Ken je die nietquote:
De 2 reuzenquote:
Ja niet normaal, gister een plas over het hoofd gezien naast een bushalte... 4 man echt zeiknat. Ze gebaarde wel wat naar me, ik kon ze nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanmorgen ook plassen op de weg, de tering
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De 2 reuzen
[..]
Ja niet normaal, gister een plas over het hoofd gezien naast een bushalte... 4 man echt zeiknat. Ze gebaarde wel wat naar me, ik kon ze niet
Oh ja ligt er natuurlijk aan hoe je hebt ingesteld qua pagina'squote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zie niets, zeker op vorige pagina. Gaat wwer snel
Wel leuk om een keer heen te gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we wonen hier ook pas een paar jaartjes he.
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we wonen hier ook pas een paar jaartjes he.
Spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaat
Wat openluchtmusea betreft; die in Arnhem vind ik echt goed!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk om een keer heen te gaan
En verlopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Jippie het volgende:
Drente is wel mooi, was verbaasd hoe klein Assen eigenlijk is
Hoe heet die dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat openluchtmusea betreft; die in Arnhem vind ik echt goed!
Verhuizen naar Amsterdam?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaat
Zolang het maar geen Friesland is.quote:
Haags vrind.quote:
Kom dan masseer ik hem even losquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh.
Pfff nog ff een uurtje terug hoor. Rug wil niet.
Op Leeuwarden na.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Friesland is.
Ow dat was nog niet eens zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Slim. Niet elke ochtend met de tram.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dichter richting het werk en het werk van mijn vriendin.
amai sterkte beterschapquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh.
Pfff nog ff een uurtje terug hoor. Rug wil niet.
Klopt ja, we zijn er een tijdje geleden naar toe gegaan en het stelt heel weinig voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Jippie het volgende:
Drente is wel mooi, was verbaasd hoe klein Assen eigenlijk is
Nee, wel getaxeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat was nog niet eens zeker?
Wij hebben nu weer een ander huis op het oog, direct om de hoek bij m'n vrouw d'r werk, maar ze heeft eergisteren ineens gehoord dat haar contract volgende maand misschien niet eens verlengd gaat worden.
En dat terwijl het er sterk op leek dat ze een vast contract zou krijgen.
Ik heb er ff over gemaild. Even kijken wat ze er over te zeggen hebben.
Ik hoor het al kraken.quote:
Prima, ik zet de verwarming al vast wat hogerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lekker aanbod. Hou ik je aan. Ik bel zo hou laat ik er ben.
Komt zo wel goed. @Jippie heeft gouden handjes geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
amai sterkte beterschap
Wel 1,5 meter afstand,quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Prima, ik zet de verwarming al vast wat hoger
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
Nog 79 dagen tot vrijdag 25 december 2020
Toevallig laatst bij vrienden op de pc geïnstalleerd, de gratis versie.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef Mrsloveable het volgende:
Iemand die TotalAv gebruikt?
https://www.totalav.com/nl/gratis-antivirus
Joepiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
Nog 79 dagen tot vrijdag 25 december 2020
nog maar 25 dagen voordat de kerstboom op kanquote:
hoop dat alles snel rond is voor jequote:
Het zijn echt rare tijden momenteelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat was nog niet eens zeker?
Wij hebben nu weer een ander huis op het oog, direct om de hoek bij m'n vrouw d'r werk, maar ze heeft eergisteren ineens gehoord dat haar contract volgende maand misschien niet eens verlengd gaat worden.
En dat terwijl het er sterk op leek dat ze een vast contract zou krijgen.
Ik heb er ff over gemaild. Even kijken wat ze er over te zeggen hebben.
Wie is er dan jarig?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog maar 25 dagen voordat de kerstboom op kan
gewoon windows defender gebruiken.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Toevallig laatst bij vrienden op de pc geïnstalleerd, de gratis versie.
Heb je geen kut aan; je kunt het ff uitproberen en dan moet je de betaalde versie nemen.
En als je dan toch voor een antivirus gaat betalen, zou ik voor Bitdefender of zo gaan.
Heb ik net gedaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb beeld zelfs.[ afbeelding ]
jij weet hequote:
Heb eset, functioneert prima maar wel erg strikt. Dat is soms lastig als je iets nieuws installeert.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Toevallig laatst bij vrienden op de pc geïnstalleerd, de gratis versie.
Heb je geen kut aan; je kunt het ff uitproberen en dan moet je de betaalde versie nemen.
En als je dan toch voor een antivirus gaat betalen, zou ik voor Bitdefender of zo gaan.
Ja het had deze keer niet eens met corona te maken; ze doet productiewerk en het bedrijf heeft een nieuwe machine aangeschaft die het werk van veel medewerkers allemaal alleen af kan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het zijn echt rare tijden momenteel
Ga jij eens punten scoren.quote:
ik zou wel willen maar het lukt nietquote:
Goffer,dat is echt vies.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het had deze keer niet eens met corona te maken; ze doet productiewerk en het bedrijf heeft een nieuwe machine aangeschaft die het werk van veel medewerkers allemaal alleen af kan.
En ze zijn van plan om nog verder te gaan automatiseren.
Gooi dat ding toch in de openhaard. Dan heb je nog wat 'warmte' ervan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
nog maar 25 dagen voordat de kerstboom op kan
jippie is heel lief hoor. dat niet meer kunnen lopen komt omdat ze af en toe vergeet de tape los te maken van je enkelsquote:
dan heb je erna goede zuster nodigquote:
ik heb geen open haard en ik heb een kunstboomquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gooi dat ding toch in de openhaard. Dan heb je nog wat 'warmte' ervan.
Ze is nu naar een andere afdeling overgeplaatst met de mededeling dat als ze de daar de komende maand tevreden over haar zijn, dat ze dan misschien een vast contract kan krijgen.quote:
Je badhanddoek is afgezakt?quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gooi dat ding toch in de openhaard. Dan heb je nog wat 'warmte' ervan.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is nu naar een andere afdeling overgeplaatst met de mededeling dat als ze de daar de komende maand tevreden over haar zijn, dat ze dan misschien een vast contract kan krijgen.
Probleem; op die afdeling werken sommigen daar al een stuk langer dan zij en die hebben ook geen vast contract.
Balen! Maar moet er dan geen toezicht op de machine of op het eindproduct worden gehouden? Begreep dat je vrouw erg goed in haar werk is, dus zou ze het proces goed kunnen begeleidenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het had deze keer niet eens met corona te maken; ze doet productiewerk en het bedrijf heeft een nieuwe machine aangeschaft die het werk van veel medewerkers allemaal alleen af kan.
En ze zijn van plan om nog verder te gaan automatiseren.
regenbui die overtrektquote:
oei wordt een lastige gok ik sterkte met onzekerheidquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is nu naar een andere afdeling overgeplaatst met de mededeling dat als ze de daar de komende maand tevreden over haar zijn, dat ze dan misschien een vast contract kan krijgen.
Probleem; op die afdeling werken sommigen daar al een stuk langer dan zij en die hebben ook geen vast contract.
Zolang ik maar geen ballgag ik krijg vind ik het niet erg.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
jippie is heel lief hoor. dat niet meer kunnen lopen komt omdat ze af en toe vergeet de tape los te maken van je enkels
Die onzekerheid is zwaar klote bedoel ik ook.Heel veel sterkte voor mamma ToT.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Het blijkt iets anders in elkaar te zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan heb je erna goede zuster nodig
Duurt ffquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoop dat alles snel rond is voor je
ze heeft ook zo'n metalen ring die je mond open houdt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang ik maar geen ballgag ik krijg vind ik het niet erg.
vertelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:40 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het blijkt iets anders in elkaar te zitten.
Niet nodig, alles met liefdequote:
All included hierquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dan heb je erna goede zuster nodig
Dus dubbel ongezellig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen open haard en ik heb een kunstboom
goedemorgenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:41 schreef Jippie het volgende:
[..]
Niet nodig, alles met liefde
[..]
All included hier
Alles met liefde hmmm.quote:
voor jou 1 en al liefde askimquote:
Daar krijg je zo'n droge bek van.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze heeft ook zo'n metalen ring die je mond open houdt.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voor jou 1 en al liefde askim![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |