Ken je die nietquote:
De 2 reuzenquote:
Ja niet normaal, gister een plas over het hoofd gezien naast een bushalte... 4 man echt zeiknat. Ze gebaarde wel wat naar me, ik kon ze nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanmorgen ook plassen op de weg, de tering
quote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef Ferrous het volgende:
[..]
De 2 reuzen
[..]
Ja niet normaal, gister een plas over het hoofd gezien naast een bushalte... 4 man echt zeiknat. Ze gebaarde wel wat naar me, ik kon ze niet
Oh ja ligt er natuurlijk aan hoe je hebt ingesteld qua pagina'squote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zie niets, zeker op vorige pagina. Gaat wwer snel
Wel leuk om een keer heen te gaanquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we wonen hier ook pas een paar jaartjes he.
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaatquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, we wonen hier ook pas een paar jaartjes he.
Spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaat
Wat openluchtmusea betreft; die in Arnhem vind ik echt goed!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wel leuk om een keer heen te gaan
En verlopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Jippie het volgende:
Drente is wel mooi, was verbaasd hoe klein Assen eigenlijk is
Hoe heet die dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat openluchtmusea betreft; die in Arnhem vind ik echt goed!
Verhuizen naar Amsterdam?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Tijd om te verkassen. Dit weekend hakken we de knoop door of mijn huis in de verkoop gaat
Zolang het maar geen Friesland is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |