Ja straat nog blank hier van gisterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er al gevallen is afgelopen dagen maar het is echt ongezond veel
Ja midden en zuiden viel er nogal wat ja, hier gisteren wel regen maar waren kleine miezer buitjesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:23 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel er al gevallen is afgelopen dagen maar het is echt ongezond veel
Bij Ellert en Brammert.quote:
Vanmorgen ook plassen op de weg, de teringquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja straat nog blank hier van gister
Had je hoge drang?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:24 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vanmorgen ook plassen op de weg, de tering
Terwijl het oosten juist veel regen nodig heeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja midden en zuiden viel er nogal wat ja, hier gisteren wel regen maar waren kleine miezer buitjes
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Nee vrij vandaag, ff ikea kast In elkaar schroeven. Zit tegenwoordig scheldwoorden boek bij
Mag die koloniale term nog wel?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:24 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ja straat nog blank hier van gister
m1st1gquote:
Is dat zo?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Terwijl het oosten juist veel regen nodig heeft.
Scrol eens naar bovenquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb beeld zelfs.[ afbeelding ]
ik ga ook in nieuwegein lunchenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet in Utrecht helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |