Lekker nrquote:
Ik steek even iets in je holtes.quote:
Auw auw papa dat doet pijnquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik steek even iets in je holtes.
Eensquote:
Doet het niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als het brandt bij het pissen is dat wel ff nodig idd.
Blij om te horen dat je bloeddruk is gezaktquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gisteren was ik agressief als een mofo vandaag rustig
Het is vooral dat tweede stukje dan natuurlijk. Want ok je kunt het wel zien aankomen dat er nog een soort muzikaal ff extra dingetje inkomt. Haha Maar leuk nr. Thanks voor wie het poste van genoten weer.quote:
Vielen er twee om op werk broertje moest corona test doen moeilijk gezeik met chickie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Blij om te horen dat je bloeddruk is gezakt
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vielen er twee om op werk broertje moest corona test doen moeilijk gezeik met chickie.
Sloeg er gisteren bijna een op ze bek.
Was het allemaal zijn schuld?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vielen er twee om op werk broertje moest corona test doen moeilijk gezeik met chickie.
Sloeg er gisteren bijna een op ze bek.
Er is daar wel meer kans op corona. En dan bedoel ik nu eens niet het virusquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan beter in spanje zitten dan hier.
😂quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er is daar wel meer kans op corona. En dan bedoel ik nu eens niet het virus
Nee hoor. Nederland staat op de eerste plaatsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er is daar wel meer kans op corona. En dan bedoel ik nu eens niet het virus
ik mag misschien in Februari op en neer voor een dagje audit daarquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:02 schreef Justin_Case het volgende:
@:mazikeen heb jij al geboekt voor volgend jaar?
Met verkopen? Dat had ik niet verwacht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Nederland staat op de eerste plaats
Tweede*quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En nog geen verscherpte maatregelen hoe bestaat hetquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over een biertje?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tweede*
Tsjechië doet het beter; lees slechter
Dan staan we alsnog achter Tsjechiëquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
We hebben het toch wel over een biertje?
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Had mij aangemeld al.vorige mnd nu weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |