limoentjuh blijft wegquote:
Kijk maar wat je doet met die tekst hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:00 schreef kree het volgende:
Maar zat nog ff te denken over @:DJMO en hele tekst die ik nu heb. Hahaha hoewel waar en leuk maar voor liedje moet er wat uit denkTe lang anders.
mooi geschrevenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk maar wat je doet met die tekst hoor
wat doet die gek met duitse vlag?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
https://www.facebook.com/mita.overvliet/videos/3705081499515767
Deze dan maar.
Ja ik zit nu naar dat debat in de tweede kamer te luisterenquote:
Is het nog wat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja ik zit nu naar dat debat in de tweede kamer te luisteren
Ja ik merk het.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
limoentjuh blijft weg
Uit de losse pols geschudquote:
quote:
De vragen worden nu gesteld. Gaat over die nieuwe spoedwet en de appquote:
Is een Berber vlag,of een ander provocatie iets.Daar pronkt ze mee.Ze woont namelijk in Kazachstan en doet een studie medicijnen en is ook nog gewichthefster.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat doet die gek met duitse vlag?
Hoop dat er snel wat gaat gebeuren. Hoor net van vriendin dat het hier chaos in de winkels isquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
De vragen worden nu gesteld. Gaat over die nieuwe spoedwet en de app
studie medicijnen en dan daar staan koekoekquote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een Berber vlag,of een ander provocatie iets.Daar pronkt ze mee.Ze woont namelijk in Kazachstan en doet een studie medicijnen en is ook nog gewichthefster.
Blauw wit rood,Nederland in nood.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nederlandse vlag op zijn kop
ik heb niet gekeken maar ik zie nu zo'n zeer mannelijke vrouw voor me van anderhalve meter hoog maar ook anderhalve meter breed met een vlassig snorretjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is een Berber vlag,of een ander provocatie iets.Daar pronkt ze mee.Ze woont namelijk in Kazachstan en doet een studie medicijnen en is ook nog gewichthefster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |