Eldor heet hij.Check maar even.Het meest sneue is dat hij al zijn demo`s falen.quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook wel allemaal van die heldere lichten die daar lopen te roepen dat de rest van de wereld ligt te slapen![]()
[ afbeelding ]
O 😟quote:
maar niet genoeg vergeven om nog te willen trouwenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee joh, pleite is pleite bij mij.
En ik had je al vergeven
Even lekker aan je soa krabbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:13 schreef mazaru het volgende:
Het zijn ook wel allemaal van die heldere lichten die daar lopen te roepen dat de rest van de wereld ligt te slapen![]()
[ afbeelding ]
Geen tijd voor nuquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eldor heet hij.Check maar even.Het meest sneue is dat hij al zijn demo`s falen.
Idd volhouden is key. Maarja het punt is natuurlijk als je bv piano wel ok kunt spelen om dat weer snel op te geven met gitaar. Maar ok no way ben wel beetje vast beraden nu om iig alle basis te leren Gehehequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:14 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk man. Heb ook lopen schelden op dat ding. Sterker nog, nu na 10 jaar ...![]()
Soms dan komt er echt geluid uit die gitaar dat ik denkWat moet jij dan
Oh heb ik echt 0 last van. Toen ik in 2010 begon met gitaren kon ik al keyboardspelen, moest ik doen voor m'n werk. Toch door gepakt, en het loont wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
Idd volhouden is key. Maarja het punt is natuurlijk als je bv piano wel ok kunt spelen om dat weer snel op te geven met gitaar. Maar ok no way ben wel beetje vast beraden nu om iig alle basis te leren Gehehe
Zo werkt dat niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar niet genoeg vergeven om nog te willen trouwen
[..]
Even lekker aan je soa krabben
[..]
Geen tijd voor nu
Ik zit nu re-de-lijk op Keith Richards niveau, ken al z'n licks en de meeste bekende riffs. Enige wat ik mis is z'n talent voor het schrijven ván dat soort riffsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
gewoon door oefenen tot je net zo goed bent als Prince en Blackmore
Helaas. Dan maar met de milfjes ja. En @Jippie tijdens het koken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet.
Nog wel liefde voor jou hoorMaar je zult het met je milfjes moeten doen
Of Jan Akkerman of Clapton.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:18 schreef dud0r het volgende:
gewoon door oefenen tot je net zo goed bent als Prince en Blackmore
Meen je niet. Wat een sukkelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar Rutte wil gelukkig pas volgende week wat gaan doen ertegen. Dus we halen ze wel in
Wil je ook in de Streamyard?quote:
Nouja ik wel weet je niet want is er een dingetje ofzo wat mss gitaar is. En denk ik met no moeite op keys. Dat soort idee. En afgezien van dat is gitaar leren spelen best lastig ff Iig denk in het begin. Denk nl dat het iets simpeler gaat worden als je door de basis heen bemnt. Maargoed voel me net een kleuter nu met gitaar leren. Maar kom er wel denk, Gewoon stapje voor stapjequote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:17 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Oh heb ik echt 0 last van. Toen ik in 2010 begon met gitaren kon ik al keyboardspelen, moest ik doen voor m'n werk. Toch door gepakt, en het loont wel.
Gewoon doorgaan.
kan ook.quote:
quote:
Je kunt toch zelf ook nadenken en maatregelen nemen?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Maar Rutte wil gelukkig pas volgende week wat gaan doen ertegen. Dus we halen ze wel in
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 12:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Helaas. Dan maar met de milfjes ja. En @:jippie tijdens het koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |