Haags vrind.quote:
Kom dan masseer ik hem even losquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh.
Pfff nog ff een uurtje terug hoor. Rug wil niet.
Op Leeuwarden na.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zolang het maar geen Friesland is.
Ow dat was nog niet eens zeker?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaat
Slim. Niet elke ochtend met de tram.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dichter richting het werk en het werk van mijn vriendin.
amai sterkte beterschapquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Mogguh.
Pfff nog ff een uurtje terug hoor. Rug wil niet.
Klopt ja, we zijn er een tijdje geleden naar toe gegaan en het stelt heel weinig voor.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Jippie het volgende:
Drente is wel mooi, was verbaasd hoe klein Assen eigenlijk is
Nee, wel getaxeerd.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dat was nog niet eens zeker?
Wij hebben nu weer een ander huis op het oog, direct om de hoek bij m'n vrouw d'r werk, maar ze heeft eergisteren ineens gehoord dat haar contract volgende maand misschien niet eens verlengd gaat worden.
En dat terwijl het er sterk op leek dat ze een vast contract zou krijgen.
Ik heb er ff over gemaild. Even kijken wat ze er over te zeggen hebben.
Ik hoor het al kraken.quote:
Prima, ik zet de verwarming al vast wat hogerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Lekker aanbod. Hou ik je aan. Ik bel zo hou laat ik er ben.
Komt zo wel goed. @Jippie heeft gouden handjes geloof ik.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
amai sterkte beterschap
Wel 1,5 meter afstand,quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:33 schreef Jippie het volgende:
[..]
Prima, ik zet de verwarming al vast wat hoger
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:34 schreef dud0r het volgende:
Nog 79 dagen tot vrijdag 25 december 2020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |