsjechië
??quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaaa,handelen om een uurtje met een mongo.
Wat is een mongo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
Hahaaa,handelen om een uurtje met een mongo.
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tweede*
Tsjechië doet het beter; lees slechter
Was dat gister niet al afgehandeld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke. Dan wens ik je veel succes verder in het liefdesleven en scheiden onze wegen hier.
![]()
[ afbeelding ]
Dat zeg ik niet,maar deze meneer is niet helemaal lekker.quote:
Ja vakantie van 20-09-2020 verschoven naar eind juni 2021. Hoezoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
@:mazikeen heb jij al geboekt voor volgend jaar?
Ik had nog een beetje hoop dat een nachtje slapen de gemoederen zou kalmeren en dat je me zou vergeven maar helaasquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef jerney het volgende:
[..]
Was dat gister niet al afgehandeld?
Was benieuwd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja vakantie van 20-09-2020 verschoven naar eind juni 2021. Hoezo
Gitaartquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef kree het volgende:
Ok het is nu wel laat genoeg. Ff gitaar erweer bij pakken kijken of ik die paar akkoorden nu nog weet enzo
hij wil samen gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja vakantie van 20-09-2020 verschoven naar eind juni 2021. Hoezo
Haha valt tegen hoor. Maar ik kom er wel. Het is gewoon wat oefentijd nodig.quote:
burgers zijn om te eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
hij doet burger arresten waar hjj kan.
Nee joh, pleite is pleite bij mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had nog een beetje hoop dat een nachtje slapen de gemoederen zou kalmeren en dat je me zou vergeven maar helaas
Al het begin is moeilijk man. Heb ook lopen schelden op dat ding. Sterker nog, nu na 10 jaar ...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:12 schreef kree het volgende:
[..]
Haha valt tegen hoor. Maar ik kom er wel. Het is gewoon wat oefentijd nodig.
Eldor heet hij.Check maar even.Het meest sneue is dat hij al zijn demo`s falen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook wel allemaal van die heldere lichten die daar lopen te roepen dat de rest van de wereld ligt te slapen![]()
[ afbeelding ]
O 😟quote:
maar niet genoeg vergeven om nog te willen trouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee joh, pleite is pleite bij mij.
En ik had je al vergeven
Even lekker aan je soa krabbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook wel allemaal van die heldere lichten die daar lopen te roepen dat de rest van de wereld ligt te slapen![]()
[ afbeelding ]
Geen tijd voor nuquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eldor heet hij.Check maar even.Het meest sneue is dat hij al zijn demo`s falen.
Idd volhouden is key. Maarja het punt is natuurlijk als je bv piano wel ok kunt spelen om dat weer snel op te geven met gitaar. Maar ok no way ben wel beetje vast beraden nu om iig alle basis te leren Gehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk man. Heb ook lopen schelden op dat ding. Sterker nog, nu na 10 jaar ...![]()
Soms dan komt er echt geluid uit die gitaar dat ik denkWat moet jij dan
Oh heb ik echt 0 last van. Toen ik in 2010 begon met gitaren kon ik al keyboardspelen, moest ik doen voor m'n werk. Toch door gepakt, en het loont wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
Idd volhouden is key. Maarja het punt is natuurlijk als je bv piano wel ok kunt spelen om dat weer snel op te geven met gitaar. Maar ok no way ben wel beetje vast beraden nu om iig alle basis te leren Gehehe
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar niet genoeg vergeven om nog te willen trouwen
[..]
Even lekker aan je soa krabben
[..]
Geen tijd voor nu
Ik zit nu re-de-lijk op Keith Richards niveau, ken al z'n licks en de meeste bekende riffs. Enige wat ik mis is z'n talent voor het schrijven ván dat soort riffsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
gewoon door oefenen tot je net zo goed bent als Prince en Blackmore
Helaas. Dan maar met de milfjes ja. En @Jippie tijdens het koken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Nog wel liefde voor jou hoorMaar je zult het met je milfjes moeten doen
Of Jan Akkerman of Clapton.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
gewoon door oefenen tot je net zo goed bent als Prince en Blackmore
Meen je niet. Wat een sukkelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar Rutte wil gelukkig pas volgende week wat gaan doen ertegen. Dus we halen ze wel in
Wil je ook in de Streamyard?quote:
Nouja ik wel weet je niet want is er een dingetje ofzo wat mss gitaar is. En denk ik met no moeite op keys. Dat soort idee. En afgezien van dat is gitaar leren spelen best lastig ff Iig denk in het begin. Denk nl dat het iets simpeler gaat worden als je door de basis heen bemnt. Maargoed voel me net een kleuter nu met gitaar leren. Maar kom er wel denk, Gewoon stapje voor stapjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh heb ik echt 0 last van. Toen ik in 2010 begon met gitaren kon ik al keyboardspelen, moest ik doen voor m'n werk. Toch door gepakt, en het loont wel.
Gewoon doorgaan.
kan ook.quote:
quote:
Je kunt toch zelf ook nadenken en maatregelen nemen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar Rutte wil gelukkig pas volgende week wat gaan doen ertegen. Dus we halen ze wel in
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas. Dan maar met de milfjes ja. En @:jippie tijdens het koken.
linkquote:
Nee dank je zit met ipad kan je toch maar 1 ding tegelijk in beeld hebbenquote:
Dat doe ik al een maand of 7quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf ook nadenken en maatregelen nemen?
Tis gewon een angsthaasquote:
Ja maar dat komt omdat je het nog helemaal niet kan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja ik wel weet je niet want is er een dingetje ofzo wat mss gitaar is. En denk ik met no moeite op keys. Dat soort idee. En afgezien van dat is gitaar leren spelen best lastig ff Iig denk in het begin. Denk nl dat het iets simpeler gaat worden als je door de basis heen bemnt. Maargoed voel me net een kleuter nu met gitaar leren. Maar kom er wel denk, Gewoon stapje voor stapje
Moet net lukken, maar ze zullen nooit aan jou kunnen tippenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:22 schreef jerney het volgende:
[..]Je komt er wel overheen, ik hoor het al
Wat denk je dan van Steve Lukatherquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan ook.
Heb ooit een opname gezien van een live optreden van Prince en die man ging even los met een solo.
En blackmore in de rainbow dagen
Je krijgt al pijn in je vingers als je er naar kijkt.
Ja dat doen we ook massaal allemaalquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf ook nadenken en maatregelen nemen?
Weet ik tochquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet net lukken, maar ze zullen nooit aan jou kunnen tippen
Zou ik even op moeten zoeken maar de naam doet wel een belletje rinkelenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:24 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Wat denk je dan van Steve LukatherDie man kan ook flink shredden
Nou klopt het is totaal nog het begin voor mij.... voor gitaar is er trouwens op internet nog veel mee te vinden als keys. Maargoed die hoef ik niet meer onwijs te leren.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja maar dat komt omdat je het nog helemaal niet kan.
Omkeringen op gitaar begin ik ook al redelijk te kunnen, terwilj ik daar op toetsen echt niet bij hoef na te denken.
Is van Totoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou ik even op moeten zoeken maar de naam doet wel een belletje rinkelen
Jeeeh weer een goede UIquote:
Daarvan ken ik hem dusquote:
Vertel??? Shitload dingen voor mij niet doorgegaan ook nl.quote:
Heb je even?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel??? Shitload dingen voor mij niet doorgegaan ook nl.
Niet alleen voor jou he voor iedereenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel??? Shitload dingen voor mij niet doorgegaan ook nl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |