ze noemen mij trolquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
The usuel suspects zijn er bijna allemaal.
Je mag haar haar uitschelden.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo stop even krijg zo ban
Ja is ff soort van kijken wat enzo en nog basis liedje melodie zoeken enzo dan om het doenbaar te jhoudenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je mag het er van mij wel uithalen hoor hoef er niet speciaal in
Ze wil je doen.quote:
ja ze roepen om ban voor mij lolquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag haar haar uitschelden.
Dat geroeptoeter ook hè? Wat willen Wij? En dat de rest dan roept..
als ze niet allemaal bij dezelfde demonstratie zijn komen er zo weinig mensen opdagenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Kan beter in spanje zitten dan hier.quote:
zit spanje niet weer in lockdown?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan beter in spanje zitten dan hier.
Die gele kabouter die ik haat zien we niet meer terug.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ze niet allemaal bij dezelfde demonstratie zijn komen er zo weinig mensen opdagen
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
Meer corona in Nederland dan in Spanje nu.quote:
Wat lult zij nou.quote:
We staan op 1 nu?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer corona in Nederland dan in Spanje nu.
Sinds gisteren al.quote:
Rellen! \o/quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je mag haar haar uitschelden.
Dat geroeptoeter ook hè? Wat willen Wij? En dat de rest dan roept..
Jaquote:
haags?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gele kabouter die ik haat zien we niet meer terug.
Dat wel ja. Misschien omdat zij wel in lockdown zittenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meer corona in Nederland dan in Spanje nu.
Hoiquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Rellen! \o/
Wanneer willen we dat?
Nuuuu!!! \o/
Dat was Haags.quote:
Haai dud0rtje!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
haags?
[..]
Dat wel ja. Misschien omdat zij wel in lockdown zitten
[..]
Hoi
Heb ik, zal eens ff kijken thnxquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:11 schreef Dotteke het volgende:
@:mrsloveable Heb jij ziggo en movies en series? Staat een leuke serie nu saving hope.
man man manquote:
lekker geslapen?quote:
hallo mevrouw liefbaar!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik, zal eens ff kijken thnx
Sow dan,jij bent medeplichtig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze gaat mij wat uitleggen
Altijdquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
lekker geslapen?
[..]
hallo mevrouw liefbaar!!!
vies hequote:
Verschrikkelijk.quote:
Ik heb haar nog nooit zo kwaad gezien,nu ben je een troll.quote:
en agrresiefquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb haar nog nooit zo kwaad gezien,nu ben je een troll.
dank je voor deze steunquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |